Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementquote:
Jij uiteraard ook gefeliciteerd met een gedeelde 3e plaats!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
Gefelicitaart natuurlijk. @:scjvb, dat hebben we knap gedaan met zoveel punten
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementik heb MissHobje gelukkig weer kunnen inhalen.
Als ik nog nummer 1 wil worden moet vanaf nu elke week minimaal 0,6 punten inhalen
Dit geeft mij wat ademruimte om zelf nog eens de fout in te gaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementik heb MissHobje gelukkig weer kunnen inhalen.
Als ik nog nummer 1 wil worden moet vanaf nu elke week minimaal 0,6 punten inhalen
Dat zal ik ook zeker gaan doenquote:
Nee, want niet ingevuldquote:@Frutsel pakt de misser van de week, hoogste temperatuur en lekker wat zon hebben jou flink de das omgedraaid! Hopelijk volgende week een mooie compensatie!
quote:
Ja die strafpunten gaan het em doenquote:
@Nattekatquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:03 schreef Frutsel het volgende:
nieuw scripts ingevoerd
"If "Frutsel" does not mention 'Weersvoorspelling' in topic "Who is the Weatherboss" then use last weeks prediction
"If score "Frutsel" is < or - to score 'WetPussy' then score Frutsel is always +0,5 in total
Geef je jezelf nou strafpunten?quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:03 schreef Frutsel het volgende:
nieuw scripts ingevoerd
"If "Frutsel" does not mention 'Weersvoorspelling' in topic "Who is the Weatherboss" then use last weeks prediction
"If score "Frutsel" is < or - to score 'WetPussy' then score Frutsel is always +0,5 in total
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |