Oh bedankt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat het normaal gesproken Lulham zijn auto is.
En de safety car raced hier gewoon mee ipv de boel op te houdenquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:01 schreef SiGNe het volgende:
Weinig tracklimits tot nu toe trouwens
Jupquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
Max al weer een 7.52
Volgens mij gaat hij aan het eind van deze ronde weer stoppen. Dan zitten er weer 8 ronden op
Gaat ook lastig met gras naast de baan en weinig afstand tot de muren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:01 schreef SiGNe het volgende:
Graag gedaan kameraadquote:
Weinig? Welke danquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:01 schreef SiGNe het volgende:
🤨quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best grappig, hier met Lulham en in F1 met KutHam![]()
Ik moet hier net zo om lachenquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best grappig, hier met Lulham en in F1 met KutHam![]()
Ja leukquote:
Nee, das een porschequote:Op zaterdag 27 september 2025 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is een gele vlag zone zo te zien
Nee ik bedoelde het gedeelte dat ze langzaam redenquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, das een porsche
Joh!quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het gedeelte dat ze langzaam reden
Dat weet je dus niet, hangt helemaal van de deal met de sponsors af, voor een Red Bull bijvoorbeeld zijn het peanuts.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat is dus wel voor in ieder geval een deel zijn geld. Wat hij weliswaar meteen investeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |