Aanrader om te doen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Westerborkpad in Amsterdam gelopen.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zometeen ook graag. Beetje die rupsenpasta weglopen
Nee dat heb jij toch niet gegetenquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]Oh, ik hoop dat ik daar niet misselijk van word dan.
Ik weet niet zo goed hoe dit werkt, Bal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat heb jij toch niet gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond op tijd naar beddan hoef je morgen ook geen wekker aan te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
het werkt alleen maar sportquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe dit werkt, Bal.
Vanavond op tijd naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond op tijd naar bedzal ik dit morgen proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
soms wel, soms nietquote:
Ja!quote:
Heel fijn. Dan zal ik me straks wel weer fitter voelen.quote:
Dankquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
Koekoeksklok!01
veel plezier met je nieuwe wachtwoord
Misschien als je ze heel zachtjes zet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal ik dit morgen proberen?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |