quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat jij er ook in trapt.
Dan moeten ze nog over de finish komen...quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK zag net iedereen op +1L staan..
Ja dat is de hele tijd zo, als #1 een nieuwe ronde begint.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het moment dat de leider over de s/f komt, staat iedereen op +1 lap tot ze ook hun ronde hebben afgemaakt.quote:
Zeker. Maar dat is dus wel voor in ieder geval een deel zijn geld. Wat hij weliswaar meteen investeert.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat ze het aardig afgedekt hebben in de raceonderneming Verstappen.com Racing X Red Bull
Een lap is een minuut of 8, dus het zou wel bijzonder zijn als de voorsprong van 40/45 seconden opeens naar 8+ minuten zou springen, hequote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ben zeker geen insider of kenner, maar de commentatoren hadden het er daarstraks over. Omdat er verschillen in doorvoersnelheid van de brandstof kan zitten, zit er een minimale tijd aan de stops, afhankelijk van hoeveel je moet/wil tanken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef quo_ het volgende:
Zijn er hier insiders die even kunnen uitleggen hoe dat met de pitstops zit?
Dit gaat wel zo allemachtig kalmpjes aan en ik hoor ook iets over "hoe langer je doorrijdt hoe langer je moet stoppen".
pitstops in deze klasse hebben wat men noemt "minimale stoptijd". Het gaat er niet om wie snelste weg is na zijn stop. Vanwege de drukte in de pits en om ongelukken te voorkomen met tankenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef quo_ het volgende:
Dit gaat wel zo allemachtig kalmpjes aan en ik hoor ook iets over "hoe langer je doorrijdt hoe langer je moet stoppen".
Nee, die +1 betekent alleen dat zij in de vorige ronde zitten, niet dat Verstappen er een gehele ronde voorzitquote:
Goed punt.. al zou het wel leuk zijn als Max iedereen weet te lappen in z'n eerste racequote:Op zaterdag 27 september 2025 13:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een lap is een minuut of 8, dus het zou wel bijzonder zijn als de voorsprong van 40/45 seconden opeens naar 8+ minuten zou springen, he
Dan gaan er een paar huilend naar huisquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Goed punt.. al zou het wel leuk zijn als Max iedereen weet te lappen in z'n eerste race
Volgens mij mogen er niet meer dan 2 personen tegelijkertijd aan de auto werken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef quo_ het volgende:
Zal wel meevallen, Mercedes doet niet meequote:Op zaterdag 27 september 2025 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben benieuwd of er een paar rijders gaan klagen over de auto van Max ....
quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Mercedes doet niet mee
En Thierry Vermeulen (zoon van Raymond Vermeulen) reed al voor Emil Frey in de DTM, dus de verbinding was snel gelegd. Sneller dan met HRT Ford waar hij geen kennissen heeft.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij rijdt hier voor verstappen racing
nou, er zullen vannacht sowieso een paar niet lekker slapenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan gaan er een paar huilend naar huis
Het is een beetje zoals bij het veldrijden, hele seizoen goed meekunnen en dan in December komt er een Mathieu en Wout eventjes meedoen en rijden meteen iedereen op een hoop.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo irritant als je dit al jaren doet en er komt opeens zo'n gast uit de F1 die iedereen laat zien hoe het echt moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |