Aanrader om te doen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Westerborkpad in Amsterdam gelopen.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zometeen ook graag. Beetje die rupsenpasta weglopen
Nee dat heb jij toch niet gegetenquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]Oh, ik hoop dat ik daar niet misselijk van word dan.
Ik weet niet zo goed hoe dit werkt, Bal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat heb jij toch niet gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond op tijd naar beddan hoef je morgen ook geen wekker aan te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
het werkt alleen maar sportquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe dit werkt, Bal.
Vanavond op tijd naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond op tijd naar bedzal ik dit morgen proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
soms wel, soms nietquote:
Ja!quote:
Heel fijn. Dan zal ik me straks wel weer fitter voelen.quote:
Dankquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
Koekoeksklok!01
veel plezier met je nieuwe wachtwoord
Misschien als je ze heel zachtjes zet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal ik dit morgen proberen?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik had al 111111111 gestuurd. Hij moet alleen nog zelf de volgorde bepalen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
Koekoeksklok!01
veel plezier met je nieuwe wachtwoord
Kibbelingstukjes!123quote:
kan dat met je knie denk je?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien als je ze heel zachtjes zet.
Gewoon proberen. als het fout gaat dan weet je dat dat niet kon.quote:
Ik heb maar eens een wachtwoordmanager opgezet. Bij m'n oude werk was dat een verplichting voor alles, en lijkt me in dit geval ook wel een goed iets om te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
en heb hier thuis een whiteboardachtig ding dat je op de deur kan 'plakken' met statische dinges...
Ideaal om maandelijks je nieuwe wachtwoord op te schrijven.
Helemaal nadat je allemaal van dit soort kutdingen hebt bedacht
pak een koekjequote:
das pech. een tweede koekje bij de thee is verboden in Nederlandquote:
GloeiendeHoerenK4nkerkachel.septemberquote:
uw wachtwoord mag niet eerder gebruikt zijn binnen onze organisatie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GloeiendeHoerenK4nkerkachel.september
GloeiendeHoerenK4nkerkachel.september_1quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
uw wachtwoord mag niet eerder gebruikt zijn binnen onze organisatie.
ZeWasGruwelijkNatteKat.september25 dan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
uw wachtwoord mag niet eerder gebruikt zijn binnen onze organisatie.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ZeWasGruwelijkNatteKat.september25 dan?
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GloeiendeHoerenK4nkerkachel.september_1
die is nog wel te gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ZeWasGruwelijkNatteKat.september25 dan?
Je hebt een bepaald teken gebruikt dat niet is toegestaan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GloeiendeHoerenK4nkerkachel.september_1
F1Baan!quote:
Tevens een goed wachtwoord; HemaDennenappelLedKaarsquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
@:cherrylips ik heb de hema dennenappel led kaars
U vergeet een cijfer en 1 tekenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tevens een goed wachtwoord; HemaDennenappelLedKaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |