Nee dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:10 schreef Frutsel het volgende:
Heb je mijn strafpunten wel gerekend?
Auw, ik ga effe corrigeren!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:10 schreef Frutsel het volgende:
Lol, zelfde volgorde winnaars als vorige week!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:16 schreef Starhopper het volgende:
Wow!!! Podium is echt heel dicht bijelkaarGefeliciteerd @:houtenbeen en @:scjvb
![]()
Vergeet de 0,5 extra niet voor het achter mij eindigen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:10 schreef Frutsel het volgende:
Nee dat ging niet door want die andere "if regel " mocht ik ook niet gebruiken want met die regel had ik nu glansrijk van je gewonnen zelfs met die 0.5 Daar had ik 3x 0.5 voor mogen krijgen en dan nog stond je lager.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet de 0,5 extra niet voor het achter mij eindigen.
Dat heeft totaal geen zin, hij staat al laatstequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet de 0,5 extra niet voor het achter mij eindigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar de uitslag van week 39Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 43 (invullen tot 20-10 11:59)
Maandvoorspelling oktober (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
Ohhh kak, ja deze week was niet mijn bestequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
@:misshobje, we bungelen onderaan. Slechte zaak
Ohh huh nouja niet dat het heel beter is gewordenquote:Op zondag 12 oktober 2025 01:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Uitslag afbeelding vervangen![]()
@:Frutsel pakt de misser van de week!
@:MissHobje ontsnapt hieraan![]()
Excuses voor late aanpassing
En dat moet natuurlijk ook, hoe groter de afstand hoe beterquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh huh nouja niet dat het heel beter is geworden![]()
Eens kijken wat deze dag heeft gebrachtquote:
Is mijn record met laagste score verbroken? Ik had dat record, toch.? lager dan 1.47 van Starhopper. Althans, dat dacht ik. Ik weet niet meer wat het was of wanneer dat was. Kan het ook mis hebben, maar @SpeedyGJ kan dat vast even nazoekenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:29 schreef Starhopper het volgende:
Wow @:butz0rsWat een record
Die blijft wel even staan denk ik
Gefeliciteerd!!!
![]()
Gefeliciteerd ook @:stephan5
Even voor je gekeken, jaar 2024 had je minimaal 1,67 en dit jaar 2,03quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Is mijn record met laagste score verbroken? Ik had dat record, toch.? lager dan 1.47 van Starhopper. Althans, dat dacht ik. Ik weet niet meer wat het was of wanneer dat was. Kan het ook mis hebben, maar @:speedyGJ kan dat vast even nazoeken
Je hebt gelijktquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:32 schreef butz0rs het volgende:
nice![]()
om toch even te mierenneuken, in het plaatje is het 0.97 ipv 0.98
Inderdaad iedereen zat er prima in de buurtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:34 schreef 12Beaufort het volgende:
0.98 punten![]()
Sowieso lage punten. Zelfs nummer 10 zit onder de 5 punten
Ja jij bent het weer vergetenquote:
Mooi mee laten doen in je lijst! Jullie hebben het verdiend!quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn gezin wil ook eens meedoen, mogen ze meegenomen worden in de lijst? Of moeten hun hier ook zelf plaatsendan moet ik een account voor hun aanmaken
(2 dochters en vriendin
)
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |