Wedden dat @CherryLips hierin terecht komt!quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Morgen zal een militaire colonne met onder meer vier pantserhouwitsers dwars door Nederland rijden en daarbij mogelijk voor verkeersoverlast zorgen, zo meldt defensie in een persbericht. In het kader van de legeroefening Ferocious Bison ('woeste bizon') zal de colonne zo'n 200 kilometer afleggen, van het Brabantse Oirschot naar Stroe in Gelderland.
https://nos.nl/artikel/25(...)meter-door-nederland
quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Wedden dat @:cherrylips hierin terecht komt!
Ik ben een soort van psychiater alleen dan voor ons bedrijvensystemenquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dan ben je een soort collega van Fles dus. Misschien kun je zijn ouders helpen trouwens? Die hebben heel veel probleempjes.
Die systemen gaan vanzelf heel hard hun best doen, anders komen ze bij Muis op de bank.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een soort van psychiater alleen dan voor ons bedrijvensystemen
is het al wintertijd?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie je wekker voor morgen al uitgezet?
Ik heb bijna nooit een wekker aanstaan op zaterdag. Waarom zou ik een wekker aanzetten op zaterdag?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
wat is morgen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Nee? Ik ga morgenochtend met iemand wandelen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Daarom moet je hem ook uitzetten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit een wekker aanstaan op zaterdag. Waarom zou ik een wekker aanzetten op zaterdag?
wandel je ook voor mij?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee? Ik ga morgenochtend met iemand wandelen.
Ik ook, maar daarvoor hoef ik geen wekker te zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee? Ik ga morgenochtend met iemand wandelen.
Ik heb nooit het alarm van mijn wekker aan staan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
De Westerscheldetunnel lekt ook water. Die blijft gewoon openquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Prachtig gerenoveerd#derdewereldland
Goed bezig! Ik 15000.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister 18.000 stapjes. En ik was niet eens in Disney.
Ik 19.000. En ik was ook niet eens in Disney. Waar ben je wel geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
netjes!quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Oh zometeen ook graag. Beetje die rupsenpasta weglopenquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel doen. Ik ga straks ook.
Westerborkpad in Amsterdam gelopen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik 19.000. En ik was ook niet eens in Disney. Waar ben je wel geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |