Moet dan mobiel en ik haat mobiel fokken of internet. Lol.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lukt het wel om te mailen? Dan mag je van mij ook de gegevens doorgeven via de mail (stuur ik wel via chat)
Ja begrijpelijk, daarom dus die optie die ik open hou. Je kan nooit voor de komende weken voorspellen dat is niet te doen.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet dan mobiel en ik haat mobiel fokken of internet. Lol.
Maar misschien gaat de laptop mee naar ik weet niet of ik online ben
Voor mij maakt dat niet heel veel uit hoor, aangezien ik het meestel grotendeels uit de duim zuig en maar wat gokquote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, daarom dus die optie die ik open hou. Je kan nooit voor de komende weken voorspellen dat is niet te doen.
Helemaal goed 😎quote:Op donderdag 4 september 2025 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor mij maakt dat niet heel veel uit hoor, aangezien ik het meestel grotendeels uit de duim zuig en maar wat gok![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 01:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmm nog 1x winnen van @:MissHobje en ik stijg een plekje in het klassement![]()
Ja netquote:Op zondag 7 september 2025 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:butz0rs / @:onlogisch
We missen jullie nog
Ah Misshobje heeft al ingevoerd![]()
Oehh dat was een easy win voor mij geweestquote:Op zondag 7 september 2025 23:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja net..ik had mazzel..want ik zat te knikkebollen op de bank en schrok wakker
Hmm goed puntquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Wederom een afgetekende overwinning over Frutsel, die zo'n slechte score heeft dat Speedy hem vergeten is.
Probleem gevonden en opgelostquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Wederom een afgetekende overwinning over Frutsel, die zo'n slechte score heeft dat Speedy hem vergeten is.
Misser van de week trofee is nou niet echt iets waar je trots op moet zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:06 schreef Stephan5 het volgende:
Laatste worden is belangrijker dan eerste toch? Of begrijp ik het verkeerd?
Toch herken ik mijzelf wel. Zo zacht en nat mogelijk.
Dat zeker wetenquote:
Jij uiteraard ook met 1e plaats op podium!quote:Op zondag 14 september 2025 12:22 schreef butz0rs het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd @:Scjvb @:GarlandBriggs
Jij ook! Verdiende eerste!quote:Op zondag 14 september 2025 12:22 schreef butz0rs het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd @:Scjvb @:GarlandBriggs
Weet niet wat je eerst had ingevoerd maar ben bang dat een aantal buiten boort vallenquote:Op maandag 15 september 2025 00:00 schreef MissHobje het volgende:
Mijn max temp nog ff net op tijd aangepast
Ja zat een graad lagerquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet niet wat je eerst had ingevoerd maar ben bang dat een aantal buiten boort vallen
Dan had er misschien 2/3 graden bij gemoetenquote:
Ja dat is het gokje hequote:Op dinsdag 16 september 2025 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan had er misschien 2/3 graden bij gemoetenwe zullen het zien wat het uiteindelijk gaat worden.
Ja ik vond mezelf al aan de hoge kant zitten maar had nog wel hoge gemogenquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan had er misschien 2/3 graden bij gemoetenwe zullen het zien wat het uiteindelijk gaat worden.
Ah door mijn goeie voorspelling heb ik je ingehaald in het klassementquote:Op zondag 21 september 2025 01:09 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:Houtenbeen @:Butz0rs @:Scjvb en @:SpeedyGJ.
Ik ben heel hoog gaan zitten en zelfs ik zat te laag, het was gewoon warmer dan de modellen dachten dat het zou wordenquote:Op zondag 21 september 2025 10:06 schreef Stephan5 het volgende:
Hoe kwam ik toch bij zo'n lage max? Dankzij @:Frutsel niet opnieuw laatste.![]()
Daar gaat ie weer.
Voor de 26e.![]()
1 Min. temp (graden C): 7,3
2 Max. temp (graden C): 17,1
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 6
5 Windsnelheid (m/s): 2.5
6 Windrichting (graden): O
7 Luchtdruk (hPa): 1024.7
Daar ga je binnenkort achter komen, om precies te zijn woensdag over een weekquote:Op zondag 21 september 2025 08:23 schreef Starhopper het volgende:
Ik moet echt wel mn best gaan doen hoor om mn eerste plekkie te verdedigen. Als ik die niet al kwijt ben
Gefeliciteerd @:Houtenbeen @:Butz0rs @:Scjvb en @:SpeedyGJ![]()
Volgens mij lag je even te slapenquote:
Net optijd afgelopenquote:Op zondag 21 september 2025 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Was even een film kijken
1 Min. temp (graden C): 7,8
2 Max. temp (graden C): 18,0
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 9
5 Windsnelheid (m/s): 2,7
6 Windrichting (graden): OZO
7 Luchtdruk (hPa): 1024
Als iemand die bijna hetzelfde als jou heeft word ik nu bang.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit kan morgen wel eens een laatste plek voor me worden
Die zonuren gaat het em doen, morgen zelfs nog minder zon dan gisteren werd verwacht....dus met mijn 9 uren ga ik vol de mis in. Dit jaar nog geen laatste gestaan dus ik mag eigenlijk niet klagenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand die bijna hetzelfde als jou heeft word ik nu bang.
Of zondag als het KNMI weer geen zin heeftquote:Op donderdag 25 september 2025 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die zonuren gaat het em doen, morgen zelfs nog minder zon dan gisteren werd verwacht....dus met mijn 9 uren ga ik vol de mis in. Dit jaar nog geen laatste gestaan dus ik mag eigenlijk niet klagen![]()
Wel een spannende top 3 als ik zo de verwachting invoer![]()
En ja ik zou maar bang worden voor Frutsel, beetje pech beland je er ook nog onder![]()
we gaan het zaterdag zien
Opletten,ja. Niet meer zo optimistisch zijn met zon uren. Wordt steeds moeilijker en ook steeds minder.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand die bijna hetzelfde als jou heeft word ik nu bang.
Het is verdomme de hele week zonnig geweest, behalve vrijdagquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Opletten,ja. Niet meer zo optimistisch zijn met zon uren. Wordt steeds moeilijker en ook steeds minder.
Noot naar jou: Nooit naar iemand anders afkijken, dat is vragen om problemen, of natuurlijk met geluk dat het toevallig net zo moest uitkomen. Eigen schuld!quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: niet huiswerk bij SpeedyGJ afkijken.
Klopt, maar toch zag het eerder wel positief uit, dat zie je in het noorden maar gisteren daar kon het makkelijk en was zelfs die 9 uren nog te laagquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Opletten,ja. Niet meer zo optimistisch zijn met zon uren. Wordt steeds moeilijker en ook steeds minder.
Het moest zo zijn helaasquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is verdomme de hele week zonnig geweest, behalve vrijdag
Vooral als er ex orkanen om het hoek komen kijken, dan kan alles gewoon mogelijk zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:10 schreef Scjvb het volgende:
Het is een inschatting, maar het blijft toch grotendeels gokken want 'niets zo veranderlijk als het weer' volgens het gezegde.
Weerkaarten kunnen de volgende dag alweer flink geschud zijn!
Ja die film was 5 minuten voor 12 afgelopen, dus ik moest heel snel wat uit m'n duim zuigenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noot naar jou: Nooit naar iemand anders afkijken, dat is vragen om problemen, of natuurlijk met geluk dat het toevallig net zo moest uitkomen. Eigen schuld!
Ik heb dat ook wel gehad dat ik echt last minute moest omschakelenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die film was 5 minuten voor 12 afgelopen, dus ik moest heel snel wat uit m'n duim zuigen
Met die orkaan. Dit is eigenlijk het droomscenario van Frutsel geweest; weerkaarten die er totaal niet uit komen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:28 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd!!!!! @:GarlandBriggs @:Houtenbeen en @:Stephan5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar echt. Dit kost mij weer zoveel puntenWaar gaat het mis
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |