Steeds verrassend, altijd voordelig...quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef halfway het volgende:
Kwestie van uren/dagen voordat de pleuris uitbreekt.
Het lontje in het kruidvat 🔥
Steeds verrassend, altijd voordelig...quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef halfway het volgende:
ik zou de coke eens laten liggen als ik jou was.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het al drones zijn van buitenaf, wat hoogstwaarschijnlijk niet zo is, dan hebben die geen enkele spionnenwaarde, er zit ws niet eens een werkende camera op want de drone stuurt geen signalen uit.
Als het al een buitenlandse macht is is het puur en alleen om angst te genereren en dat is waar ik op ageer.
Heb nog nooit in mijn leven coke (oid) gehad.quote:Op zondag 28 september 2025 10:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Steeds verrassend, altijd voordelig...
[..]
ik zou de coke eens laten liggen als ik jou was.
Dat zou je kunnen zeggen.quote:Op zondag 28 september 2025 10:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd om Moskou dezelfde behandeling te geven.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:50 schreef halfway het volgende:
Nog niet echt een uitgemaakte zaak toch?quote:Op zondag 28 september 2025 11:15 schreef byah het volgende:
Als Moldavië vandaag naar Rusland valt zie ik het somber in voor Europa
We moeten de Oekraïners napalm geven om Moskou uit te laten roken.quote:Op zondag 28 september 2025 10:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd om Moskou dezelfde behandeling te geven.
Het is vooral treurig voor de bewoners die het treft. De jongere bevolking is allang naar Roemenië en elders in de EU vertrokken, er wonen haast alleen maar kinderen en bejaarden, en die laatsten helpen dan zo’n vatnikregering in het zadel waardoor er nog niets verandert.quote:Op zondag 28 september 2025 11:15 schreef byah het volgende:
Als Moldavië vandaag naar Rusland valt zie ik het somber in voor Europa
Het hele land is überhaupt een weeffout in de geschiedenis, het is feitelijk een stuk Roemenië waar ook nog een lading Russen wonen (die er door Rusland zijn neergezet). Maar we moeten ermee dealen en we kunnen beter met ze samenwerken dan dat Rusland de zaak overneemt, er een vazalstaat van maakt en vanuit daar de boel gaat lopen verzieken.quote:Op zondag 28 september 2025 12:24 schreef BEFEM het volgende:
Moldavië bij de EU heb je ook geen reet aan. Zorgt alleen maar voor problemen.
Zo rollen die Russen, stukje omvolking.quote:Op zondag 28 september 2025 12:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het hele land is überhaupt een weeffout in de geschiedenis, het is feitelijk een stuk Roemenië waar ook nog een lading Russen wonen (die er door Rusland zijn neergezet). Maar we moeten ermee dealen en we kunnen beter met ze samenwerken dan dat Rusland de zaak overneemt, er een vazalstaat van maakt en vanuit daar de boel gaat lopen verzieken.
Het wordt tijd om Koningsbergen weer Duits te maken.quote:Op zondag 28 september 2025 12:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo rollen die Russen, stukje omvolking.
Ze hebben overal zo hun belangetjes. Ook in Bosnië bijvoorbeeld, met die Dodik.quote:Op zondag 28 september 2025 12:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo rollen die Russen, stukje omvolking.
Kaliningrad, Krim, Moldavië, Tsjetsjenië, Tatarstan, Siberië, Baltische Staten, Karelië, Oost Polen.
Ermee werken is wat anders dan ze in de EU toe te laten. Willen we nog een potentieel pro-Rusland land erbij hebben?quote:Op zondag 28 september 2025 12:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het hele land is überhaupt een weeffout in de geschiedenis, het is feitelijk een stuk Roemenië waar ook nog een lading Russen wonen (die er door Rusland zijn neergezet). Maar we moeten ermee dealen en we kunnen beter met ze samenwerken dan dat Rusland de zaak overneemt, er een vazalstaat van maakt en vanuit daar de boel gaat lopen verzieken.
Hoe dan? Rusland heeft na de oorlog alle Duitsers gedeporteerd en vervangen door Russen. Niemand zit te wachten op een paar miljoen verongelijkte Russen binnen zijn landsgrenzen.quote:Op zondag 28 september 2025 12:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het wordt tijd om Koningsbergen weer Duits te maken.
Retour afzender dan maar. Plek zat in Siberië.quote:Op zondag 28 september 2025 12:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe dan? Rusland heeft na de oorlog alle Duitsers gedeporteerd en vervangen door Russen. Niemand zit te wachten op een paar miljoen verongelijkte Russen binnen zijn landsgrenzen.
De Russen de grens over mieteren.quote:Op zondag 28 september 2025 12:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe dan? Rusland heeft na de oorlog alle Duitsers gedeporteerd en vervangen door Russen. Niemand zit te wachten op een paar miljoen verongelijkte Russen binnen zijn landsgrenzen.
aangezien rusland dat toen kon, kunnen wi dat nu ook. Genoeg ruimte in rusland nu, en het zou hier de oningnood mooi kunnen verlichtenquote:Op zondag 28 september 2025 12:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan bij die onzin? Zelfs de meest budget alidrone van ¤50 heeft een camera.quote:Op zondag 28 september 2025 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb nog nooit in mijn leven coke (oid) gehad.
Maar zeg altijd: je bent nooit te oud ergens aan te beginnen.![]()
Ik vind Slowakije echt netjes geworden en sterk verwesterd, prima land, prima bier, prima vrouwen, nauwelijks Arabieren, goed land.quote:Op zondag 28 september 2025 11:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is vooral treurig voor de bewoners die het treft. De jongere bevolking is allang naar Roemenië en elders in de EU vertrokken, er wonen haast alleen maar kinderen en bejaarden, en die laatsten helpen dan zo’n vatnikregering in het zadel waardoor er nog niets verandert.
Net als in Slowakije.
Ja hehe slimpie. Maar camera moeten beelden verzenden en door hele goede backtracking is een bestuurder / eigenaar te traceren. Tevens is het signaal te hacken of scramblen waardoor de besturing wegvaltZquote:Op zondag 28 september 2025 13:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan bij die onzin? Zelfs de meest budget alidrone van ¤50 heeft een camera.
Camera's zijn tegenwoordig bijna net zo goedkoop als een fles cola.
Dan moet Zelensky nu de daad bij het woord voegen en het Kremlin bestoken met alles wat ie heeft. Blijkbaar is het nodig.quote:Op zondag 28 september 2025 05:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
putin gaat all in op kyiv vanochtend, situattie nu (meer dan 100 drones richting kyiv alleen) nadat kyiv al een hele nacht raketten en drones heeft gehad
Wanneer Zelensky dat vindt dan mag hij dit wmb doen. Al resulteert dat uiteindelijk wederom tot nieuwe ongenadige 'salvo's' vanuit Russia, uit hoofde van meest russische aloude beweegredenen die voor het westen weinig acceptabel zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Dan moet Zelensky nu de daad bij het woord voegen en het Kremlin bestoken met alles wat ie heeft. Blijkbaar is het nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |