Het enige wat ik interessant vind aan Dilan is hoe ze in bed zou zijn. Voor de rest vind ik het een enorme faallijsttrekker. Een van de slechtste politici in jaren, vooral voor haar achterban.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:31 schreef mitt het volgende:
Dilan is alvast begonnen aan haar Snickers..
Eerder waardeloos, ze staat hier echt bij de verkeerde persoon te zuigen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Sterke interruptie van Ouwehand, die verklaring van Bikker is zo toch geen donder waard als Wilders de NCTV niet serieus neemt.
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Goede bijdrage van Van Heijum, blijft toch bizar dat NSC zich zo heeft weggegooid tov de PVV
Het is echt zonde. Ik zie ze heel misschien nog wel een zetel houden en de jeugdafdeling was erg fanatiek dus die combi zou nog wel tot een herleving kunnen leiden op de lange termijn. Ergens gun ik ze dat nog wel, maar ze hebben er wel echt zo’n gigantische puinhoop van gemaakt…quote:Op donderdag 25 september 2025 12:39 schreef -XOR- het volgende:
NSC die nu ze uit de regering zijn de partij aan het worden zijn die ze altijd hadden willen zijn... hoeveel spijt moeten die nu hebben?
Je hebt ‘Sieg heil met z’n allen!’ gemist?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:46 schreef StephanL het volgende:
Ik heb één hitlergroet gezien en dat was geen Nederlander.
Filmpje?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef vPlien het volgende:
[..]
Je hebt ‘Sieg heil met z’n allen!’ gemist?
Wie was dat dan? Wie deed die Hitlergroet?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:46 schreef StephanL het volgende:
Ik heb één hitlergroet gezien en dat was geen Nederlander.
De bijdrage was inderdaad vrij sterk. Maar het probleem met NSC was dan ook niet hoe ze campagnevoeren of hoe ze problemen benoemen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Goede bijdrage van Van Heijum, blijft toch bizar dat NSC zich zo heeft weggegooid tov de PVV
Helemaal niet, Ouwehand legt het nu goed uit. De meelopers zijn ook onderdeel van het probleem. En die meelopers kun je makkelijker van gedrag laten veranderen dan de aanstichters. Hopelijk leert Bikker van deze totale faalactie.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eerder waardeloos, ze staat hier echt bij de verkeerde persoon te zuigen.
Eerdmans verwoordt het hier prima.
Zou zeker de voorkeur aan haar geven boven een Ouwehand (bij haar zou ik al mijn scharen verstoppen).quote:Op donderdag 25 september 2025 12:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het enige wat ik interessant vind aan Dilan is hoe ze in bed zou zijn.
Niet het origineel maar ff wat ik zo snel kon vinden:quote:Op donderdag 25 september 2025 12:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Filmpje?
Er liep van alles rond. Extreemrechts, bezorgde mensen, allochtonen. Ik zeg alleen wat ik zag. Het kan ook gebeurd zijn door blanken medemensen.
Ja die laatste zocht ik ook. Dacht dat hij alleen hitlergroet deed. Wist niet dat er een aantal mensen op achtergrond mee deden. Dit was gewoon een stoker en de rest doet mee.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:06 schreef vPlien het volgende:
[..]
Niet het origineel maar ff wat ik zo snel kon vinden: [ x ]
Geen idee hoe ik alleen de laatste tweet kan laten zien.
Mijn vraag was trouwens oprecht bedoelt, niet als sneer(mocht het zo overgekomen zijn)
Waarom zou er zonder Wilders geen extreemrechts zijn? Het is niet zo dat alles goed gaat in Nederland.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:08 schreef Bluesdude het volgende:
Wilders is de belangrijkste rechtsextremist in Nederland...... dus logisch dat kamerleden hem verantwoordelijk stelt voor zijn grote bek, reeds 20 jaar. En daarmee verantwoordelijk voor de groei van rechtsextremisme>
Maar ja.... er zijn andere kamerleden die liever wegkijken van Wilders, hem niet benoemen als rechtsextremist
Dat is wel weer een wat smerige frame om niet gewoon te veroordelen dat hier sprake was van uiterst rechts politiek geweld…quote:Op donderdag 25 september 2025 09:20 schreef Wienerschnitzels het volgende: Volgensmij hebben we grotere problemen om (plenair met spoed) over te debatteren dan voetbalhooligans die een demonstratie kapen.
Toch best raar, want waar ik ook ben, ik voel nooit de behoefte zomaar mee te doen met een hitlergroet als iemand die brengt.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja die laatste zocht ik ook. Dacht dat hij alleen hitlergroet deed. Wist niet dat er een aantal mensen op achtergrond mee deden. Dit was gewoon een stoker en de rest doet mee.
Ja apart hè? Ik heb dat ook niet. Ook als iemand in de sloot springt niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch best raar, want waar ik ook ben, ik voel nooit de behoefte zomaar mee te doen met een hitlergroet als iemand die brengt.
Zonder Wilders was die buitenlanderhaat van extreemrechts minder geweest.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waarom zou er zonder Wilders geen extreemrechts zijn?
Ik vind d66 een partij met achterlijke mensen die achterlijke ideeën hebben maar dat betekent niet dat hun partijbureau maar in de fik mag worden gestoken.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:22 schreef V. het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Jetten.
Bikker staat daar oprecht boos/bijna te huilen, wil een gezamenlijk statement maken, vervolgens komt Ouwehand aan dat ze dat niet had moeten doen. Ouwehand staat daar echt op het verkeerde moment bij de verkeerde persoon.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Helemaal niet, Ouwehand legt het nu goed uit. De meelopers zijn ook onderdeel van het probleem. En die meelopers kun je makkelijker van gedrag laten veranderen dan de aanstichters. Hopelijk leert Bikker van deze totale faalactie.
Bikker is boos dat niet iedereen net zo naïef is als Mirjam Bikker die denkt dat alles is veranderd nu Wilders een nutteloze handtekening heeft gezet onder een pamflet waarvan hij de inhoud net alweer een uur lang heeft weersproken.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bikker staat daar oprecht boos/bijna te huilen, wil een gezamenlijk statement maken, vervolgens komt Ouwehand aan dat ze dat niet had moeten doen. Ouwehand staat daar echt op het verkeerde moment bij de verkeerde persoon.
Whatevs, dude.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:26 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Ik vind d66 een partij met achterlijke mensen die achterlijke ideeën hebben maar dat betekent niet dat hun partijbureau maar in de fik mag worden gestoken.
Zo beter?
Wat is er oprecht aan. Bikker steekt een hand uit naar de fascisten en is dan verbaasd dat anderen haar daarop aanspreken. Bikker is op deze manier iemand die rechts-extremisme faciliteert.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bikker staat daar oprecht boos/bijna te huilen, wil een gezamenlijk statement maken, vervolgens komt Ouwehand aan dat ze dat niet had moeten doen. Ouwehand staat daar echt op het verkeerde moment bij de verkeerde persoon.
Ik kijk het debat niet (druk), maar Bikker heeft een statement opgesteld waar in eerste instantie D66, GL-PvdA, SP en PvdD gewoon hun handtekening onder wilden zetten, maar die trokken zich terug toen PVV en FvD ook tegen geweld bleken te zijn. De hele Kamer had hier Kamerbreed achter moeten gaan staan, dan was het geen faciliteren van extreem-rechts, maar een oprecht uitspreken van afschuw over dit geweld.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is er oprecht aan. Bikker steekt een hand uit naar de fascisten en is dan verbaasd dat anderen haar daarop aanspreken. Bikker is op deze manier iemand die rechts-extremisme faciliteert.
Zij laat PVV nu schermen met een vodje waarmee ze rechts-extremistisch geweld verwerpen, terwijl Wilders verklaart dat de redenen voor het geweld allemaal legitiem zijn. Daarmee ook het geweld legitimeert.
Ook al zegt hij zelf geweld te verwerpen. Mooie manier om de eigen handen te wassen in onschuld.
Dat vind ik ook. Het zijn Jetten en Timmermans die het hier politiek maken.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik kijk het debat niet (druk), maar Bikker heeft een statement opgesteld waar in eerste instantie D66, GL-PvdA, SP en PvdD gewoon hun handtekening onder wilden zetten, maar die trokken zich terug toen PVV en FvD ook tegen geweld bleken te zijn. De hele Kamer had hier Kamerbreed achter moeten gaan staan, dan was het geen faciliteren van extreem-rechts, maar een oprecht uitspreken van afschuw over dit geweld.
Maar blijkbaar is voor links hun haat richting andere volksvertegenwoordigers groter dan hun afkeer van mensen die de gebouwen van die volksvertegenwoordigers slopen. Ik ben zwaar teleurgesteld in met name Jetten en Timmermans.
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het zijn Jetten en Timmermans die het hier politiek maken.
Maar ja, verkiezingstijd hè.
En wat zeggen ze nu eigenlijk? We vinden iets ondertekenen waar ook FvD en PVV onder staan belangrijker dan het veroordelen van geweld... wat is dat voor signaal? We zijn alleen tegen geweld als PVV en FvD dat niet zijn? Zoiets?quote:Op donderdag 25 september 2025 13:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het zijn Jetten en Timmermans die het hier politiek maken.
Maar ja, verkiezingstijd hè.
Ik vind het vrij logisch dat Jetten en Timmermans hun handtekening terugtrokken toen ze erachter kwamen dat de opsteller het toestond dat medeveroorzakers van dit sentiment ook totaal ongeloofwaardig hun handtekening mochten zetten. Niet meewerken aan witwassen van het gedrag van PVV en FvD.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik kijk het debat niet (druk), maar Bikker heeft een statement opgesteld waar in eerste instantie D66, GL-PvdA, SP en PvdD gewoon hun handtekening onder wilden zetten, maar die trokken zich terug toen PVV en FvD ook tegen geweld bleken te zijn. De hele Kamer had hier Kamerbreed achter moeten gaan staan, dan was het geen faciliteren van extreem-rechts, maar een oprecht uitspreken van afschuw over dit geweld.
Maar blijkbaar is voor links hun haat richting andere volksvertegenwoordigers groter dan hun afkeer van mensen die de gebouwen van die volksvertegenwoordigers slopen. Ik ben zwaar teleurgesteld in met name Jetten en Timmermans.
Ze trokken zich niet terug 'omdat OVV en FvD ook tegen geweld bleken te zijn'.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tsjah, andere kijk prima. Je komt tot een debat om je uit te spreken tegen iets, en dat ze hiervoor Wilders aanvallen prima.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bikker is boos dat niet iedereen net zo naïef is als Mirjam Bikker die denkt dat alles is veranderd nu Wilders een nutteloze handtekening heeft gezet onder een pamflet waarvan hij de inhoud net alweer een uur lang heeft weersproken.
Ja. Ze vinden het feit dat er ook die andere partijen op staan belangrijker dan het maken van een gezamelijke statement tegen geweld.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
En wat zeggen ze nu eigenlijk? We vinden iets ondertekenen waar ook FvD en PVV onder staan belangrijker dan het veroordelen van geweld... wat is dat voor signaal? We zijn alleen tegen geweld als PVV en FvD dat niet zijn? Zoiets?
Ik vind het een heel verkeerd frame om dit nu al sblinde haat van Timmermans en Jetten te betitelen. Heel erg verkeerd zelfs.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:56 schreef Hanca het volgende:
Maar goed, blijkbaar voelen Timmermans en Jetten iig een deel van hun kiezers goed aan. Die vinden blijkbaar het statement "wij tekenen niet iets waar geweld tegen politieke partijen wordt veroordeeld" geweldig. Ik kan daar echt totaal met mijn pet niet bij en Bikker had dit blijkbaar ook niet aan zien komen. Normale mensen zetten hier zonder een seconde te denken hun handtekening onder, maar blijkbaar doet blinde haat veel met mensen.
Ze willen dat FvD en PVV dat veroordelen daadwerkelijk doen. Niet een pamfletje ondertekenen en vervolgens verder gaan met het opruiende gedrag.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
En wat zeggen ze nu eigenlijk? We vinden iets ondertekenen waar ook FvD en PVV onder staan belangrijker dan het veroordelen van geweld... wat is dat voor signaal? We zijn alleen tegen geweld als PVV en FvD dat niet zijn? Zoiets?
Ik zie je al je hele schaar collectie verstoppen, eentje onder het gasfornuis, eentje onder het kussen, eentje in een fotoalbum, eentje bovenop het keukenkastje. Better safe than sorry.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou zeker de voorkeur aan haar geven boven een Ouwehand (bij haar zou ik al mijn scharen verstoppen).
Ze ging terecht voor een kamerbrede veroordeling van dit geweld. Want dat is pas een echt krachtig statement richting die geweldschoppers: we zijn hier allemaal tegen, hou hier mee op. Dat vinden we allemaal, ook de mensen waar jullie denken voor te vechten.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:55 schreef archito het volgende:
[..]
Ik vind het vrij logisch dat Jetten en Timmermans hun handtekening terugtrokken toen ze erachter kwamen dat de opsteller het toestond dat medeveroorzakers van dit sentiment ook totaal ongeloofwaardig hun handtekening mochten zetten. Niet meewerken aan witwassen van het gedrag van PVV en FvD.
Wat de argumentatie (denk ik) is, is dat de verklaring weinig geloofwaardig is als partijen met kamerleden in de geleden die veroordeeld zijn voor discriminatie en opruiing deze verklaring wel tekenen maar geen enkele zelfkritiek tentoon spreiden over hun eigen rol in het veroorzaken van dit geweld. En ten aanzien van het gebrek aan zelfkritiek hebben ze vind ik een valide punt, zeker in het geval van FvD en de PVV.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Blinde haat?quote:Op donderdag 25 september 2025 13:56 schreef Hanca het volgende:
Maar goed, blijkbaar voelen Timmermans en Jetten iig een deel van hun kiezers goed aan. Die vinden blijkbaar het statement "wij tekenen niet iets waar geweld tegen politieke partijen wordt veroordeeld" geweldig. Ik kan daar echt totaal met mijn pet niet bij en Bikker had dit blijkbaar ook niet aan zien komen. Normale mensen zetten hier zonder een seconde te denken hun handtekening onder, maar blijkbaar doet blinde haat veel met mensen.
Ja. De depolarisatie gaat niet uit die hoek komen. Helaas.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tsjah, andere kijk prima. Je komt tot een debat om je uit te spreken tegen iets, en dat ze hiervoor Wilders aanvallen prima.
Maar hier BBB/CU/VVD/CDA om op aan te vallen?
Het is hun goed recht natuurlijk maar als je polarisatie wilt stoppen dan helpt het niet om de redelijke partijen nu weg te zetten als nazi;s, fascisten of "wegkijkers".
Maar zo rollen ze wel vaker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |