Hallo!!! Dit is Nederland!!!quote:
Stem gewoon SPquote:Op donderdag 25 september 2025 18:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Hier nog niet. Maar ik stop met stemmen. Heb er echt helemaal geen zin meer in.
Ja, want discriminatie doen we niet aan.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hallo!!! Dit is Nederland!!!
In de jaren 80 werkte ik als sloofje in een ziekenverzorgingstehuis. Daar was een jongeman van 24 jaar. Deze jongen kon niets meer dan in bed liggen in de foetus houding. En toch kreeg deze jongen een oproep van het ministerie van defensie.
![]()
![]()
Heb ik ruim 10 jaar gedaan. Maar helaas, dat gaat hem volgende maand absoluut niet meer worden.quote:
Jammer!quote:Op donderdag 25 september 2025 18:57 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Heb ik ruim 10 jaar gedaan. Maar helaas, dat gaat hem volgende maand absoluut niet meer worden.
Blanco stem dan maar?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Hier nog niet. Maar ik stop met stemmen. Heb er echt helemaal geen zin meer in.
Heb mijn hele volwassen leven niets anders gedaan.quote:
Het is gok ik goedkoper om gewoon iedereen een uitnodiging te sturen bij een bepaalde leeftijd dan te gaan bijhouden wie daar niet capabel voor isquote:Op donderdag 25 september 2025 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hallo!!! Dit is Nederland!!!
In de jaren 80 werkte ik als sloofje in een ziekenverzorgingstehuis. Daar was een jongeman van 24 jaar. Deze jongen kon niets meer dan in bed liggen in de foetus houding. En toch kreeg deze jongen een oproep van het ministerie van defensie.
![]()
![]()
Samen met Esther Ouwehand kan Jimmy Dijk net zo goed samen gaan met DENK helaas. Wat je zegt, jammer inderdaad dat hij zich ook zo profileert.quote:
Hij gaat niet mee in het constant de bevolking tegen mekaar opzetten terwijl de werkende klasse gewoon dezelfde positie zitquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:16 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Samen met Esther Ouwehand kan Jimmy Dijk net zo goed samen gaan met DENK helaas. Wat je zegt, jammer inderdaad dat hij zich ook zo profileert.
Hij verkwanselt de SP met zijn gedrag, hij doet wel degelijk mee met het ietwat provocerende gedrag van Timmermans, Ouwehand en noem de rest ook maar op.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hij gaat niet mee in het constant de bevolking tegen mekaar opzetten terwijl de werkende klasse gewoon dezelfde positie zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |