Een dergelijke mars moet gewoon verboden worden, dit soort verering van criminelen kunnen we missen als kiespijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-mijn-baby~a05883e9/
Lieve jongen alleen soms wat ondeugend.
[..]
Om mij ook, alles is nu wel op scherp gezet.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een dergelijke mars moet gewoon verboden worden, dit soort verering van criminelen kunnen we missen als kiespijn.
ik schrijf gewoon unit tests hoorquote:Op donderdag 25 september 2025 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat mag. Zo vindt Roethof misschien ook wel iets van jouw manier van werken.
Daar heb je toch CoPilot voor?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik schrijf gewoon unit tests hoor
Roethof zit er uiteraard weer gewoon alleen voor zichzelf.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uiteraard. Met foute info ook nog. Maar die aandacht was belangrijker.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Roethof zit er uiteraard weer gewoon alleen voor zichzelf.
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens dit topic zou die stille tocht een en al rellen worden.
Ik heb nog niks gelezen in het nieuws.
quote:Na het vertrek van de familie, verandert de vreedzame mars in een protest tegen politiegeweld. Zo’n tien á twintig demonstranten roepen, tegen de zin van de nabestaanden in, ‘justice for Jerryson’. Enkelen rollen een spandoek uit met daarop de tekst ‘tegen politiegeweld, tegen racisme.’ Op verzoek van de familie van Jerryson stoppen ze met actievoeren. „Anders waren we gebleven”, klinkt het.
Das zo 2023. AI doet dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog niet gelukkig.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks aan de hand dus.
Dit kon je verwachten. Het toch proberen. Zum kotsen.quote:
Hier word ik dus moe van: dat ze dit framen als racisme. Alleen maar omdat deze jongen een donkere huidskleur heeft. Die gedachte is zelf juist racistisch.quote:
Propali gekken. Antifa.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Daar heb je toch CoPilot voor?
Nee dat hebben we hier recent gezien, hele hoop unit tests welke een logidche fout testen omdat ze door claude geschreven waren.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Das zo 2023. AI doet dat tegenwoordig.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hier word ik dus moe van: dat ze dit framen als racisme. Alleen maar omdat deze jongen een donkere huidskleur heeft. Die gedachte is zelf juist racistisch.
Hier kon je toch op wachten? Ik had niet anders verwacht. En dat het al verwacht wordt zegt ook genoeg. Alsof elke donkere persoon die iets crimineels doet ineens toch lief was en niemand kwaad deed. Rot toch op zeg.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hier word ik dus moe van: dat ze dit framen als racisme. Alleen maar omdat deze jongen een donkere huidskleur heeft. Die gedachte is zelf juist racistisch.
Ik las zelfs dat de metro’s in Rotterdam maar niet moesten rijden (lol)quote:Op donderdag 25 september 2025 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens dit topic zou die stille tocht een en al rellen worden.
Ik heb nog niks gelezen in het nieuws.
waarom zijn die antifa lijers weer gemaskerdquote:
Ze staan daar. Zegt genoegquote:Op donderdag 25 september 2025 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je me leren hoe je het IQ van mensen kan zien op een foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |