Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementquote:
Jij uiteraard ook gefeliciteerd met een gedeelde 3e plaats!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
Gefelicitaart natuurlijk. @:scjvb, dat hebben we knap gedaan met zoveel punten
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementik heb MissHobje gelukkig weer kunnen inhalen.
Als ik nog nummer 1 wil worden moet vanaf nu elke week minimaal 0,6 punten inhalen
Dit geeft mij wat ademruimte om zelf nog eens de fout in te gaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementik heb MissHobje gelukkig weer kunnen inhalen.
Als ik nog nummer 1 wil worden moet vanaf nu elke week minimaal 0,6 punten inhalen
Dat zal ik ook zeker gaan doenquote:
Nee, want niet ingevuldquote:@Frutsel pakt de misser van de week, hoogste temperatuur en lekker wat zon hebben jou flink de das omgedraaid! Hopelijk volgende week een mooie compensatie!
Ja die strafpunten gaan het em doenquote:
@Nattekatquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:03 schreef Frutsel het volgende:
nieuw scripts ingevoerd
"If "Frutsel" does not mention 'Weersvoorspelling' in topic "Who is the Weatherboss" then use last weeks prediction
"If score "Frutsel" is < or - to score 'WetPussy' then score Frutsel is always +0,5 in total
Geef je jezelf nou strafpunten?quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:03 schreef Frutsel het volgende:
nieuw scripts ingevoerd
"If "Frutsel" does not mention 'Weersvoorspelling' in topic "Who is the Weatherboss" then use last weeks prediction
"If score "Frutsel" is < or - to score 'WetPussy' then score Frutsel is always +0,5 in total
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |