SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Klein drolletjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sowieso is het hele uwv / gemeentelijke bijstand voor zorg kut geregeldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:30 schreef Monitor het volgende:
25. loveislikeakiss / 179 / +15 / +0 / 1181 / 1344 / 0.13
26. WrappedEuphoria / 115 / +0 / +0 / 484 / 595 / 0.19
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Het kutst vond ik nog wel dat ik moest doorwerken toen ik niet meer kon als ondernemer.
Daarom voor mij echt noooooit meer ondernemen. In ieder geval niet als primaire inkomensbron,![]()
Ik ken mensen hier die volop thuishulp krijgen terwijl ze alles zelf kunnen, en toen ik echt niets kon zeiden ze dat ik alles zelf maar moest gaan doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eens, die lui doen maar wat.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Sowieso is het hele uwv / gemeentelijke bijstand voor zorg kut geregeld![]()
Yep, mensen willen graag alleen maar de mooie kanten van het ondernemerszijn zienquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:45 schreef KoningWouter het volgende:
Het kutst vond ik nog wel dat ik moest doorwerken toen ik niet meer kon als ondernemen.
Daarom voor mij echt noooooit meer ondernemen. In ieder geval niet als primaire inkomensbron,Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja zo gaat dat helaas.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ken mensen hier die volop thuishulp krijgen terwijl ze alles zelf kunnen, en toen ik echt niets kon zeiden ze dat ik alles zelf maar moest gaan doen.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waren het er maar meerdere... Kon ik op bed en de ander werkenquote:![]()
En goedemorgen KW
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja, ik ben soms ook verbaasd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ken mensen hier die volop thuishulp krijgen terwijl ze alles zelf kunnen, en toen ik echt niets kon zeiden ze dat ik alles zelf maar moest gaan doen.
Zie het om mij heen ook, ze doen alles, behangen sauzen etc maar stofzuigen of kunnen ze dan nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ken mensen hier die volop thuishulp krijgen terwijl ze alles zelf kunnen, en toen ik echt niets kon zeiden ze dat ik alles zelf maar moest gaan doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En dan krijgen ze ook nog eens meer uur dan ik krijg.
En je ziet ze alles doen wat ze eigenlijk niet zouden moeten kunnen
Ik snap nooit hoe het werkt hoor
Ik heb toevallig van de week iemand van de WMO gehad om mijn PGB te verlengen voor huishoudelijke hulp
Het is bar en boos wat je allemaal moet hebben om een paar uurtjes hulp te kunnen krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de hulp krijg 19 minuten om een bed te verschonen te wassen op te hangen en te strijken indien nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bizar hè. En heel veel administratie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
de hulp krijg 19 minuten om een bed te verschonen te wassen op te hangen en te strijken indien nodigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ja, de managers weten het beter heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee geen administratie hoor, ik doe zelf mijn PGB beheren, doe zelf de administratie en het betalen heb ik uitbesteeds aan de SVB
Hulp hoeft geen administratie bij te houden
Ik heb al jaren en jaren hulp en moest nu een test doen of ik capabel genoeg was om een PGB te beheren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dat dacht ik, dat ze constant bezig waren met het invullen van urenstaten. Zolang bij die, zolang bij die, etc.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Nee geen administratie hoor, ik doe zelf mijn PGB beheren, doe zelf de administratie en het betalen heb ik uitbesteeds aan de SVB
Ik heb al jaren en jaren hulp en moest nu een test doen of ik capabel genoeg was om een PGB te beherenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben je capabel bevonden? Of krijg je nu ook hulp bij het beheren van de PGB?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb al jaren en jaren hulp en moest nu een test doen of ik capabel genoeg was om een PGB te beheren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wellicht is de hulp bij het beheren van de PGB ook afgekeurd en krijgt de hulp hulp bij het beheren van Dotteke's PGBquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je capabel bevonden? Of krijg je nu ook hulp bij het beheren van de PGB?![]()
Nee, niet als je zelf hulp inhuurtquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat dacht ik, dat ze constant bezig waren met het invullen van urenstaten. Zolang bij die, zolang bij die, etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik mag het zelf doen, heb de test doorstaanquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je capabel bevonden? Of krijg je nu ook hulp bij het beheren van de PGB?![]()
Moest nu ineens ook een budgetplan maken in al die jaren nooit hoeven doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
dat deed ik en toen deed de kat een grote poepquote:
dus nu maar kaarsje aan en paar minuten wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wellicht is de hulp bij het beheren van de PGB ook afgekeurd en krijgt de hulp hulp bij het beheren van Dotteke's PGB
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Net als een coach die gecoached wordt in het coachen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het slaat allemaal nergens meer opquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wellicht is de hulp bij het beheren van de PGB ook afgekeurd en krijgt de hulp hulp bij het beheren van Dotteke's PGB
In het verleden had ik 9 uur per week. Dan kreeg ik voor een jaar lang dat loon van de hulp op mijn rekening gestort en moest ik zelf de betalingen doen. En dan aan het eind van het jaar een verantwoording afleggen
Nu krijgt de SVB het PGB en doet maandelijks de betaling aan mijn hulp en moet ik een test doen om te kijken of ik capabel genoeg ben om het te beheren
Morguh Jussiequote:
Hahaha ranzig is dat ja.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat deed ik en toen deed de kat een grote poep
dus nu maar kaarsje aan en paar minuten wachten![]()
er wordt zoveel fraude mee gepleegd dat ze zelf ook niet weten wat het juiste is om te doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het slaat allemaal nergens meer op
In het verleden had ik 9 uur per week. Dan kreeg ik voor een jaar lang dat loon van de hulp op mijn rekening gestort en moest ik zelf de betalingen doen. En dan aan het eind van het jaar een verantwoording afleggen
Nu krijgt de SVB het PGB en doet maandelijks de betaling aan mijn hulp en moet ik een test doen om te kijken of ik capabel genoeg ben om het te beherenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat iddquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er wordt zoveel fraude mee gepleegd dat ze zelf ook niet weten wat het juiste is om te doen![]()
het is niet eens in deze ruimte dat de kattenbak staatquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tjonge jongequote:Op vrijdag 26 september 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het slaat allemaal nergens meer op
Nu krijgt de SVB het PGB en doet maandelijks de betaling aan mijn hulp en moet ik een test doen om te kijken of ik capabel genoeg ben om het te beheren![]()
![]()
Een mooie Excel, met kleuren, en grafieken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik mag het zelf doen, heb de test doorstaan![]()
Moest nu ineens ook een budgetplan maken in al die jaren nooit hoeven doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig gaan die van mij naar buiten. Ik hoef maar 1x per jaar de kattenbak te verschonen. Dat is met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is niet eens in deze ruimte dat de kattenbak staat![]()
Ja Word gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mooie Excel, met kleuren, en grafieken.![]()
![]()
excelquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mooie Excel, met kleuren, en grafieken.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh hier is het dagelijksquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gelukkig gaan die van mij naar buiten. Ik hoef maar 1x per jaar de kattenbak te verschonen. Dat is met oud en nieuw.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe kan je hier nu nog mee frauderen'quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er wordt zoveel fraude mee gepleegd dat ze zelf ook niet weten wat het juiste is om te doen
Ik krijg het geld niet eens meer in eigen beheer
Ik sluit een contract met de hulp, met kopie van identiteitskaart van de hulp.
En de SVB doet de betalingen
In het verleden kon het een stuk makkelijk, toen je het geld zelf kreeg. Ik heb er toen een aparte rekening voor genomen omdat ik anders misschien in de war kwam met mijn eigengeld
Het was best een hoop geld wat ik toen kreeg
SOms voor twee jaar tegelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We werken hier dagelijks met Excel. Aantekeningen bijhouden enzo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan denken ze bij de gemeentequote:
Er is vast over nagedacht.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan denken ze bij de gemeenteAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Toen zal er mee gefraudeerd zijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nu nog mee frauderen'
In het verleden kon het een stuk makkelijk, toen je het geld zelf kreeg. Ik heb er toen een aparte rekening voor genomen omdat ik anders misschien in de war kwam met mijn eigengeld
SOms voor twee jaar tegelijk![]()
Hier nog steeds niet goed, gisteren lang bezig geweest, alles vergeleken met de laptop waar Word het wel goed op doet. De achterbuurman heeft keken kan ook niets vinden. Drama is hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast en zekerquote:
Excel voor aantekeningen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
We werken hier dagelijks met Excel. Aantekeningen bijhouden enzo![]()
![]()
ja maar er zijn dus situaties waar mensen zelf het geld kregen en dan overmaakte naar een andere rekening en zeiden daar heb ik Jan mee betaaldquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nu nog mee frauderen'
SOms voor twee jaar tegelijk
en dan krijgt Jan een belastingaanslag want hey jij hebt 4000 euro extra verdiend vorig jaar
en dan heeft Jan zoiets van wtf nee?
en dan zijn ze soms dus 2 jaar na datum nog aan het puzzelen want het klopt nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is er met je Word?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet goed, gisteren lang bezig geweest, alles vergeleken met de laptop waar Word het wel goed op doet. De achterbuurman heeft keken kan ook niets vinden. Drama is hetAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O ja dat hoorde je heel veel, al begrijp ik nog niet hoe, want je moest altijd bewijzen dat je betaald hadquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen zal er mee gefraudeerd zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon hele computer het raam uit
terug naar de typmachineHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar je hebt een contract met iemand. Identiteitskaart moet je er altijd bij doen van die persoon die je aanneemt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar er zijn dus situaties waar mensen zelf het geld kregen en dan overmaakte naar een andere rekening en zeiden daar heb ik Jan mee betaald
en dan krijgt Jan een belastingaanslag want hey jij hebt 4000 euro extra verdiend vorig jaar
en dan heeft Jan zoiets van wtf nee?
en dan zijn ze soms dus 2 jaar na datum nog aan het puzzelen want het klopt niet
Maar goed zo gaat het niet meer. Des te harder moest ik lachen dat je nu een test moet doenNu krijg je het geld niet eens meer zelf op je rekening
Moeilijk uitleggen GGquote:
Ik had een bepaalde indeling hoe ik mijn adviezen, notulen en en dergelijke maakte
Dat is in een keer weg en ook alles wat opgeslagen is is allemaal verschoven waardoor de helft nog maar zichtbaar isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een kopie van een id kaart is zo te ronsolen, ik heb op mijn telefoon denk ik de fotos staan van al mijn zussen en hun vriendjes, en dan ook nog van dud0r, ook nog wel van een paar vriendinnen waar ik paar jaar terug mee op vakantie ben gegaanquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt een contract met iemand. Identiteitskaart moet je er altijd bij doen van die persoon die je aanneemt.
Maar goed zo gaat het niet meer. Des te harder moest ik lachen dat je nu een test moet doenNu krijg je het geld niet eens meer zelf op je rekening
*Lust geen koffie*![]()
Kan je die nu mooi allemaal oplichtenquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een kopie van een id kaart is zo te ronsolen, ik heb op mijn telefoon denk ik de fotos staan van al mijn zussen en hun vriendjes, en dan ook nog van dud0r, ook nog wel van een paar vriendinnen waar ik paar jaar terug mee op vakantie ben gegaan![]()
![]()
Om te janken want ik heb het nodig. Ik heb die andere laptop nog wel, maar ik heb niet alles op die laptop staan en versturen lukt dus ook niet. Wortd gek van dit ding, misschien maar eens wegbrengen om na te laten kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik spring eerder van de brug dan dat ik dat doe, maar het kan jaquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je die nu mooi allemaal oplichtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow. Dat wordt lastig fixen, op afstand.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeilijk uitleggen GG
Ik had een bepaalde indeling hoe ik mijn adviezen, notulen en en dergelijke maakte
Dat is in een keer weg en ook alles wat opgeslagen is is allemaal verschoven waardoor de helft nog maar zichtbaar isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja lastig ook om op afstand te doorgronden wat het probleem isquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om te janken want ik heb het nodig. Ik heb die andere laptop nog wel, maar ik heb niet alles op die laptop staan en versturen lukt dus ook niet. Wortd gek van dit ding, misschien maar eens wegbrengen om na te laten kijken![]()
even remote overnemenquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Dat wordt lastig fixen, op afstand.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
TeamViewer?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Dat wordt lastig fixen, op afstand.![]()
Ik wil met alle plezier wel helpen. Maar ik snap ook dat Dot niet wil dat een wildvreemde meekijkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man hequote:Op vrijdag 26 september 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wil met alle plezier wel helpen![]()
jij bent toch niet zo wild?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wil met alle plezier wel helpen. Maar ik snap ook dat Dot niet wil dat een wildvreemde meekijkt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent toch niet zo wild?![]()
Wheel of Awesomequote:Op vrijdag 26 september 2025 08:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
oke hier gaan we danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haha wat een idee. Ik ben aan het opruimen hier. Af en aan. Heb er weer een zooi van gemaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
oke hier gaan we dan![]()
ja moet eigenlijk ook nog maar ehquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha wat een idee. Ik ben aan het opruimen hier. Af en aan. Heb er weer een zooi van gemaakt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
misschien ook nog het beddengoed wassen, is dat ook gebeurd voor als we terug komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eerst nu boodschappen. De wheel negeren betekent 7 jaar ongeluk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja moet eigenlijk ook nog maar eh![]()
oh nee ging toch pas op pad als de telefoon weer vol isquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eerst nu boodschappen. De wheel negeren betekent 7 jaar ongeluk.
20% is geen buiten de deur batterijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
20 min wachten dan maarquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee ging toch pas op pad als de telefoon weer vol is
20% is geen buiten de deur batterij![]()
Oh oh, 7 jaar lang OD's.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee ging toch pas op pad als de telefoon weer vol is
20% is geen buiten de deur batterij![]()
Ik zit niet in een wereld waar ik mensen heb die dat kunnenquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een kopie van een id kaart is zo te ronsolen, ik heb op mijn telefoon denk ik de fotos staan van al mijn zussen en hun vriendjes, en dan ook nog van dud0r, ook nog wel van een paar vriendinnen waar ik paar jaar terug mee op vakantie ben gegaan![]()
Wil mij daar ook niet eens mee bezig houden eerlijk gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Justingbolkmeister!quote:
Ik wel, maar een collega is aan het videobellen..
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, ik weet echt niet waar ik het in moet zoeken, de hele indeling is anders, maar alles staat hetzelfde in beidequote:Op vrijdag 26 september 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Dat wordt lastig fixen, op afstand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je boekt wat vakanties en voilaquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit niet in een wereld waar ik mensen heb die dat kunnen![]()
Wil mij daar ook niet eens mee bezig houden eerlijk gezegd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ongelooflijk zegquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Justingbolkmeister!
Ik wel, maar een collega is aan het videobellen..![]()
Ja is het ook, hopelijk kan Henk er wat mee, ik heb de moed opgegeven met zoeken'quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lastig ook om op afstand te doorgronden wat het probleem is
Misschien moet ik systeemherstel doen, maar ik denk dat die het probleem ook niet oplostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gooi de bal naar zijn hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Justingbolkmeister!
Ik wel, maar een collega is aan het videobellen..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ik laat niemand op mijn pc mee kijken, staan vertrouwelijke stukken op.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wil met alle plezier wel helpen. Maar ik snap ook dat Dot niet wil dat een wildvreemde meekijkt.
Maar dan nog niet hoor, hou daar niet zo van dat iemand van afstand mee kan kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja weet ook niet of dat gaat helpenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, hopelijk kan Henk er wat mee, ik heb de moed opgegeven met zoeken'
Misschien moet ik systeemherstel doen, maar ik denk dat die het probleem ook niet oplost![]()
AAn tafel met koffiequote:
Nee, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of dat gaat helpenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zei ikquote:
Ik versla hem straks liever reglementair met een potje tafelvoetbal. 10-0 verliezen is onder de tafel heen kruipenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gooi de bal naar zijn hoofd
quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik versla hem straks liever reglementair met een potje tafelvoetbal. 10-0 verliezen is onder de tafel heen kruipen![]()
![]()
ik heb het eten gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het slapen kan weer afgevinkt worden.
*Lust geen koffie*![]()
ToTtiequote:Op vrijdag 26 september 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het slapen kan weer afgevinkt worden.Lekker geslapen ja?
![]()
Viel zwaar tegen. Telkens met dekens zitten te klooien; te warm, te koud, e warm, te koud....en zo word je steeds onrustiger en dan kun je helemaal niet slapen.quote:
Tegen de ochtend begon ik eindelijk wat te dromen.... BZZZT! BZZZT!
Appje van mijn vriendin.
BZZZT! BZZZT!
Nog eentje.
Gelukkig toch weer iets kunnen slapen erna.
Daarna gekoterslingerd, net de was in de wasmachine gedaan en ben nu bezig de slaapkamer anders in te delen.![]()
![]()
Bleh.. dat is minder man.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel zwaar tegen. Telkens met dekens zitten te klooien; te warm, te koud, e warm, te koud....en zo word je steeds onrustiger en dan kun je helemaal niet slapen.
Tegen de ochtend begon ik eindelijk wat te dromen.... BZZZT! BZZZT!
Appje van mijn vriendin.
BZZZT! BZZZT!
Nog eentje.
Gelukkig toch weer iets kunnen slapen erna.
Daarna gekoterslingerd, net de was in de wasmachine gedaan en ben nu bezig de slaapkamer anders in te delen.
Wel goed bezig tho nu![]()
![]()
Ja ben al een paar dagen flink in huis bezig; grote schoonmaak en dingen anders inrichten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bleh.. dat is minder man.
Wel goed bezig tho nu![]()
![]()
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
AAh mooi man. Als je klaar bent mag je hier aan de gang als je wilquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ben al een paar dagen flink in huis bezig; grote schoonmaak en dingen anders inrichten.![]()
![]()
Dat mag jijquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:27 schreef KoningWouter het volgende:
Soh tafeltje opgeruimd en afgenomen. Nu mag ik weer even slacken van mijzelf.![]()
* DJMO laat bad vollopenIk heb er één en ik ben er trots op
Weet je al wanneer ze komt?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ben al een paar dagen flink in huis bezig; grote schoonmaak en dingen anders inrichten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:24 schreef JustinK het volgende:
A
[..]
Ah mooi man. Als je klaar bent mag je hier aan de gang als je wil![]()
![]()
![]()
potentieel zitten er 43200 punten in een september dts
Justin heeft zo'n 18% daarvan al te pakken
gaat hij voor de 25%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee badoliequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O dat worden spannende twee weken dus. Maar het schiet opquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het goed is over 2 weken. Ik ga er van uit dat het ook echt wel door gaat!
quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
potentieel zitten er 43200 punten in een september dts
Justin heeft zo'n 18% daarvan al te pakken
gaat hij voor de 25%Haha nee dat lijkt me niet mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah joh kun je welquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha nee dat lijkt me niet mogelijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en gunnenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets met kunnen en willen
En ik heb het zelf niet in de hand he
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf
En goedemorgen JustinKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat is alweer een maand of 3 geleden volgens mij. En hebben nog 2 reserve poppetjesquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
Poppetjes gesneuveld waterfietsSteven of dat toch niet?
Dan heb je niet eens keihard hoeven te spelenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat is alweer een maand of 3 geleden volgens mij. En hebben nog 2 reserve poppetjes
Smile, it's free therapy.![]()
nee telefoon is bijna klaar met update, dan ga ik iets nuttigs doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al klaar voor de boodschappen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Juist wel. Ik was echt in vormquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan heb je niet eens keihard hoeven te spelen
oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Fogelquote:
Als ik straks een potje verlies dan ga ik klagen over spierpijn na het hardlopen van gisteren.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nice. Hoe lang is dat fietsen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga naar Duitsland fietsen.![]()
das om de hoekquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga naar Duitsland fietsen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:quote:* Fogel geeft massage tegen spanningquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
* loveislikeakiss wacht gespannen afI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
kun je ook mijn hoofd masseren?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
[..]
* Fogel geeft massage tegen spanning
ik mag van dud0r niet meer krabbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat valt meequote:Op vrijdag 26 september 2025 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Half uurtje heen, half uurtje terug.
En even boodschappen doen daar.![]()
Succesquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is zo
Ik trap hem aan.
Hij die gaat sterven groet u.![]()
![]()
Nou, OK dan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je ook mijn hoofd masseren?
ik mag van dud0r niet meer krabbenI'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
quote:
I'm surrounded by morons!
zo heeI'm surrounded by morons!
Tijd voor een pauzequote:Op vrijdag 26 september 2025 10:32 schreef StevenHyde het volgende:
2e wedstrijd 10-9 gewonnen poeh dat was werken![]()
quote:
Moest nu toevallig even wachten op de pc die wat aan het importeren was. Nu maar weer verder. Muziekje op de oortjes. Werken en bolken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moest nu toevallig even wachten op de pc die wat aan het importeren was. Nu maar weer verder. Muziekje op de oortjes. Werken en bolken.![]()
Ja maar ik ben nu in een gehucht genaamd Sterbosquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:44 schreef JustinK het volgende:
Op zich logisch als je in België woont
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wuustwezel?wprov=sfla1Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
kw in duitsland, muts in belgie, iedereen het land uit straksHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu in een gehucht genaamd Sterbos
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wuustwezel?wprov=sfla1![]()
klinktklinkt als iets om thee van te trekkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu in een gehucht genaamd Sterbos
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wuustwezel?wprov=sfla1Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij naar Frankrijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
kw in duitsland, muts in belgie, iedereen het land uit straks![]()
Ben er nog nooit geweest, in Wuustwezel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zellufquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
klinkt
[..]
klinkt als iets om thee van te trekken![]()
Kan bestquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben er nog nooit geweest, in Wuustwezel.Werewolf
Hihiquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
kw in duitsland, muts in belgie, iedereen het land uit straksWerewolf
Zou drinkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk niet dat ik een goede thee smaak ben![]()
Ik alleen erlangs, via de A2quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
A2 racerquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik alleen erlangs, via de A2![]()
![]()
Ik ben recent nog in Tilburg geweest.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nog net wel ja?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik alleen erlangs, via de A2
ik meestal vanaf de a58Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
013quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben recent nog in Tilburg geweest.![]()
Nee, niet daar. Iets met een meetquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
woah ikwoah ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
maandag nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja weet ik, maar Tilburg=013quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet daar. Iets met een meet![]()
Voor mij alweer twee weken geleden .....quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: