Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementquote:
Jij uiteraard ook gefeliciteerd met een gedeelde 3e plaats!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
Gefelicitaart natuurlijk. @:scjvb, dat hebben we knap gedaan met zoveel punten
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementik heb MissHobje gelukkig weer kunnen inhalen.
Als ik nog nummer 1 wil worden moet vanaf nu elke week minimaal 0,6 punten inhalen
Dit geeft mij wat ademruimte om zelf nog eens de fout in te gaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar gezien Starhopper een goeie score heeft wordt het wel lastig in het klassementik heb MissHobje gelukkig weer kunnen inhalen.
Als ik nog nummer 1 wil worden moet vanaf nu elke week minimaal 0,6 punten inhalen
Dat zal ik ook zeker gaan doenquote:
Nee, want niet ingevuldquote:@Frutsel pakt de misser van de week, hoogste temperatuur en lekker wat zon hebben jou flink de das omgedraaid! Hopelijk volgende week een mooie compensatie!
quote:
Ja die strafpunten gaan het em doenquote:
@Nattekatquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:03 schreef Frutsel het volgende:
nieuw scripts ingevoerd
"If "Frutsel" does not mention 'Weersvoorspelling' in topic "Who is the Weatherboss" then use last weeks prediction
"If score "Frutsel" is < or - to score 'WetPussy' then score Frutsel is always +0,5 in total
Geef je jezelf nou strafpunten?quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:03 schreef Frutsel het volgende:
nieuw scripts ingevoerd
"If "Frutsel" does not mention 'Weersvoorspelling' in topic "Who is the Weatherboss" then use last weeks prediction
"If score "Frutsel" is < or - to score 'WetPussy' then score Frutsel is always +0,5 in total
In dat geval zul je voortaan 0,5+ score erbij krijgen als jij boven Nattekat eindigt, well its noted now!quote:
Als je die andere dan ook meeneemt...quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In dat geval zul je voortaan 0,5+ score erbij krijgen als jij boven Nattekat eindigt, well its noted now!
Ja maar dat geeft geen garantie dat je als nog boven nattekat uitkomt. Hmmm, nee gaan we maar niet doenquote:Op maandag 6 oktober 2025 23:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je die andere dan ook meeneemt...
Nee maar wel garantie dat ik elke week iets heb staan, dus of beide, of nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft geen garantie dat je als nog boven nattekat uitkomt. Hmmm, nee gaan we maar niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee maar wel garantie dat ik elke week iets heb staan, dus of beide, of niet![]()
Doe dan maar nietMaar als je een week bent vergeten ben je wel mooi het bokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We laten maar zoals het is
Inmiddels beginnen er wel een einde aan te komen, als iemand nog op/aanmerkingen/ideen heeft voor het nieuwe jaar, let me know![]()
Als jullie dit verder zo prima vinden, dat mag uiteraard ook
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 50 (invullen tot 8-12 - 11:59)
Maandvoorspelling December(Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
Ik maar 2quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:37 schreef Starhopper het volgende:
Waarom heb ik maar 1 zonuur ingevuld
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik maar 2![]()
Dit wordt opnieuw drama week, ik doe het echt niet goed
Het is ook donderdag vandaagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef Frutsel het volgende:
ik heb hier de hele dag nog geen zon gezien dus zo gek was dat niet
Dan hadden we vandaag redelijk goed gezetenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:50 schreef Frutsel het volgende:
ik heb hier de hele dag nog geen zon gezien dus zo gek was dat niet
Als het heel erg slecht uitpakt. Dan kunnen we toch gisteren doen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan hadden we vandaag redelijk goed gezetenmaar helaas zijn we vandaag nog geen vrijdag
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:15 schreef MissHobje het volgende:
Die zon gaat wel lukken vandaag want het is helemaal blauw
We weten het!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Die zon is ook gewoon totaal niet goed te voorspellen. Het is altijd een gok.
Momenteel blijft het steken op 2,9 urenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:15 schreef MissHobje het volgende:
Die zon gaat wel lukken vandaag want het is helemaal blauw
Moet wel meer zijn want het is de ochtend blauw geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Momenteel blijft het steken op 2,9 urenmooi zo laten dan valt de schade ook weer mee
Edit:
De bewolking slaat daar goed aan, mooizo!@:starhopper
Nou vooruit, 3 uurtjes!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet wel meer zijn want het is de ochtend blauw geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 50 (invullen tot 8-12 - 11:59)
Maandvoorspelling December(Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou vooruit, 3 uurtjes!!
Kan vertellen dat je niet een al te beste week hebt
Och ik vind dat 0 ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn er meer met mij
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Je zakt 2 plekken in de ranglijstquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Och ik vind dat 0 erger zijn er meer met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |