Het is geen goede wedstrijd en met weinig kansen. Beetje knullige tegengoal en Min mist een grote kans.quote:
Min: - / -quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is geen goede wedstrijd en met weinig kansen. Beetje knullige tegengoal en Min mist een grote kans.
Doet denken aan oost Europese stadions voor de val van de muur. Troosteloos zou ik willen zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef RamboDirk het volgende:
Wel echt een prachtige venue in Griekenland. Voor 10% gevuld, sintelbaan, allerlei voertuigen op de sintelbaan, regen, slecht voetbal. Prachtig.
Daar sta je dan als Eagles-supporter.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doet denken aan oost Europese stadions voor de val van de muur. Troosteloos zou ik willen zeggen.
Paul heeft de wedstrijd gejinxed met zijn fake toto.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is geen goede wedstrijd en met weinig kansen. Beetje knullige tegengoal en Min mist een grote kans.
Blijft toch een prachtig avontuur voor ze.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar sta je dan als Eagles-supporter.
Zo zeg, dat was een bizarre move. Je kan door dat soort acties zien dat Utrecht weinig Europese ervaring heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Paul heeft de wedstrijd gejinxed met zijn fake toto.
1200 meegereisd. Poh, het leeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blijft toch een prachtig avontuur voor ze.
Na PSV is het nu aan Feyenoord om wat punten te sprokkelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo zeg, dat was een bizarre move. Je kan door dat soort acties zien dat Utrecht weinig Europese ervaring heeft.
Ook niks te zoeken op dit podium dus blijkbaar.
Ik durf het bijna niet te zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Na PSV is het nu aan Feyenoord om wat punten te sprokkelen.
Geweldig toch? AZ neemt er veel minder mee dacht ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1200 meegereisd. Poh, het leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |