Ik denk dat hij hier wel vrolijk van wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even die Duitsers laten zien hoe het moet
Die is allang blij dat-ie het hele rechte stuk gas kan blijven geven.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier wel vrolijk van wordt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die is allang blij dat-ie het hele rechte stuk gas kan blijven geven.
En dat ie ook z'n topsnelheid vast kan houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die is allang blij dat-ie het hele rechte stuk gas kan blijven geven.
Inderdaad, veel meer dan een rondje of twee a drie zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef StephanL het volgende:
De andere worden sneller, tijd voor Max om te stampen
Batterij leegquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Weer uitval op hetzelfde punt... manmanman
openwrt erop en klaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beter zetten ze even wat van deze dingen langs de baan.
[ afbeelding ]
Hij is wel goed genoeg om er zijn werk van te kunnen maken, denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:00 schreef pmponer het volgende:
Wel mooi als dit gewoon je hobby kan zijn.
Nouja voor een paar K kan je dit thuis doen in een puike simrig en een beetje VR bril op. Dat is dan inclusief computer.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:00 schreef pmponer het volgende:
Wel mooi als dit gewoon je hobby kan zijn.
waarom zou je dit thuis willen doen als het in het echt kan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:06 schreef vosss het volgende:
Nouja voor een paar K kan je dit thuis doen
Ok, tot dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:05 schreef Tijn het volgende:
Nu even iets voor jezelf doen, om 12 uur spreken we hier weer af
Wat speel je dan? welke game?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja voor een paar K kan je dit thuis doen in een puike simrig en een beetje VR bril op. Dat is dan inclusief computer.
Megavet.
Paar extra K en je kan motion toevoegen.
Dat heb ik niet gedaan, want onzekere toekomst met oog. Dus weet ook niet of ik straks goed verder kan in VR.
Als niet dan misschien de 65inch tv die op mn rig staat (voor als te warm was op zolder voor VR) vervangen voor triples. Denk dat 3x 42inch ook gaaf is.
Een date?quote:
Ja die moneypit ken ik en die die paar maar gerust x 5 a 10quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja voor een paar K kan je dit thuis doen in een puike simrig en een beetje VR bril op. Dat is dan inclusief computer.
Megavet.
Paar extra K en je kan motion toevoegen.
Dat heb ik niet gedaan, want onzekere toekomst met oog. Dus weet ook niet of ik straks goed verder kan in VR.
Als niet dan misschien de 65inch tv die op mn rig staat (voor als te warm was op zolder voor VR) vervangen voor triples. Denk dat 3x 42inch ook gaaf is.
Ik deed altijd ACC, maar ben er zeker al meer dan 1,5 jaar uit door allerlei redenenquote:
Ja is wel een dingetje.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik deed altijd ACC, maar ben er zeker al meer dan 1,5 jaar uit door allerlei redenen
Nouja het hoeft niet meteen reteduur.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja die moneypit ken ik en die die paar maar gerust x 5 a 10
AC heb ik ook een tijdje gedaan vond ik ook wel leuk, maar het valt en staat toch vooral in de league(s) waarin je meerijdt. Ik had ooit een playseat met stuur gewonnen door de snelste tijd in forza 2 te rijden bij een Mediamarkt, vond het wel leuk maar ik gamede liever op de bank. Heel veel jaren later een 80x40 rig gebouwd en van fanatec naar simucube gegaan met heusinkveld sprint en ultimate dat gat is eindeloosquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Noujahet hoeft niet meteen reteduur.
Met een instapper Fanatec stuur met 8nm base en basis pedalen van Fanatec kom je al een heel eind.
Aan de andere kant, mijn rig los kostte 1200 euro; ik heb 3 Fanatec stuurtjes, pc meerdere malen moeten upgraden, een VR headset etc.
Ok paar K was wat te optimistisch, maargoed, je kan klein beginnen met een playseat natuurlijk.
En voor wat betreft de vraag wat ik speel meestal Automobilista 2 of Assetto Corsa met de nodige mods.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:43 schreef pmponer het volgende:
En ja, ik wordt gewoon om mijn oren gereden door jonge gastjes met een T300
Ik heb een T300. Al bijna 6 jaar. Meesterlijk apparaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
AC heb ik ook een tijdje gedaan vond ik ook wel leuk, maar het valt en staat toch vooral in de league(s) waarin je meerijdt. Ik had ooit een playseat met stuur gewonnen door de snelste tijd in forza 2 te rijden bij een Mediamarkt, vond het wel leuk maar ik gamede liever op de bank. Heel veel jaren later een 80x40 rig gebouwd en van fanatec naar simucube gegaan met heusinkveld sprint en ultimate dat gat is eindeloosVR wel geprobeerd, maar erg warm, dus uitendelijk bij triple screen uit gekomen. Maar de boel nog niet echt in elkaar gezet na de verhuizing 2 jaar geleden. De simkamer is dan ook nog niet klaar.
En ja, ik wordt gewoon om mijn oren gereden door jonge gastjes met een T300
Jaquote:
Zoek je een reserve toevallig? De mijne ligt al jaren op zolder in een doos. Met Ferrari 599x alcantara stuur.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb een T300. Al bijna 6 jaar. Meesterlijk apparaat.
Eigenlijk niet, heb het idee dat dit ding onverwoestbaar isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoek je een reserve toevallig? De mijne ligt al jaren op zolder in een doos. Met Ferrari 599x alcantara stuur.
Pedalen mey conical brake mod.
Interesse?
Druk met andere zaken en lichamelijk malheur, kan de moed er niet voor opbrengen om het zo maar te zeggen. Werk en verbouwen kost een hoop energie (we hebben een huis met potentie gekocht)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor
Mag ik vragen wat de redenen zijn dat je hem niet weer opgebouwd hebt?
Geloof me dat is ie niet, maar in zijn prijsklasse erg goed, maar klote pedalen. Mocht je ooit upgraden doe het dan gelijk goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, heb het idee dat dit ding onverwoestbaar is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |