Appelkaas noemde het in een stream. Toen bedacht ik me dat het een debiel kledingstuk was en wilde ik het naar iemand toe sturen.quote:
Het is geen Frankrijk hier. Het is mayo, niet mayonaise.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:16 schreef Nober het volgende:
Schud je toch zo uit je mouw.
Mayonaise, punaise, trottoir, douane, bagage, paraplu, crossaint, fauteuil, douche, toilet, cadeau, diner, chocolade, dressoir, atelier, auto, etui, garage, caissičre, restaurant, chauffeur, ticket, interieur, blouse
WIE IS APPELKAAS? WIE THE FUCK IS DAT? HOE KOMT HIJ AAN DIE NAAM?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Appelkaas noemde het in een stream. Toen bedacht ik me dat het een debiel kledingstuk was en wilde ik het naar iemand toe sturen.
Ik schrik ervan dat we nog steeds vasthouden aan Franse onzinquote:Op donderdag 25 september 2025 19:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik schrik er wel een beetje van dat een volwassene niet weet hoe je maillot moet spellen.
APPELKAAS NIET KENNEN????quote:Op donderdag 25 september 2025 20:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
WIE IS APPELKAAS? WIE THE FUCK IS DAT? HOE KOMT HIJ AAN DIE NAAM?
Wat is appelkaas en waarom kijk je daarnaar?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Appelkaas noemde het in een stream. Toen bedacht ik me dat het een debiel kledingstuk was en wilde ik het naar iemand toe sturen.
Appelkaas en Mr.Deluxe niet kennenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat is appelkaas en waarom kijk je daarnaar?
Wanneer is hij begonnen met zijn content? Graag eerste registratiedag.quote:
Maar jongetje, ik ben toch ook helemaal geen dertien meer.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Appelkaas en Mr.Deluxe niet kennen
Bekijk deze YouTube-video
Dus niet naakt.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heerlijke naakte kut in maillot
Wtf is dit voor trieste zooiquote:Op donderdag 25 september 2025 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Appelkaas en Mr.Deluxe niet kennen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 september 2025 19:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is geen Frankrijk hier. Het is mayo, niet mayonaise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |