Ik heb er een hard hoofd in, als dit zou werken was het allang ingezet aan het front lijkt me. We horen al jaren dat dit soort massale EMP pulsen werken en zien we ze in reclame videos.quote:Op maandag 29 september 2025 12:33 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Die gaan ook kapot. Je moet ook niet met je eigen drone voor een Gepard gaan vliegen als die bezig zijn met het sanctioneren van andere drones.
Die kunnen gewoon doorvliegen.
[..]
https://www.epirusinc.com(...)e-fire-demonstration
*Proest*quote:Op maandag 29 september 2025 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja omdat dat wordt toegestaan. Terwijl dat niet waar is en nogal grievend is om te horen.
Beperkt. EMP pulsen met dikke radius bestaan niet, behalve in films en videogames. Microgolven werkt weliswaar wel, maar bv niet als er mist is. Of het regent. Of als de drone nogal wild van links naar rechts vliegt, want je zal em aantal seconden aan moeten stralen voor de electronica gekookt is.quote:Op maandag 29 september 2025 13:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in, als dit zou werken was het allang ingezet aan het front lijkt me. We horen al jaren dat dit soort massale EMP pulsen werken en zien we ze in reclame videos.
Dat niet alleen. Honderdduizenden soldaten met PTSD worden in de Russische samenleving losgelaten zonder enige hulp bij het verwerken van hun trauma's. Tel daarbij op dat de zwarte markt overspoeld gaat worden met wapens en Putin heeft alle redenen om de oorlog zolang mogelijk te laten rekken.quote:Op maandag 29 september 2025 10:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De oorlog moet doorgaan anders stort de economie in.
Ik denk dat Putin hoopt dat de soldaten voor altijd uit Rusland blijven en anders omkomen tijdens de oorlog. Voor die laatste groep geven ze doordat ze "missing in action" zijn en dan hoeft er ook niks te worden uitgekeerd aan de familie.quote:Op maandag 29 september 2025 13:25 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Honderdduizenden soldaten met PTSD worden in de Russische samenleving losgelaten zonder enige hulp bij het verwerken van hun trauma's. Tel daarbij op dat de zwarte markt overspoeld gaat worden met wapens en Putin heeft alle redenen om de oorlog zolang mogelijk te laten rekken.
Bekijk deze YouTube-video
Er zit nogal wat tijd tussen een technische demonstratie en inzet in het front. Vooral als het niet uit je eigen defensie komt. Voordat Amerika dit (aan Oekraine) gaat leveren zijn we al wel wat jaren verder.quote:Op maandag 29 september 2025 13:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in, als dit zou werken was het allang ingezet aan het front lijkt me. We horen al jaren dat dit soort massale EMP pulsen werken en zien we ze in reclame videos.
Maar uiteindelijk zal je ze moeten demobiliseren omdat je geen volledig leger op de been kan houden.quote:Op maandag 29 september 2025 13:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin hoopt dat de soldaten voor altijd uit Rusland blijven en anders omkomen tijdens de oorlog. Voor die laatste groep geven ze doordat ze "missing in action" zijn en dan hoeft er ook niks te worden uitgekeerd aan de familie.
Kent u die grap van die 135.000 mensen die niet naar de frontlinie toe hoefden?quote:
Wel tekenend dat hij zo'n belofte maakt. Kennelijk is er de angst dat de bevolking het niet meer pikt.quote:
Die kwamen niet meer terug mwoehahahaquote:Op maandag 29 september 2025 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kent u die grap van die 135.000 mensen die niet naar de frontlinie toe hoefden?
We weten allemaal wat Ruzzische beloftes waard zijnquote:Op maandag 29 september 2025 14:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wel tekenend dat hij zo'n belofte maakt. Kennelijk is er de angst dat de bevolking het niet meer pikt.
Frontlinie komt naar hen toequote:
Jep daar roep je mensen voor op tijdens een oorlog.quote:Op maandag 29 september 2025 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het front komt naar je toe deze winterquote:
KLopt wel. Ze gaan tot achter de fronlinie, het deel van oekraine.quote:Op maandag 29 september 2025 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oekraïne krijgt met dezelfde problemen te maken.quote:Op maandag 29 september 2025 13:25 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Honderdduizenden soldaten met PTSD worden in de Russische samenleving losgelaten zonder enige hulp bij het verwerken van hun trauma's. Tel daarbij op dat de zwarte markt overspoeld gaat worden met wapens en Putin heeft alle redenen om de oorlog zolang mogelijk te laten rekken.
Oekraine kan daarbij ondersteuning krijgen van woke Europa, waar mensen wat meer begaafd zijn met mentale kwetsbaarheden en PTSD problematiek. Het is wel de vraag hoe dat in dat land/cultuur past, en of ze dat een beetje ordentelijk kunnen regelen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oekraïne krijgt met dezelfde problemen te maken.
Niet in die mate. Maar idd moet Oekraïne / Europa wel een plan hebben om deze soldaten goed te begeleiden en te helpen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oekraïne krijgt met dezelfde problemen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |