Frietquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
zo, weer thuis..
nu bedenken wat ik ga eten
Pizzaquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
zo, weer thuis..
nu bedenken wat ik ga eten
quote:
of pannekoeken..quote:
Pastaquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
of pannekoeken..
hebben we de 3 P's ook weer gehad
en nee, dat was eigenlijk niet waar ik echt zin in had
ja wel lekker, maar dat heb ik niet in huis..quote:
Pastaquote:
quote:
quote:
Smaken verschillenquote:
Maar er zijn 300 miljoen miljard verschillende smaken pastaquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Smaken verschillen
Pringles nu
Kloptquote:
Ik was er in 2017. Onder andere voor de Halve Marathon. Maar ik was met een groep en we hadden er een paar extra dagen aan geplakt om wat van de stad te zien..quote:
nee, kouwe T is niet lekker genoegquote:
Ijstheequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, kouwe T is niet lekker genoeg
dekentje over op de bank... heerlijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie, heb daarstraks m'n sloffen weer uit de kast gehaald
Sloffenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie, heb daarstraks m'n sloffen weer uit de kast gehaald
De HEMAfluencer strikes again.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
@:cherrylips ik heb de hema dennenappel led kaars
Ik ga ook zo met een dekentje om dat drinken op drinkenquote:
Ieniminfluencerquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De HEMAfluencer strikes again.
Dat was het uiteindelijk toch niet. Tot verbazing van de artsen, want de symptomen kwamen exact overeen. Inmiddels alweer een paar afspraken verder maar ze weten nog steeds niet wat de pijn veroorzaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
@:kwiwi hoe is het met de galblaas afgelopen eigenlijk?
ik val meteen ff binnen; jullie zijn wel weer thuis nu?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was het uiteindelijk toch niet. Tot verbazing van de artsen, want de symptomen kwamen exact overeen. Inmiddels alweer een paar afspraken verder maar ze weten nog steeds niet wat de pijn veroorzaakt.
Ik vind eigenlijk wel dat de Hema je van gratis producten moet gaan voorzien.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De HEMAfluencer strikes again.
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was het uiteindelijk toch niet. Tot verbazing van de artsen, want de symptomen kwamen exact overeen. Inmiddels alweer een paar afspraken verder maar ze weten nog steeds niet wat de pijn veroorzaakt.
Ja dat wel, met pijnstillers. Had zelf eerder dit jaar ook ineens een hele erge pijn waar de oorzaak nooit van is gevonden, maar die is ook vanzelf langzaam weggegaan. Dus hopelijk bij hem hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
ik val meteen ff binnen; jullie zijn wel weer thuis nu?
was het bij hem alleen pijn of ook andere klachten er bij?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat wel, met pijnstillers. Had zelf eerder dit jaar ook ineens een hele erge pijn waar de oorzaak nooit van is gevonden, maar die is ook vanzelf langzaam weggegaan. Dus hopelijk bij hem hetzelfde.
Alleen pijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
was het bij hem alleen pijn of ook andere klachten er bij?
Ultravox - Viennaquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd!
THE IMAGE IS GONNA BE YOU AND I IT MEANS NOTHING TO MEEEEEEEEE
hmm... das dan erg lastig lokaliseren inderdaadquote:
Ja maar niet in Wienquote:
beterschap voor Gergi dan maarquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat wel, met pijnstillers. Had zelf eerder dit jaar ook ineens een hele erge pijn waar de oorzaak nooit van is gevonden, maar die is ook vanzelf langzaam weggegaan. Dus hopelijk bij hem hetzelfde.
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |