SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Helaas moeten we Ambar binnen de KSC laten adopteren, voor jou is niets anders mogelijk dan opname in gesloten instellingquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens in de categorie lekker bezig muis.
Bij de Hema de gekochte kleding niet controleren op beveiliging. En daarmee zo de winkel uitlopen om dat uiteindelijk met schaamte toch te doen.
Bij de supermarkt geweest te zijn. Dan bij je fiets aankomen om de pleepa (@:maily) in de fietstas te doen, maar dat je pleepa nog bij de zelfscan staat.
Moet ik nog gaan voor een diagnose of kunnen we er gewoon eentje uitschrijven?
Tijd voor weekendquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens in de categorie lekker bezig muis.
Bij de Hema de gekochte kleding niet controleren op beveiliging. En daarmee zo de winkel uitlopen om dat uiteindelijk met schaamte toch te doen.
Bij de supermarkt geweest te zijn. Dan bij je fiets aankomen om de pleepa (@:maily) in de fietstas te doen, maar dat je pleepa nog bij de zelfscan staat.
Moet ik nog gaan voor een diagnose of kunnen we er gewoon eentje uitschrijven?
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Helaas moeten we Ambar binnen de KSC laten adopteren, voor jou is niets anders mogelijk dan opname in gesloten instelling
de beste keuze voor de herplaatsing is @Dr_Flashquote:
Nee, het plan is hier enkele tienduizenden huizen bij te bouwen. Waarschijnlijk veel hoogbouw.quote:
Leuk wel, hoge flatgebouwenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het plan is hier enkele tienduizenden huizen bij te bouwen. Waarschijnlijk veel hoogbouw.
Dat is gezellig toch? Lekker zwaaien.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk wel, hoge flatgebouwenKijk je zo bij je buren naar binnen
Nou ik weet niet, kan je niet naakt door het huis lopenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is gezellig toch? Lekker zwaaien.
Kan best hoor!quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, kan je niet naakt door het huis lopen
quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat een buurman met een verrekijker
[ afbeelding ]
Vonden de buren dat ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik 12 hoog woonde, liep ik regelmatig naakt door de woonkamer. Kon best vond ik.
als iemand aan het kijken is naar 12 hoog en daar een blote man ziet... dan is diegene bewust op zoek.quote:
Maar als er twee flatgebouwen naast elkaar staan..Dan kan dat nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
als iemand aan het kijken is naar 12 hoog en daar een blote man ziet... dan is diegene bewust op zoek.
Tenzij de blote man op het balkon gaat staan te zwie zwa zwaaien uiteraard en hiermee de aandacht trekt.
Tente in Twente.quote:
Die konden niet naar binnen kijken, tenzij ze met een verrekijker buiten op het plein op de begane grond stonden..quote:
Ah ok.. Dan had je mazzelquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die konden niet naar binnen kijken, tenzij ze met een verrekijker buiten op het plein op de begane grond stonden..
Yup.quote:
Lag nattekat naast je?quote:
wat saai voor jequote:
wauw... dat je die nog herkent.quote:
Ja, is even geleden dat ik die zag.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is even geleden dat ik die zag.
Maar hij schrok er zelf ook van blijkbaar.
dat is langer geledenquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat de zon Annemaria koekoek aan het spelen is.
Owja zekers. Dat is een goede match.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
de beste keuze voor de herplaatsing is @:dr_flash
Mijn snackbar is ook een Vietnamees.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
En waar haal ik dat? Bij de Vietnamees
Het is wel een essentiële voorziening natuurlijk, dus daar moet je niet te lang mee wachten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de snackbar(s) hier nog bezoeken
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de snackbar(s) hier nog bezoeken
Staat dat ergens in de statuten?quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.
Nee hahaquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gekregen voor je verjaardag??
Komt nog wel. De airfryer doet het ook nog goed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een essentiële voorziening natuurlijk, dus daar moet je niet te lang mee wachten.
Toen heb ik Domino's laten komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.
ik heb hier 1 op loopafstand met Nederlanders.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar volgens mij is 1 een Indonees en de andere een arabier
radio 5quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
As the final curtain falls before my eyes
Ohhhh when I'm old and wise
Ik ben nog steeds niet naar de snackbar geweestquote:
Idd!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet naar de snackbar geweest
Nou, lekker dan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd!
THE IMAGE IS GONNA BE YOU AND I IT MEANS NOTHING TO MEEEEEEEEE
Ik had wel ervaring bij de snackbar bij mijn ouders. Maar die bestaat niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:30 schreef Recce het volgende:
[..]Moet @:dr_flash een handleiding voor je maken?
Ja, aan die ervaring heb je dan niets meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had wel ervaring bij de snackbar bij mijn ouders. Maar die bestaat niet meer
quote:
The day before you camequote:
Gadver.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:34 schreef Nizno het volgende:
ow Frida at blijkbaar Chinees die dag voor hij kwam.
dat zei ikquote:
quote:
Dat is nr 4 van de Evergreen lijst van xe jaren 80quote:
Ik zie dat je nu bij Rob de Nijs bent.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nr 4 van de Evergreen lijst van xe jaren 80
Jaquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu bij Rob de Nijs bent.
Gooi ze over xe muurquote:
gooien kan ook iddquote:
VLINDERquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even wat snacks zoeken
Drink je er ook wat bij?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
krokant en lekker
rawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwr
Frietquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
zo, weer thuis..
nu bedenken wat ik ga eten
Pizzaquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
zo, weer thuis..
nu bedenken wat ik ga eten
quote:
of pannekoeken..quote:
Pastaquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
of pannekoeken..
hebben we de 3 P's ook weer gehad
en nee, dat was eigenlijk niet waar ik echt zin in had
ja wel lekker, maar dat heb ik niet in huis..quote:
Pastaquote:
quote:
quote:
Smaken verschillenquote:
Maar er zijn 300 miljoen miljard verschillende smaken pastaquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Smaken verschillen
Pringles nu
Kloptquote:
Ik was er in 2017. Onder andere voor de Halve Marathon. Maar ik was met een groep en we hadden er een paar extra dagen aan geplakt om wat van de stad te zien..quote:
nee, kouwe T is niet lekker genoegquote:
Ijstheequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, kouwe T is niet lekker genoeg
dekentje over op de bank... heerlijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie, heb daarstraks m'n sloffen weer uit de kast gehaald
Sloffenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie, heb daarstraks m'n sloffen weer uit de kast gehaald
De HEMAfluencer strikes again.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
@:cherrylips ik heb de hema dennenappel led kaars
Ik ga ook zo met een dekentje om dat drinken op drinkenquote:
Ieniminfluencerquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De HEMAfluencer strikes again.
Dat was het uiteindelijk toch niet. Tot verbazing van de artsen, want de symptomen kwamen exact overeen. Inmiddels alweer een paar afspraken verder maar ze weten nog steeds niet wat de pijn veroorzaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
@:kwiwi hoe is het met de galblaas afgelopen eigenlijk?
ik val meteen ff binnen; jullie zijn wel weer thuis nu?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was het uiteindelijk toch niet. Tot verbazing van de artsen, want de symptomen kwamen exact overeen. Inmiddels alweer een paar afspraken verder maar ze weten nog steeds niet wat de pijn veroorzaakt.
Ik vind eigenlijk wel dat de Hema je van gratis producten moet gaan voorzien.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De HEMAfluencer strikes again.
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was het uiteindelijk toch niet. Tot verbazing van de artsen, want de symptomen kwamen exact overeen. Inmiddels alweer een paar afspraken verder maar ze weten nog steeds niet wat de pijn veroorzaakt.
Ja dat wel, met pijnstillers. Had zelf eerder dit jaar ook ineens een hele erge pijn waar de oorzaak nooit van is gevonden, maar die is ook vanzelf langzaam weggegaan. Dus hopelijk bij hem hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
ik val meteen ff binnen; jullie zijn wel weer thuis nu?
was het bij hem alleen pijn of ook andere klachten er bij?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat wel, met pijnstillers. Had zelf eerder dit jaar ook ineens een hele erge pijn waar de oorzaak nooit van is gevonden, maar die is ook vanzelf langzaam weggegaan. Dus hopelijk bij hem hetzelfde.
Alleen pijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
was het bij hem alleen pijn of ook andere klachten er bij?
Ultravox - Viennaquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd!
THE IMAGE IS GONNA BE YOU AND I IT MEANS NOTHING TO MEEEEEEEEE
hmm... das dan erg lastig lokaliseren inderdaadquote:
Ja maar niet in Wienquote:
beterschap voor Gergi dan maarquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat wel, met pijnstillers. Had zelf eerder dit jaar ook ineens een hele erge pijn waar de oorzaak nooit van is gevonden, maar die is ook vanzelf langzaam weggegaan. Dus hopelijk bij hem hetzelfde.
Kloptquote:
Bestaat die nog?!quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* keert terug van de frontpage
Mooi op tijd, voordat de brug weer opgehaald wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* keert terug van de frontpage
ik lees dat ik weer een hoop gemist heb..quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen een nachtelijk bezoekje aan de SEH van de weekquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees dat ik weer een hoop gemist heb..
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen een nachtelijk bezoekje aan de SEH van de week
Nee ken ik niet, ken alleen de winkel Ochsner hierquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:54 schreef Fogel het volgende:
Kwiews! Ken je de band Patent Ochsner? Kwam opeens in mijn discover weekly voorbij. Eerste wat ik dacht 'wat een raar Duits, maar het klinkt goed'.
Nog wat adrenaline van al die FP avonturen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou op tijd naar bed gaan, hè. Maar ik heb geen zin.
Verkopen die rock-dingen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ken ik niet, ken alleen de winkel Ochsner hier
Ja.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog wat adrenaline van al die FP avonturen?
Vind ik ook. @hemaquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat de Hema je van gratis producten moet gaan voorzien.
Op een zaterdag!?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:41 schreef mschol het volgende:
op tijd mn bed in zometeen..
morgen kan glasvezel monteur om 8 uur voor de deur staan
ja, doordat het aanleggen nogal stroef ging hier, hebben ze een reeks zaterdagen in september gereserveerd: vrij toegang tot balkons (ivm verbouwing die bezig is) en makkelijker dat mensen thuis zijn voor aansluiting in huisquote:
Mooie plekkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag weer een intensieve dag. Rondrit gereden over Skye. Talisker stokerij bezocht, alles stervens duur. en de Old Man of Storr. En de Leatl falls en Kilt Rock en toen over Uig en Portree weer naar ons hutje in het zuiden van Skye gegaan.
Morgen naar Armadale, ferry over naar Mallaig, daarvandaan pak ik de trein en rijdt hij met de auto en aan het eind van de middag zien we elkaar in Fort WIlliam weer. EN dan nog een uurtje door naar Oban.
oh wow , daarom ben ik bijna onder de 70 kilo nuquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:49 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal 17.272 stapjes. Merk je het?
#fitgirlquote:Op zaterdag 27 september 2025 02:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow , daarom ben ik bijna onder de 70 kilo nu
Ik wil nog slapen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:13 schreef mschol het volgende:
dat was een beetje extra minuten wegdommelen, nu maar even aankleden en zorgen dat ik mensen kan ontvangen
nee. zomaar naar de gymquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
hebben we nog spannende/leuke/grappige/boeiende weekendplannen?
Moet de garage en 'technikraum' opruimen vandaag, voor de electriciëns die maandag komen. Tuin winterklaar maken. En daarna leukere dingen doenquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
hebben we nog spannende/leuke/grappige/boeiende weekendplannen?
Wat voor leukere dingen ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet de garage en 'technikraum' opruimen vandaag, voor de electriciëns die maandag komen. Tuin winterklaar maken. En daarna leukere dingen doen
quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet de garage en 'technikraum' opruimen vandaag, voor de electriciëns die maandag komen. Tuin winterklaar maken.
fuckifucki met gergi?quote:En daarna leukere dingen doen
Oh nee zeker niet.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt wel een beetje alsof je het doet omdat je je stierlijk verveelt
Dat moet ik nog even bedenken, ligt aan het weer. Als het er een beetje goed uitziet dagje naar de bergen morgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor leukere dingen ?
Nice!quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stond net op de weegschaal. 69.95![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]klinkt als een feestje
[..]
fuckifucki met gergi?
Ik ga de park checken vanmiddagquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even bedenken, ligt aan het weer. Als het er een beetje goed uitziet dagje naar de bergen morgen.
dat zal vast een week goed gaanquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens wat ze in rotterdam gaan plaatsen, met handige klep zodat de statiegeld verzamellaars ze makkelijk kunnen legen![]()
[ afbeelding ]
die zag ik van de week in zoetermeer staan..quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens wat ze in rotterdam gaan plaatsen, met handige klep zodat de statiegeld verzamellaars ze makkelijk kunnen legen![]()
[ afbeelding ]
ja schijnbaar slopen ze de normale prullenbakken open om het er uit te kunnen halenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die zag ik van de week in zoetermeer staan..
wat een "oplossing" van een probleem ook echt
maak dat statiegeld 3 euro oid en zorg dat er genoeg inleverlocaties zijn, dan gaan mensen zelf wel inleveren
Ik ga zo maar de sportschool.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schijnbaar slopen ze de normale prullenbakken open om het er uit te kunnen halen
daarom is het een rare oplossingquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schijnbaar slopen ze de normale prullenbakken open om het er uit te kunnen halen
69, nice.quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stond net op de weegschaal. 69.95![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah mooi. ik ben net geweest dan gaan we vandaag dubbelquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zo maar de sportschool.
ik klikken, in de hoop op een leuke foto ofzo is het diezelfde fotoquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
En ze zijn begonnen met het vullen van de sinkhole in bangkok![]()
https://scontent-ams4-1.x(...)s2fQpgMA&oe=68DD659D
ja maar als je een blikje wilt kopen en er zit 2 euro statiegeld op koop je het denk ik nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom is het een rare oplossingzorg gewoon dat er een incentive is om statiegeld daadwerkelijk zelf weg te brengen
Oeh.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah mooi. ik ben net geweest dan gaan we vandaag dubbel
oh wacht, das niet de bedoelingquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik klikken, in de hoop op een leuke foto ofzo is het diezelfde foto
dan werkt het statiegeld dus want daardoor flikker jij het blikje ook niet weg op de plek waar het niet hoort.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je een blikje wilt kopen en er zit 2 euro statiegeld op koop je het denk ik niet
ik denk niet dat ik het dan zal kopen :pquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan werkt het statiegeld dus want daardoor flikker jij het blikje ook niet weg op de plek waar het niet hoort.
ja dat zeg ik, dan werkt het dus want jij flikkert daardoor geen blikje weg op de plek waar het niet hoort.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het dan zal kopen :p
fabrikanten willen geen statiegeld.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
die fabrikanten zullen ook wel lobbyen voor een statiegeld bedrag
dan lost het probleem zich dus vanzelf opquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je een blikje wilt kopen en er zit 2 euro statiegeld op koop je het denk ik niet
Ik koop sowieso al geen blikjes meer sinds er statiegeld op zit.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan werkt het statiegeld dus want daardoor flikker jij het blikje ook niet weg op de plek waar het niet hoort.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wacht, das niet de bedoeling
https://www.facebook.com/watch/?ref=saved&v=656238690503255
blikjes koop ik zelden, hooguit als ik weg ben op pad..quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik koop sowieso al geen blikjes meer sinds er statiegeld op zit.
ik vermoed dat dit niet de echte oplossing is ;pquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]we gooien er maar wat in, ruimen niks op dan is het ons probleem niet meer
Iets met tapijt en vegen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]we gooien er maar wat in, ruimen niks op dan is het ons probleem niet meer
naja je weet maar nooit met sommige landenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vermoed dat dit niet de echte oplossing is ;p
Probeer je nu een nieuwe pandemie op te sporen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:21 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag in een grootje geweest, Carlsbad Caverns, zo'n 250 meter onder de grond
[ afbeelding ]
Goed voor het milieu!quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
blikjes koop ik zelden, hooguit als ik weg ben op pad..
flessen daarintegen ontkom ik niet aan
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dan lost het probleem zich dus vanzelf op
en heb jij al glasvezel?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
naja je weet maar nooit met sommige landen
komen ze zeker weten vandaag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nope
nog niemand gehoord of gezien
ik neem aan dat als we de keuze krijgen tussen 3 data dat ze dan wel komen jaquote:
ik had snel terug gelezen en wist niet of het op afspraak was of gewoon 3 zaterdagen.. ienemienemuttetienpondgruttenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat als we de keuze krijgen tussen 3 data dat ze dan wel komen ja
misschien dat ik zo eens ga kijken of ik ze kan bellen
agso , Er waren 3 dagen gegeven en je moest je voorkeur doorgeven voor de dag en welk deel van de dag als je wilde dat ze in de woning wat kwamen aansluitenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had snel terug gelezen en wist niet of het op afspraak was of gewoon 3 zaterdagen.. ienemienemuttetienpondgrutten
ik snapquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
agso , Er waren 3 dagen gegeven en je moest je voorkeur doorgeven voor de dag en welk deel van de dag als je wilde dat ze in de woning wat kwamen aansluiten
en ik heb em voor vandaag ingepland (met voorkeur voor tijd van 8-12 uur)
ja vernieuwing kan dan best oke zijn.... maar het kwijtraken van vroegah is gewoon zondequote:Op zaterdag 27 september 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/watch?v=3713981815490361 mooi om te zien dit..
jammer wel dat dat allemaal weg is
lekker op tijdquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
zag zojuist een busje van die glasvezel toko de parkeerplaats opdraaien
misschien ben je de enige met de ochtendvoorkeur en doen ze dat gewoon van 11 tot 12quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze maar komen, dan mag de middag ook wel
wie weet..quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien ben je de enige met de ochtendvoorkeur en doen ze dat gewoon van 11 tot 12
quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n linkeroor heeft weer niet opgeladen.
*Steekt stekker er weer inquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Sap in mijn glasquote:
T in mijn glasquote:
Ben je al een beetje gesetteld bosje? Heb je het naar je zin daar?quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een nespresso zetten en dan verder met de ijsvogel
T in mijn buikquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld bosje? Heb je het naar je zin daar?
Mijn eerste staat net aan. een tweede gaat er wel komen een derde niet..quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
eerste was van de dag is alweer bijna klaar, daarna op naar nog 2 wassen
daar hebben wel meer mensen last van hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werken
* Nizno kijkt in het rond...quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werken
Als het goed is komen ze bij mij twee prullenbakken brengen. Bij de Action zag ik geen goede staan van de week.quote:
grote? voor 50 of 60 literzakken? of kleintjes voor op aanrecht toilet of douche?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het goed is komen ze bij mij twee prullenbakken brengen. Bij de Action zag ik geen goede staan van de week.
Ja dat zal ook wel even wennen zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleiner iets van 20 of 30. Ik heb er nu 1 van 60 liter staan, maar daar gaat nu het overgebleven eten in en dat blijft er dan net te lang in.. Waardoor het gaat stinken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote? voor 50 of 60 literzakken? of kleintjes voor op aanrecht toilet of douche?
verstandig idd, stinkende bakken houden we niet van.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleiner iets van 20 of 30. Ik heb er nu 1 van 60 liter staan, maar daar gaat nu het overgebleven eten in en dat blijft er dan net te lang in.. Waardoor het gaat stinken.
Alleen glas en papier moet ik scheiden van de rest.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig idd, stinkende bakken houden we niet van.
Je hebt geen verplichting om afval te scheiden daar?
En dit geldt ook voor GFT. Als ik niet in een flat/appartement had gewoond, was er wel een GFT container geweest.quote:Waar kan ik plastic weggooien in Eindhoven?
Plastic, Blik en Drinkpakken (PBD) vanaf januari 2024 gewoon in de restcontainer. Vanaf januari 2024 kun je je lege plastic, blik en drinkpakken (PBD) in je restcontainer doen. Na inzameling met het restafval wordt PBD-afval in een speciale fabriek gesorteerd en verwerkt tot nieuwe producten of grondstoffen.
Bij mijn vorige huis was het irritant. Daar hadden we geen kliko's en had je plasticzakken voor het plastic afval. Maar dat kwamen ze maar eens in de 4 weken ophalen. En we hadden daar ook geen eigen buitenruimtequote:Op zaterdag 27 september 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
zou best bereid zijn mn plastic te scheiden (daar heb ik veel van) maar vervolgens moet ik een eind lopen/fietsen om bij een plastic afvalbak te komen.. laat dan maar zitten
Papier moet 1 keer in de twee weken. Glasbak staat verder op in de straat. Ik bedenk me nu dat ik hier een aantal lege woksaus-flesjes heb staan. DHL is er toch nog niet volgens schema en het is maar 2 keer een minuut lopen, ben ik meteen buiten geweest vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:18 schreef mschol het volgende:
voor de flat hier staan gft en restvuil bakken..
gft is een mini containertje en dus alleen geschikt voor hele kleine zakjes..
rest kan wel een normale in
15min lopen ongv staan papier, glas en plastic containers..
papier en glas doe ik eens per maand ofzo, plastic zou ik elke week moeten gaan
hebben ze bij jullie zo veel papier afval?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
Iedere 2 weken komen ze de groene emmer legen, en dan die avond oud papier.
En in de weken ertussen afwisselend grijs of plastic.
Glasbak staat bij de Dekamarkt.
Dus eigenlijk heel makkelijk
Lekker vaak je glas wegbrengen om Kiepcriep te zien ??quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
Iedere 2 weken komen ze de groene emmer legen, en dan die avond oud papier.
En in de weken ertussen afwisselend grijs of plastic.
Glasbak staat bij de Dekamarkt.
Dus eigenlijk heel makkelijk
Ja ik heb meestal wel een doos met papier om aan de weg te zettenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze bij jullie zo veel papier afval?
hier gaat die container eens in de 4week. en omdat we 'veel' stinkend plastic spul in die puutjes hebben doen ze die om de week
Lolquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker vaak je glas wegbrengen om Kiepcriep te zien ??
In het Engels heb je ook zo'n discussiequote:Op zaterdag 27 september 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
om de week
om de twee week
is dat beiden hetzelfde, elke 14dagen?
ah oke ja jullie moeten dozen vullen.. wij hebben een papiercontainer... dan is de 4 week ook makkelijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb meestal wel een doos met papier om aan de weg te zetten
Komende woensdag wat meer, de verpakkingen van de nieuwe tafels en topmatras liggen nog in de gang
dan zou mij om de 2 weken eerder eens per 3 weken klinken... twee week er tussen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
Maar om de week is eens per 2 weken
Om de 2 weken is eens per 4 weken
Snap ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Ik ga meestal als die nog niet open is![]()
Ja gewoon een doos of een bak van jezelf die ze leegkieperen en dan pleuren ze die weer voor de deur.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ja jullie moeten dozen vullen.. wij hebben een papiercontainer... dan is de 4 week ook makkelijker natuurlijk.
ja dat hadden we hier ook toen ik een jaar of 15 was... toen werd het nog door de sportclub opgehaald die er geld voor kregenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gewoon een doos of een bak van jezelf die ze leegkieperen en dan pleuren ze die weer voor de deur.
Maar geen containers oid
Ja dat is het hier nogquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat hadden we hier ook toen ik een jaar of 15 was... toen werd het nog door de sportclub opgehaald die er geld voor kregen
Nee, ik heb de spoilers nog niet gezien.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo heb je de spoilers voor de aankomende secret lairs van 13 oktober gezien? Het zijn er weer heul veul.
Wel een gave drop met demonic tutor en Armageddon erbij. Die is financieel ook erg interessant als je die kaarten nog niet hebt.
En 27 oktober PlayStation drop. 7 drops, 2x the last of us, 2x God of War, horizon Zero dawn, Ghost of sushi. Kaarten die bekend zijn gemaakt allemaal mechanisch uniek.
Trek de portemonnee maar vast.
GOUDEN VISJEquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo heb je de spoilers voor de aankomende secret lairs van 13 oktober gezien? Het zijn er weer heul veul.
Wel een gave drop met demonic tutor en Armageddon erbij. Die is financieel ook erg interessant als je die kaarten nog niet hebt.
En 27 oktober PlayStation drop. 7 drops, 2x the last of us, 2x God of War, horizon Zero dawn, Ghost of sushi. Kaarten die bekend zijn gemaakt allemaal mechanisch uniek.
Trek de portemonnee maar vast.
Ga eens opzoeken dan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb de spoilers nog niet gezien.
VOCHTIG POESJEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |