Ja het is nooit onbekwaam of ongeschikt maar altijd "tegenwerking".quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:46 schreef dennis_b het volgende:
Vrouw met hart op de juiste plaats werd moedwillig tegengewerkt helaas.
Ik ben ambtsmisdrijf.quote:Faber beschuldigt Uitermark ervan dat zij in de ministerraad-vergadering over het regeerprogramma delen uit haar asielparagraaf wilde ‘slopen’. Faber had het stuk zelf geschreven, met haar eerste politiek assistent. ‘Alles wat maar enigszins streng was moest eruit. Zinnen werden afgezwakt of weggestreept,’ schrijft Faber. Dat ze besprekingen uit de ministerraad opschrijft is opmerkelijk, want die zijn vertrouwelijk.
Boek Marjolein Faber gratis uitgedeeld in AZC’s: ‘Hopen op de afschrikkende werking’quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
Kunnen we deze boeken niet verbranden in plaats van de Koran
Oh, wat staat er voor verheffends in de Koran?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
quote:Boek Marjolein Faber gratis uitgedeeld in AZC’s: ‘Hopen op de afschrikkende werking’
Vrijdag verschijnt het nieuwe boek van en over oud-minister van Asiel en Migratie Marjolein Faber. Het boek gaat gratis uitgedeeld worden in alle AZC’s in het land. Hiermee hoopt het kabinet op een afschrikkende werking.
“Het boek bevat heel veel gruwelijkheden en onkunde. We denken dat als asielzoekers het gelezen hebben en zien wat voor mensen hier aan de macht kunnen komen, ze wel weer terug naar land van herkomst willen”, vertelt huidig asielminister Mona Keijzer. “Het is daarom essentieel dat asielzoekers de Nederlandse taal snel machtig worden, zodat ze het boek zelf kunnen lezen.”
Marjolein Faber zelf is trots dat haar boek straks in elk AZC te vinden is, maar de maatregel gaat haar niet ver genoeg. “Ik ga zelf naar grenscontroles toe om mijn boek daar ook uit te delen. Geloof mij, als je die troep leest, wil je echt die grens niet over.”
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
https://speld.nl/2025/09/(...)schrikkende-werking/
[..]
Dat is tenminste een held. Altijd aan de kant zitten, maar nul neuks geven, want het geld stroomt wel binnenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
De boektitel gegapt van Winston?
[ afbeelding ]
Als je ze maar zelf betaalt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ja als je ze zelf gekocht hebt mag je natuurlijk zelf weten wat je ermee doet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je ze maar zelf betaalt.
Troll-alert!quote:Op zaterdag 27 september 2025 03:06 schreef recidivist het volgende:
competente minister, jammer dat ze zo werd tegengewerkt door de linkse bestuurlijke elite
Een volwaardig Dick Maas filmkarakter inderdaad, ik zou deze scene wel terug willen zien in een komende productie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Faber ziet eruit alsof ze elk moment de plaatselijke SRV wagen kan binnenlopen, vernielen en tegen een huis rijden.
Mensen met hun hart op de juiste plek behandelen hun personeel doorgaans niet als stront. En dan heb ik het niet over het coa, maar haar persoonlijke team. Ook dat hysterische gedoe over de Efteling zegt imho veel over hoe deze vrouw is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:46 schreef dennis_b het volgende:
Geen enkel beleid dat tegen de globalistische doelstellingen ingaat heeft kans van slagen. Ze worden aan alle kanten tegenwerkt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
Wel iemand die het duel niet schuwt desnoods het gras opeet. Jammer dat het haar niet gelukt is om fatsoenlijk beleid te maken en neer te zetten.
Daarvoor moeten we de dikke duim van Faber ontleden en ik denk niet dat ze gaat meewerken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:21 schreef BeriBeri het volgende:
Tijd dat er eens onderzoek komt naar die personeelsfeestjes van een miljoen
Verbazingwekkend dat jij nog kan posten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:02 schreef Viesdik het volgende:
Faber is de beste minister die we konden dromen, maar werd letterlijk van alle kanten tegengewerkt
We mogen dus gewoon oproepen om politici om te brengenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat jij nog kan posten.
Aangezien zij beleid is kan ik me voorstellen wat voor een persoonlijke aanval dat moet zijn geweest.quote:Volgens de PVV-bewindsvrouw werkte het COA haar tegen omdat de dienst het oneens zou zijn met haar beleid.
Door wie dan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:02 schreef Viesdik het volgende:
Faber is de beste minister die we konden dromen, maar werd letterlijk van alle kanten tegengewerkt
In essentie ben ik het niet met je oneens, maar ik heb mijn twijfels of het echt goed is voor ons staatsbestel als een minister dergelijke beslissing eigenhandig kan nemen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik lees bij de TT iedere keer CDA opdoeken.
Wat op zich eigenlijk ook geen verkeerd idee is.
Nou, Heinsbroek was wel next-level.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:20 schreef Lichtloper het volgende:
Slechtste minister ooit. En dan tel ik Eduard Bomhoff mee.
Ja. Dat is het. Precies. Onvervalste vrouwenhaat.quote:
Pure haat, in het volle zicht.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja. Dat is het. Precies. Onvervalste vrouwenhaat.![]()
Zo treffend heb ik de PVV niet vaak omschreven zien worden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:38 schreef Questular het volgende:
Typische organisatie die alleen bestaansrecht heeft als de problemen niet opgelost worden. Dus die willen nog wel even lekker dweilen met de kraan open.
Ze liet zich ook wel makkelijk tegenwerken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:46 schreef dennis_b het volgende:
Dat is inderdaad ook de reden dat ze iemand voor die post naar voren hebben geschoven die niets kan maar wel heel stoer overkomt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo treffend heb ik de PVV niet vaak omschreven zien worden.
Kun je elke politieke partij invullen, hoe treffend inderdaad.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo treffend heb ik de PVV niet vaak omschreven zien worden.
Altijd al geweten dat je meer overlast en criminaliteit wil, om je haat te voeden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef RotatoR het volgende:
Jammer dat ze dat niet gedaan heeft. Het COA is een zeer dubieus clubje dat eens flink uitgemest moet worden.
En maar huilie doen als kaagje of halsema worden aangevallen.quote:
Wat een onzin. Ze wordt nergens in dit topic aangevallen om haar vrouw-zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En maar huilie doen als kaagje of halsema worden aangevallen.
Maar hey, faber is niet van het juiste kantje he. Dan mag het.
Halsema is een nog grotere faalhaas dan Faber, maar die wordt alsmaar de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En maar huilie doen als kaagje of halsema worden aangevallen.
Maar hey, faber is niet van het juiste kantje he. Dan mag het.
Ah een COA mannetje die zijn verdienmodel in gevaar ziet lopen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je meer overlast en criminaliteit wil, om je haat te voeden.
Ow nee klopt alleen belachelijk gemaakt om haar uiterlijk, net zo chique.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze wordt nergens in dit topic aangevallen om haar vrouw-zijn.
Waar dan? Ik zie alleen lospetrollos een verwijzing maken naar haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Ow nee klopt alleen belachelijk gemaakt om haar uiterlijk, net zo chique.
Etto ook. Maar die is op alles boos.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie alleen lospetrollos een verwijzing maken naar haar uiterlijk.
Ja, die reactie heb ik niet gelezenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Etto ook. Maar die is op alles boos.
Niets?quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:34 schreef KareldeStoute het volgende:
Ze leverde precies wat je van de PVV mag verwachten.
WITHEET.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:39 schreef Harvest89 het volgende:
De meest achterlijke politicus die ik in mijn toch nog wat jonge leven heb meegemaakt.
Het COA opdoeken? Met als gevolg grote onveiligheid op straat, daklozen, etc
Wat een vreselijke partij. Ik hoop echt dat ze bij de volgende verkiezingen buiten spel worden gezet, hoeveel zetels ze ook krijgen.
WAPPIEquote:
Als de PVV maar hard genoeg schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, levert het ze waarschijnlijk nog stemmen op ook. Zie ook in dit topic de mensen die daar nog steeds met ogen open inlopen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:39 schreef Harvest89 het volgende:
De meest achterlijke politicus die ik in mijn toch nog wat jonge leven heb meegemaakt.
Het COA opdoeken? Met als gevolg grote onveiligheid op straat, daklozen, etc
Wat een vreselijke partij. Ik hoop echt dat ze bij de volgende verkiezingen buiten spel worden gezet, hoeveel zetels ze ook krijgen.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:47 schreef Shotty het volgende:
[..]
Als de PVV maar hard genoeg schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, levert het ze waarschijnlijk nog stemmen op ook. Zie ook in dit topic de mensen die daar nog steeds met ogen open inlopen.
COA kun je ook gewoon sluiten als je al die asielzoekers gaat uitzetten. Kunnen we ook weer veiliger over straat.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:47 schreef Shotty het volgende:
[..]
Als de PVV maar hard genoeg schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, levert het ze waarschijnlijk nog stemmen op ook. Zie ook in dit topic de mensen die daar nog steeds met ogen open inlopen.
Jep.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Halsema is een nog grotere faalhaas dan Faber, maar die wordt alsmaar de hand boven het hoofd gehouden.
Als Amsterdam een rechtse burgemeester had dan was deze allang uit zijn ambt gezet.
Den Uyl!quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Komt regelrecht uit het rechtspopulistische handboek gewoon stelselmatig de schuld bij anderen neerleggen. Wouter Bos is blijkbaar de veroorzaker van alle ellende in Nederland.
Gelukkig was Faber ook van plan om op de diensten die uit moeten zetten flink te bezuinigen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
COA kun je ook gewoon sluiten als je al die asielzoekers gaat uitzetten. Kunnen we ook weer veiliger over straat.
Ah, daar hebben we hem. 'In dit topic'. Nouuuuuuquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze wordt nergens in dit topic aangevallen om haar vrouw-zijn.
Rechtsen hebben dan ook een wel zeer levendige fantasie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Linksen mogen ook meer dan rechtsen in de politiek door het apparaat van bescherming wat er achter zit.
Het valt voornamelijk erg op dat dit deel van het electoraat zich aan de ene kant de hele tijd woedend maakte over de migratie beperkende maatregelen die dit kabinet voorstelde, maar tegelijkertijd de Nederlandse burger probeert te gashlighten dat zij de migratie zullen gaan beperken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:52 schreef Geldprintkabouter het volgende:
Linkse partijen maakten het werk van misschien wel de beste minister ooit onmogelijk.
Je projecteert.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Rechtsen hebben dan ook een wel zeer levendige fantasie.
Kom kom niet zo mild, woorden doen er toe.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
En dan van een ex skinhead, hoe hypocriet.
Ik kom al niet meer zo vaakquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat jij nog kan posten.
Het zou je beter staan als je rare fantasietjes zou benoemen in plaats van degenen die ze doorprikken.quote:
Dat was het idee van de vvd. Daarom zitten we nu in die shit. Er zullen altijd asielzoekers blijven.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
COA kun je ook gewoon sluiten als je al die asielzoekers gaat uitzetten. Kunnen we ook weer veiliger over straat.
Den Uyl, die besloot dat er een einde moest komen aan de arbeidsmigratie, vooral uit Marokko en Turkije. De arbeidsmigratie die met het wervingsverdrag met Marokko in gang was gezet door het kabinet de Jong, bestaande uit de VVD en de partijen die later in het CDA zouden opgaan.quote:
Evenals mannen die geloven willen de rechtse mannen geen vrede met ieder weldenkend medemens.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Links gelukkig niet. Dat vingertje wijzen is zo enorm sneu van beide kanten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom geef je zelf niet eens het goede voorbeeld? Jij bent immers de eerste die claimt dat er sprake zou zijn van een 'levendige fantasie' bij rechtse mensen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het zou je beter staan als je rare fantasietjes zou benoemen in plaats van degenen die ze doorprikken.
Ok, fair point. Dat heb ik inderdaad in andere topics wel zien gebeurenquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we hem. 'In dit topic'. Nouuuuuu
Beledigd om hun vrouw-zijn dan. En ja, dat gebeurt hen allen.quote:Maar Kaag ook niet he, en halsema ook niet. Worden ook niet aangevallen op vrouw zijn. Eerder op hun 'prestaties'.
Heb je hier ook concrete voorbeelden van?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Beledigd om hun vrouw-zijn dan. En ja, dat gebeurt hen allen.
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Echt schokkend hoe dom dit weet ik wat het moet noemen is.
Die dubbele standaard is niets nieuws.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb je hier ook concrete voorbeelden van?
Wat we voornamelijk zien is dat men in progressieve en linkse contreien het leuk vind rechtse politici die vrouw zijn hard te bekritiseren en bespotten en doet alsof dit dan over 'de inhoud' gaat. Waar men kritiek op linkse en progressieve vrouwelijke politici, wegzet als 'vrouwenhaat'. Kortom, een dubbele standaard.
Tja, misschien niet per se heel relevant voor dit topic. Maar dit is inderdaad schrikbarend. Maar dit krijg je als grofweg twee stromingen het radicalisme uit de eigen kringen lastig vinden om af te keuren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die dubbele standaard is niets nieuws.
Rechtsextremistisch geweld veroordelen, maar niet alle geweld.
[ afbeelding ]
Dit zegt alles.
Leuk forum zo. Al kan het nog erger. Onder Faber werken bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We mogen dus gewoon oproepen om politici om te brengen
Leuk zo'n uit de context getrokken plaatje. Jammer dat je er niet bij zet waarom ze de motie niet gesteund hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt alles.
Dat zegt vooral dat je de context weglaat.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt alles.
Als het een monteur is die discutabele reparaties uitvoert is dat zo stom nog niet. Als je dan toch een hele rare vergelijking wilt maken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag ook altijd in het midden van de reparatie van mijn cv ketel of de monteur wil opzouten.
Wegwezen. Mijn huis.
Ik heb mezelf voorgenomen om iedereen die dit plaatje op een niet ironische manier gebruikt uit te lachen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt alles.
Wat betrof deze context dan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat je de context weglaat.
De reden waarom een aantal partijen weigerden te tekenen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat betrof deze context dan?
Dat het coa veranderingen moet ondergaan onderschrijf ik ook. Maar het hele coa opdoeken in het midden van de huidige situatie is pas heel domquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Als het een monteur is die discutabele reparaties uitvoert is dat zo stom nog niet. Als je dan toch een hele rare vergelijking wilt maken.
Ja, maar wat was die reden dan? Ik heb dit debat niet gevolgd namelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef recursief het volgende:
[..]
De reden waarom een aantal partijen weigerden te tekenen.
Dat valt wel mee aangezien er geen motie bestaat waar die partijen alleen rechts geweld veroordelen.......quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt alles.
De beste boektitel allertijdenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
De boektitel gegapt van Winston?
[ afbeelding ]
Heb je hier ook concrete voorbeelden van?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:03 schreef HowardRoark het volgende:
Waar men kritiek op linkse en progressieve vrouwelijke politici, wegzet als 'vrouwenhaat'. Kortom, een dubbele standaard.
Dan ga je maar lekker in die progressieve en linkse contreien met 'men' in discussie. Ik doe niet mee aan je stropop.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat we voornamelijk zien is dat men in progressieve en linkse contreien het leuk vind rechtse politici die vrouw zijn hard te bekritiseren en bespotten en doet alsof dit dan over 'de inhoud' gaat. Waar men kritiek op linkse en progressieve vrouwelijke politici, wegzet als 'vrouwenhaat'. Kortom, een dubbele standaard.
Zeker, dit was toch bij Kaag een groot issue? Als iemand stelde dat hij of zij vond dat zij niet prettig en nogal elitair overkwam, dan werd dit al snel weggezet als 'vrouwenhaat'. Zie bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je kunt je claim dus niet onderbouwen, duidelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker in die progressieve en linkse contreien met 'men' in discussie. Ik doe niet mee aan je stropop.
Zeker, dat was alles wat er over Kaag gezegd werd. Louter dat ze wat elitair overkwam, en al die dekselse linkse contreien natuurlijk helemaal los.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, dit was toch bij Kaag een groot issue? Als iemand stelde dat hij of zij vond dat zij niet prettig en nogal elitair overkwam, dan werd dit al snel weggezet als 'vrouwenhaat'. Zie bijvoorbeeld:
Ik kijk liever in gradaties van achterlijkheid en daar kom ik bij Kaag bijzonder weinig van tegen en bij Faber, nou ja eigenlijk alleen maar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bakkie hypocrisie in een plaatje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt alles.
Omdat de haat naar een ander groter is dan de liefde voor hun eigen principes.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:35 schreef recursief het volgende:
[..]
De reden waarom een aantal partijen weigerden te tekenen.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat betrof deze context dan?
De belangrijkste reden is dat de FvD, initiatiefnemer van deze motie afgelopen week gesuggereerd heeft dat niet rechtsextremisten maar de politie zelf deze rellen heeft uitgelokt. Daarmee verliest deze motie alle geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat de haat naar een ander groter is dan de liefde voor hun eigen principes.
Daarom.
Altijd wel een smoes te verzinnen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:21 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
De belangrijkste reden is dat de FvD, initiatiefnemer van deze motie afgelopen week gesuggereerd heeft dat niet rechtsextremisten maar de politie zelf deze rellen heeft uitgelokt. Daarmee verliest deze motie alle geloofwaardigheid.
Smoes? Ik vind het eigenlijk een prima reden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd wel een smoes te verzinnen.
We zullen maar niet naar de kerfstok gaan kijken van de achterban van de rechtse leiders.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd wel een smoes te verzinnen.
Dien er dan zelf een in. Nagelaten.
Maar wel een groot bekkie en vingertje. Terwijl de eigen achterban een pittige kerfstok heeft inmiddels.
Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:39 schreef Chivaz het volgende:
Het COA opdoeken is een uitstekend idee. Vervolgens zet je een nieuwe organisatie neer en zetten we asielzoekers voortaan in een detentiekamp. De gehele asielprocedure verloopt vervolgens in dat detentiekamp en alleen als je status krijgt dan kun je dat kamp verlaten.
Tenzij je natuurlijk terug naar je land wil dan mag je het kamp ook verlaten.
Klopt, en je moet verplicht eerst 3 jaar in het Nederlandse leger dienstplicht uitvoeren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:39 schreef Chivaz het volgende:
Het COA opdoeken is een uitstekend idee. Vervolgens zet je een nieuwe organisatie neer en zetten we asielzoekers voortaan in een detentiekamp. De gehele asielprocedure verloopt vervolgens in dat detentiekamp en alleen als je status krijgt dan kun je dat kamp verlaten.
Tenzij je natuurlijk terug naar je land wil dan mag je het kamp ook verlaten.
Nee dit is weer de zoveelste showmotie waarvoor moties eigenlijk helemaal niet bedoeld zijn. Dit is gewoon moties misbruiken voor campagnedoeleinden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt alles.
Ja die is waarschijnlijk bloedserieus.quote:
Hartstikke, er is geen enkele reden om deze mensen direct in de samenleving te plaatsen terwijl het allerminst zeker is met welke intenties deze mensen hier komen.quote:
Hmm, dat is wel een hele rare uitspraak natuurlijk. De politie heeft die rellen niet uitgelokt maar dat hooligantuig dat specifiek naar Den Haag kwam vanuit het hele land om te rellen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:21 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
De belangrijkste reden is dat de FvD, initiatiefnemer van deze motie afgelopen week gesuggereerd heeft dat niet rechtsextremisten maar de politie zelf deze rellen heeft uitgelokt. Daarmee verliest deze motie alle geloofwaardigheid.
Haha ja, laten we ze vooral niet laten integreren en werken. What could go wrongquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hartstikke, er is geen enkele reden om deze mensen direct in de samenleving te plaatsen terwijl het allerminst zeker is met welke intenties deze mensen hier komen.
Zo’n detentiecentrum waar ze opgesloten zitten op het terrein zorgt ervoor dat gelukszoekers makkelijker eruit gefilterd worden. Die hebben immers geen zin om 5 jaar lang in een kamp door te brengen. De echte vluchteling daarentegen verblijft graag in zo’n kamp omdat de situatie in eigen land oneindig veel slechter is.
Het uitvoeren van de wet hoort natuurlijk bij de rechtsstaat. Dat ICE nu zo te werk moet gaan is een direct gevolg van het beleid van voorgaande presidenten en gouverneurs die vooral illegale immigratie wilden faciliteren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja die is waarschijnlijk bloedserieus.
Zie de VS waarin het oppakken van mensen door een soort gestapo met veel enthousiasme wordt aangemoedigd door een groot deel van de bevolking.
Integratie komt pas nadat je een status hebt gekregen. In die kampen word wel meteen taalles gegeven, is er medische zorg aanwezig, onderwijs voor de kinderen etc etc.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja, laten we ze vooral niet integreren en werken. What could go wrong
Veel te veel migranten integreren en werken momenteel ook niet. Men houdt koppig vast aan de cultuur en taal van het land van herkomst en dit is ook hoe de kinderen worden opgevoed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha ja, laten we ze vooral niet integreren en werken. What could go wrong
Wat een briljante plannen zeg, je zou er minister van asiel mee kunnen worden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Integratie komt pas nadat je een status hebt gekregen. In die kampen word wel meteen taalles gegeven, is er medische zorg aanwezig, onderwijs voor de kinderen etc etc.
Oef het leger in, ik weet niet of het zo’n goed idee is om een soort van vreemdelingenlegioen op te tuigen. Als ze al vluchten voor oorlog in eigen land waarom zou je ze dan voor Nederland willen laten vechten?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, en je moet verplicht eerst 3 jaar in het Nederlandse leger dienstplicht uitvoeren.
Daarin wordt ook gelijk de Nederlandse taal geleerd. Als je dit niet binnen de 3 jaar hebt geleerd mag je linea directa terug naar je eigen land en mag je "salaris" terugbetalen.
Als je hier in Nederland wil wonen, mag je eerst aantonen dat je dood wil gaan voor ons.
Mijn DM staat altijd open.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat een briljante plannen zeg, je zou er minister van asiel mee kunnen worden.
Ja... volgens mij zijn de grootste massamoordenaars nog steeds links met mao, pol pot en stalin. Maar hey, laten we er geen wedstrijdje verpissen van maken. Gaat om hier en nabije verleden. Doelpalen lekker lagen staan. Ook als het je niet uitkomt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:33 schreef torentje het volgende:
[..]
We zullen maar niet naar de kerfstok gaan kijken van de achterban van de rechtse leiders.
Ja smoes ja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Smoes? Ik vind het eigenlijk een prima reden.
Luister naar hoe Gideon van Meijeren hier o.a. de politie verdacht maakt in een interview met Pownews en zijn eigen straatje schoon probeert te vegen (relschoppers met FvD-vlag bij het D66 partijkantoor).
Dan snap ik best dat je onder een motie van die club je geen handtekening wil zetten.
[ afbeelding ]
Je zet dan een Nederlands gevangenisbataljon erachter met de opdracht deserteurs te arresteren of neer te schieten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oef het leger in, ik weet niet of het zo’n goed idee is om een soort van vreemdelingenlegioen op te tuigen. Als ze al vluchten voor oorlog in eigen land waarom zou je ze dan voor Nederland willen laten vechten?
Lol, ik opperde ooit eens het idee om die asielzoekers naar Oekraïne te sturen zodat ze kunnen vechten voor “onze vrijheid”. Dat viel zoals te verwachten niet in goede aarde, toch best bijzonder want diezelfde users vonden het daarentegen helemaal prima om Nederlandse jongens daar naartoe te sturen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je zet dan een Nederlands gevangenisbataljon erachter met de opdracht deserteurs te arresteren of neer te schieten.
Zo deden de Soviets dat, dat maakt het ook makkelijker voor links om met dergelijke ideeën mee te gaan.
Maar die leiders leven toch al een tijdje niet meer? Tegenwoordig is het veel verstandiger om o.a. de nationalistische leiders zoals Poetin te isoleren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja... volgens mij zijn de grootste massamoordenaars nog steeds links met mao, pol pot en stalin. Maar hey, laten we er geen wedstrijdje verpissen van maken. Gaat om hier en nabije verleden. Doelpalen lekker lagen staan. Ook als het je niet uitkomt.
Oh dank je, ik dacht al waarom doen zij haar werk zo slecht.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:24 schreef recidivist het volgende:
Wilde toch nog een keer benadrukken dat Faber op zich geen slechte minister is maar dat haar het werken vanaf dag 1 onmogelijk is gemaakt door de linkse bestuurlijke elite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |