Foxnews heeft geprobeerd contact te leggen , maar het telefoonnummer van het 'kinderdagverblijf' schijnt niet echt te zijn of te werkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Tim Walz heeft wat uit te leggen
Jouw punt ging echter niet over de Islam, maar over het Christendom. Daarom post je ook de cover van een boek genaamd waar het woord Christendom (zij het in het Frans) ook op is te lezen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Komen Jezus en Maria alleen in de Bijbel voor of spot je ze ook in je Koran?
Mijn punt ging over de hoofddoek en Maria als personage in zowel de Bijbel als de Koran, de hoofddoek ook in iedere kerststal waar jij geen problemen mee hebt. Verder denk ik in de verste verte niet dat jij namens maar iets in het Christendom spreekt.quote:Op maandag 29 december 2025 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jouw punt ging echter niet over de Islam, maar over het Christendom. Daarom post je ook de cover van een boek genaamd waar het woord Christendom (zij het in het Frans) ook op is te lezen.
Dat laatste heb je goed begrepen, maar het is verder een irrelevant punt dat je maakt omdat het Christendom tegenwoordig (zeker in het Westen) nagenoeg nergens meer vrouwen vermaand een hoofddoek te dragen, laat staan dat men ooit iets heeft gekend als een hijab, niqab of burqa.quote:Op maandag 29 december 2025 11:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mijn punt ging over de hoofddoek en Maria als personage in zowel de Bijbel als de Koran, de hoofddoek ook in iedere kerststal waar jij geen problemen mee hebt. Verder denk ik in de verste verte niet dat jij namens maar iets in het Christendom spreekt.
Even nieuw voorbeeldje van de partij die onmogelijk gefrustreerd raken dat criminele illegalen het land worden uitgezet door ICE (terwijl Obama trouwens ook de kinderen in kooien had, Mr Deportation)quote:Op zondag 28 december 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de linkse progressieveling in kwestie doet dit helaas herhaaldelijk, ook iemand als Caroline van der Plas, waar meneer schijnbaar nogal een een diepe wrok jegens koestert, moet hij herhaaldelijk op diens uiterlijk aanvallen en bespotten.
En je ziet dan ook niemand van zijn geestverwanten hier (mensen die het normaal altijd stellen zo nauw te nemen met respect, vrouwonvriendelijkheid etc.) die hem er dan op aanspreken.
Maar dit zien we helaas natuurlijk wel vaker in zulke contreien: regels zijn voor de ander waar men zich zelf niet aan hoeft te houden. Er heerst helaas een attitude van 'Do as I say, not as I do'.
Jij bent met je gebrek aan opleiding ongetwijfeld een baken van rationaliteit inderdaad. Dat zal het zijn!quote:Op zondag 28 december 2025 20:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, je zou zeggen dat die mensen hebben geleerd om zaken vanuit een ander perspectief te zien. Helaas merken we op dagelijkse basis dat ideologische overtuigingen zwaarder wegen dan de realiteit.
Knap staaltje jaloezie. Heb je dit ook van de socials geplukt?quote:Op zondag 28 december 2025 21:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, integendeel. De geschiedenis heeft ons geleerd dat academische wereld wel vaker een voedingsbodem is geweest voor ideologen die de meest bizarre troep als 'wetenschap' presenteren.
We zien het tegenwoordig met o.a. de genderideologie en een herleving van raciaal essentialistisch gedachtegoed, waar vroeger ook het 'rassen-denken' (neem de raciale theorieėn van de nazis) hun oorsprong kenden in de wetenschap.
Tja, de bijdrages van de user Chivaz zijn veelal van een hoger niveau dan die van jou, waar anti-Westerse en anti-Christelijke sentimenten in combinatie met een boel woede en boosheid, de boventoon voeren.quote:Op maandag 29 december 2025 19:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij bent met je gebrek aan opleiding ongetwijfeld een baken van rationaliteit inderdaad. Dat zal het zijn!
Ik vind het bijzonder dat je denkt dat ik jaloers ben op mensen in de academische wereld die dit soort troep omarmen. Zulk gedachtegoed is namelijk niet iets om trots om te zijn maar om te veroordelen en je sterk van te distantiėren.quote:Op maandag 29 december 2025 19:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Knap staaltje jaloezie. Heb je dit ook van de socials geplukt?
Klopt inderdaad, ik ben niet ideologisch vastgeroest in mijn denkbeelden.quote:Op maandag 29 december 2025 19:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij bent met je gebrek aan opleiding ongetwijfeld een baken van rationaliteit inderdaad. Dat zal het zijn!
Dit valt gewoon op te merken als je een beetje oplet en niet constant het heersende narratief nablaat.quote:[..]
Knap staaltje jaloezie. Heb je dit ook van de socials geplukt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |