Hmm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef ems. het volgende:
Ach die 'librals' dragen een hoofddoek en de christen extremisten verbouwen hun gezicht tot ze eruit zien als een kruising tussen een 18 en een 70-jarige. Zo heeft elke groep wel iets.
Maar ze dragen tenminste geen hoofddoek!!111quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef ems. het volgende:
Ach die 'librals' dragen een hoofddoek en de christen extremisten verbouwen hun gezicht tot ze eruit zien als een kruising tussen een 18 en een 70-jarige. Zo heeft elke groep wel iets.
Zo ontzettend dom is deze rechterhand van Tim Walz, ze heeft zelf niet door dat ze ingepalmd is door Al-Shabaab terrorisme groep.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:04 schreef HowardRoark het volgende:
Progressivisme doet bijzondere dingen met een mens. Hoe haal je het ook in je hoofd om je als Westerse vrouw uit te dossen in een hijab, dan heb je echt meerdere flinke klappen van de molen gehad.
[ twitter ]
De dems worden outplayed met hen eigen game. Mag blij zijn dat Tampon Tim en drunken Kamala niet hebben gewonnen.quote:Over the past 5 years, a number of U.S. citizens residing in Minneapolis have been reported to have been recruited and radicalized by Al-Shabaab, organization that has played a role in major international terrorist attacks. This, in turn, creates a significant concern related to national security in the United States.
Using Hirsch's social bond theory and Merton's theory of relative depravation, the purpose of this hermeneutic phenomenological study was to explore the factors that motivate radicalization of young males aged 18 to 25 in Minneapolis. Data were collected through in-depth interviews with 6 Somali American adults between the ages of 18 to 25 years old and 6 Somali American community leaders. Data were coded using Posteriori word coding and analyzed using a thematic analysis procedure. Findings indicated participants perceive that social inequality among American Somali participants contributes to motivation to radicalize.
Kortom, Christenen en het Christendom hebben hier niets mee te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:13 schreef ems. het volgende:
Ongeveer evenveel als liberals vermoed ik.
Behalve dan dat het aantal liberals wat een hoofddoek opdoet om zogenaamde moslims te 'steunen' een stuk kleiner is dan aanhangers van de anti-intelligentie cult hun hoofd ombouwen. Dat doen ze eigenlijk vrijwel allemaal.
Ik heb oprecht geen idee wie dit zijn noch wel punt je wilt maken, maar ik ga er vanuit dat ook hier politiek tribalisme een rol speelt, daarbij in jouw geval natuurlijk ook een grote voorliefde voor de Islam wat mijn kritiek op deze gouverneur nog extra een 'trigger' geeft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar ze dragen tenminste geen hoofddoek!!111
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, Christenen en het Christendom hebben hier niets mee te maken.
En de enige die het over 'liberals' heeft ben jijzelf. Dus welk punt je wilt maken blijft onduidelijk.
Ik schijt op jouw christenen en op moslims gelijk hoor. Anderzijds begrijp ik dat dat misschien boven je pet gaat als je al niet je eigen copypastes van je echokamers kan lezen.quote:Nou ja, niet helemaal natuurlijk, want mijn kritiek op deze clownshow heb je natuurlijk als links en progressieve user direct weer persoonlijk opgevat dus was de automatische reactie om ter verdediging van deze vrouw (en in reactie op mijn kritiek) en de eigen politieke 'tribe' dan maar over Christenen te beginnen.
Slachtofferesque gehuil weer. Had niet anders verwacht uit de christelijke hoek.quote:Christenen hebben hier echter niets mee te maken, het Christendom ook niet, moslims en domme naïeve progressieven die de Islam willen faciliteren en een plek geven daarentegen wel. Als je hier doorhebt hoe totaalidioot het is om aan de ene kant jezelf te presenteren als een 'progressief' maar vervolgens wel even doodleuk een hijab om je hoofd te slaan dan begrijp je er simpelweg helemaal niets van.
Dat is natuurlijk niet waar, je uit voornamelijk kritiek op Christenen en het Christendom en je pohi vormt daar het bewijs wel van. Punt blijft echter dat Christenen hier verder helemaal niets mee te maken hebben. Het Christendom wordt er echter weer bijgesleept om de Islam te verdedigen, hoe komt dat toch dat jullie dit altijd zo graag willen doen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:22 schreef ems. het volgende:
[..]Kijk nog eens wat je post. Social media slob zoals gebruikelijk is in jouw sociale kringen maar ik verwacht in ieder geval dat je de tekst leest.
[..]
Ik schijt op jouw christenen en op moslims gelijk hoor. Anderzijds begrijp ik dat dat misschien boven je pet gaat als je al niet je eigen copypastes van je echokamers kan lezen.
Ik ben nu ook al een Christen? Bijzonder.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Slachtofferesque gehuil weer. Had niet anders verwacht uit de christelijke hoek.
Quote van mij maar een post waarbij ik de islam verdedig. Ik wacht wel, geen probleemquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, je uit voornamelijk kritiek op Christenen en het Christendom en je pohi vormt daar het bewijs wel van. Punt blijft echter dat Christenen hier verder helemaal niets mee te maken hebben. Het Christendom wordt er echter weer bijgesleept om de Islam te verdedigen, hoe komt dat toch dat jullie dit altijd zo graag willen doen?
Geen idee. Je bent in ieder geval wel uit dezelfde hoek. De social media copy/pastes alsof dat iets betekent. Het constante slachtofferisme en denken dat iedereen het op je voorzien heeft. De hele tijd beledigd zijn.quote:Ik ben nu ook al een Christen? Bijzonder.
Dat is ook nog altijd het mooiste om te lezen bij dit soort posts, owee als je iemand bodyshamed, beoordeeld op kleur, afkomst, genderfluid, pronounce of wat dan ook. Dan zijn de rapen gaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wie dit zijn noch wel punt je wilt maken, maar ik ga er vanuit dat ook hier politiek tribalisme een rol speelt, daarbij in jouw geval natuurlijk ook een grote voorliefde voor de Islam wat mijn kritiek op deze gouverneur nog extra een 'trigger' geeft.
Al 42 miljoen keer bekeken en dat in een tijd dat veel Amerikanen het moeilijk hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Nauwelijks views en comments. Dit soort onzin speelt zich alleen in de allerkleinste echokamers van de extremisten en professionele slachtoffers af. Niemand interesseert dit
Tja, de linkse progressieveling in kwestie doet dit helaas herhaaldelijk, ook iemand als Caroline van der Plas, waar meneer schijnbaar nogal een een diepe wrok jegens koestert, moet hij herhaaldelijk op diens uiterlijk aanvallen en bespotten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is ook nog altijd het mooiste om te lezen bij dit soort posts, owee als je iemand bodyshamed, beoordeeld op kleur, afkomst, genderfluid, pronounce of wat dan ook. Dan zijn de rapen gaar.
Maar zelf omdat ze niet tegen de puurheid en knappe vrouwen kunnen die rechts stemmen en lieren met de MAGA movement, kunnen ze niets anders. Trump is oranje, dik en kalend, Nicky Minaj is niet zwart, Erika Kirk verwerkt dood van haar man niet zoals wij willen (hallo Sandy Hook ouders) en ga zo maar door.
Doet me zelf denken aan de my body my choice movement, maar dat voor experimentele vaccin's was het in eens niet meer my body my choice.
Bij hen is het altijd anders. Volgens mij komt het allemaal overwaaien vanuit Reddit. Veel mensen op FOK gebruiken reddit als soort van echochamber. Alle "populaire" bot meningen en posts worden hier nageaapt.
En elke 2 posts daar gaan over dan wel MAGA/Elon of beide tegelijk.
Het ergste is dat ze dankzij reddit ook nog in de waan zijn dat dit de realiteit is van hoe de wereld in elkaar steekt, ze komen vrijwel nooit meer buiten volgens mij.
1 van de meest bekeken filmpjes op X ooit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Nauwelijks views en comments. Dit soort onzin speelt zich alleen in de allerkleinste echokamers van de extremisten en professionele slachtoffers af. Niemand interesseert dit
En die totale hypocrisie en gebrek aan integriteit zorgen er voor dat ik dat soort mensen totaal niet serieus neem.quote:Op zondag 28 december 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de linkse progressieveling in kwestie doet dit helaas herhaaldelijk, ook iemand als Caroline van der Plas, waar meneer schijnbaar nogal een een diepe wrok jegens koestert, moet hij herhaaldelijk op diens uiterlijk aanvallen en bespotten.
En je ziet dan ook niemand van zijn geestverwanten hier (mensen die het normaal altijd stellen zo nauw te nemen met respect, vrouwonvriendelijkheid etc.) die hem er dan op aanspreken.
Maar dit zien we helaas natuurlijk wel vaker in zulke contreien: regels zijn voor de ander waar men zich zelf niet aan hoeft te houden. Er heerst helaas een attitude van 'Do as I say, not as I do'.
Hypocriet is men zeker, het hele gedachtegoed is immers gebaseerd op leugens en tegenstrijdigheden. Maar ondertussen is een disproportioneel deel wel academisch opgeleid en kan aan de knoppen draaien in verscheidene invloedrijke organisaties, bedrijven en instituten. Daarom zullen we deze mensen helaas wel serieus moeten nemen,quote:Op zondag 28 december 2025 18:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En die totale hypocrisie en gebrek aan integriteit zorgen er voor dat ik dat soort mensen totaal niet serieus neem.
En wat die hoofddoek betreftquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:13 schreef ems. het volgende:
Ongeveer evenveel als liberals vermoed ik.
Behalve dan dat het aantal liberals wat een hoofddoek opdoet om zogenaamde moslims te 'steunen' een stuk kleiner is dan aanhangers van de anti-intelligentie cult hun hoofd ombouwen. Dat doen ze eigenlijk vrijwel allemaal.
Raar hoe dat werkt inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar ondertussen is een disproportioneel deel wel academisch opgeleid
Serieus nemen in de zin van erkennen dat ze macht hebben, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hypocriet is men zeker, het hele gedachtegoed is immers gebaseerd op leugens en tegenstrijdigheden. Maar ondertussen is een disproportioneel deel wel academisch opgeleid en kan aan de knoppen draaien in verscheidene invloedrijke organisaties, bedrijven en instituten. Daarom zullen we deze mensen helaas wel serieus moeten nemen,
Bizar inderdaad, je zou zeggen dat die mensen hebben geleerd om zaken vanuit een ander perspectief te zien. Helaas merken we op dagelijkse basis dat ideologische overtuigingen zwaarder wegen dan de realiteit.quote:
Christenen lopen tegenwoordig niet in hoofddoeken rond noch is die verplichting er.quote:Op zondag 28 december 2025 19:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En wat die hoofddoek betreft
[ afbeelding ]
Nee hoor, integendeel. De geschiedenis heeft ons geleerd dat academische wereld wel vaker een voedingsbodem is geweest voor ideologen die de meest bizarre troep als 'wetenschap' presenteren.quote:
Komen Jezus en Maria alleen in de Bijbel voor of spot je ze ook in je Koran?quote:Op zondag 28 december 2025 21:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Christenen lopen tegenwoordig niet in hoofddoeken rond noch is die verplichting er.
En wat heeft het Christendom hier eigenlijk mee te maken? Het blijft wat dit betreft opmerkelijk dat progressieven zodra het over de Islam gaat, over het Christendom moeten beginnen.
[..]
Nee hoor, integendeel. De geschiedenis heeft ons geleerd dat academische wereld wel vaker een voedingsbodem is geweest voor ideologen die de meest bizarre troep als 'wetenschap' presenteren.
We zien het tegenwoordig met o.a. de genderideologie en een herleving van raciaal essentialistisch gedachtegoed, waar vroeger ook het 'rassen-denken' (neem de raciale theorieën van de nazis) hun oorsprong kenden in de wetenschap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |