Alleen heeft Oekraïne geen keuze.quote:Op maandag 29 september 2025 14:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oekraïne krijgt met dezelfde problemen te maken.
Zoals reeds gemeld, heeft europa daar veel meer ervaring mee. In rus is alles stront, behalve pis, dus ook veteranen zorg. Dat bestaat daar gewoon niet eens.quote:Op maandag 29 september 2025 15:10 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Niet in die mate. Maar idd moet Oekraïne / Europa wel een plan hebben om deze soldaten goed te begeleiden en te helpen.
Maar dat geldt ook voor Oekraïne, die zijn niet immuun voor PTSD.quote:Op maandag 29 september 2025 13:44 schreef bleiblei het volgende:
Ben wel benieuwd inderdaad. Wat het Rusland intern brengt allemaal.
Europa ervaring? Ik hoop wel dat Europa het beter gaat doen dat de VS met hun Vietnam- en Irakveteranen.quote:Op maandag 29 september 2025 15:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals reeds gemeld, heeft europa daar veel meer ervaring mee. In rus is alles stront, behalve pis, dus ook veteranen zorg. Dat bestaat daar gewoon niet eens.
Een exact percentage is denk ik niet bekend, maar er is een reden waarom we enorm veel 18 jarige russen aan het front zien, de meeste worden gedwongen na hun dienstplicht meteen een contract te tekenenquote:Op maandag 29 september 2025 14:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
KLopt wel. Ze gaan tot achter de fronlinie, het deel van oekraine.
Haha hoe kan ik zoveel mogelijk narigheid oprakelen om daar overheen te zeiken.quote:Op maandag 29 september 2025 15:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Europa ervaring? Ik hoop wel dat Europa het beter gaat doen dat de VS met hun Vietnam- en Irakveteranen.
Trouwens Nederland is ook niet omgegaan met de Libanonveteranen, en met de soldaten die voor ons een trauma hebben opgelopen met Screbrenica.
Wil je gaan stellen dat er geen GGZ voor die mensen is aangeboden?quote:Op maandag 29 september 2025 15:23 schreef Idisrom het volgende:
Trouwens Nederland is ook niet omgegaan met de Libanonveteranen, en met de soldaten die voor ons een trauma hebben opgelopen met Screbrenica.
ROFL copterquote:Op maandag 29 september 2025 15:32 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de russen meerdere doden en de rest gewond in de MI-8
https://t.me/ZOV_Voevoda/36242
Zonne grote vuurbal jongu.quote:Op maandag 29 september 2025 15:32 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de russen meerdere doden en de rest gewond in de MI-8
https://t.me/ZOV_Voevoda/36242
quote:
Niet voldoende. Daar heeft defensie wel een handje van. Was een keer een item over, zal kijken of ik die nog kan vinden.quote:Op maandag 29 september 2025 16:18 schreef ExTec het volgende:
Wil je gaan stellen dat er geen GGZ voor die mensen is aangeboden?
Ben blij dat je het zo noemt. Tot voor kort zou zoiets hebben geleid tot bespotting, betichting van desinformatie, en soms zelfs tot notes die leiden tot bans als ik een dergelijke reactie zou plaatsen.quote:
Oprechte vraag:quote:Op maandag 29 september 2025 15:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een exact percentage is denk ik niet bekend, maar er is een reden waarom we enorm veel 18 jarige russen aan het front zien, de meeste worden gedwongen na hun dienstplicht meteen een contract te tekenen
Dramaqueen, kent u die uitdrukking?quote:Op maandag 29 september 2025 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zo noemt. Tot voor kort zou zoiets hebben geleid tot bespotting, betichting van desinformatie, en soms zelfs tot notes die leiden tot bans als ik een dergelijke reactie zou plaatsen.
Nu kunnen wij dergelijk nieuws met wat meer nuance tot ons nemen.
Het kan soms verkeren. Ik was de tijd in 2023 al ver vooruit.
Is Hegseth geen onderdeel van het Witte Huis?quote:Op maandag 29 september 2025 17:40 schreef BEFEM het volgende:
Ik las dat het Witte Huis Tomahawks wil sturen/verkopen maar dat Hegseth alles tegenhoudt. Wie weet daar meer over te vertellen?
Ik weet wel wie de baas is en dat is niet Hegseth.quote:Op maandag 29 september 2025 17:40 schreef BEFEM het volgende:
Ik las dat het Witte Huis Tomahawks wil sturen/verkopen maar dat Hegseth alles tegenhoudt. Wie weet daar meer over te vertellen?
Net als in Sovjet WW2 tijden de kogel als men zich terugtrekt.quote:Op maandag 29 september 2025 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oprechte vraag:
Hoe zie jij dwang voor je (forceren om tot een hele serie aan handelingen over te gaan) en het gevolg dat Rusland met strijders aan het front staat (grote successen zijn er niet) dat zich min of meer staande houdt?
Kijk je kan iemand best dwingen tot het tekenen van een papier, het afstaan van telefoon of autosleutel, of het uitspreken van een tekst waar hij of zij zich niet achterstaat. Maar je kan iemand niet dwingen om op een bekwame manier je militaire taken aan het front juist uit te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |