Marseille kan er ook geen fuck van gelukkig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit gaat zo pijnlijk worden tegen Chelsea.
Tegen Marseille ook trouwens.
alsnog gaan die er op en erover.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Marseille kan er ook geen fuck van gelukkig.
dat is het kutte idd. Maar hopen dat je club verliest gaat mij dan weer te verquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon mag weer blijven puur op minimale resultaten. Vandaag weer.
Voor de lange termijn is dat soms beter helaas.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het kutte idd. Maar hopen dat je club verliest gaat mij dan weer te ver
Vandaag onterecht winnen met heel erg slecht spel waardoor Heitinga alsnog het veld moet ruimen is het ideale scenario.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het kutte idd. Maar hopen dat je club verliest gaat mij dan weer te ver
Ja man, afgelopen wedstrijden speelde die als prima Beckenbauer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En itakura afschrijven is ook weer droevig, afgelopen wedstrijden de beste aan onze kant met regelmaat.
ja dat is idd wat ik zegquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, afgelopen wedstrijden speelde die als prima Beckenbauer.
Kun je niet gewoon optyften naar je eigen topic? Er is vast en zeker meer dan genoeg te bespreken daar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, afgelopen wedstrijden speelde die als prima Beckenbauer.
*Prime Beckenbauer bedoelde ik.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:13 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon optyften naar je eigen topic? Er is vast en zeker meer dan genoeg te bespreken daar.
Blij dat Atleti - Real tegelijk was.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:24 schreef Saekerhett het volgende:
Wat doet die fucking Wijndal nou weer voor schijnverdedigen dan?
Die kerel heeft helemaal geen materiaal om een beetje leuk mee te ballen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:30 schreef William_Papadin het volgende:
Heitinga moet gewoon per direct ontslagen worden voor dit vertoonde spel.
Het is ergens ook te hopen, want anders blijf je voort kabbelenquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:31 schreef cherrycoke het volgende:
tegen Marseille ga je zo 6-0 ten onder
Ach rot op, met dit materiaal kan je tegen NAC thuis echt veel beter dan wat er vandaag op de mat gelegd werd. Dit materiaal is gewoon top-5, daar moet je herkenbaar aanvallend positiespel mee spelen tegen een ploeg als NAC.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die kerel heeft helemaal geen materiaal om een beetje leuk mee te ballen.
valt wel mee, maar als je zonder plan klaassen en wijndal in de basis blijft zetten wordt het een stuk lastiger. Geef mokio het vertrouwen op 6, baas linksback en met een betere spits (een fitte dolberg) haal je nog meer uit gloukh.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die kerel heeft helemaal geen materiaal om een beetje leuk mee te ballen.
Op de nederlagen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Deef zegt dat de structuur zoek is.
Waar wacht dit tyfusbestuur eigenlijk nog op ?
IK denk dat men nog langer gaat wachten, er zijn te veel beleidsbepalers die zeg maar skin in the game hebben bij de keuze voor deze twee eerder te licht bevonden trainers.quote:
Dit zal wel weer niet genoeg zijn voor ontslag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:
Alleen Co Adriaanse werd eruit getyft na een winstpartij .quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit zal wel weer niet genoeg zijn voor ontslag.
Perez zei hetzelfde, een elftal vol spelers die geen idee hebben wat ze moeten doen. Wat je nog het beste zag toen het 10 tegen 11 werd en er eigenlijk niets veranderde aan het spelbeeld.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Werd Jol er ook niet uitgetieft terwijl het zo slecht nog niet ging?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Alleen Co Adriaanse werd eruit getyft na een winstpartij .
Aids.
Dat ging ook heel moeizaam maar bij lange na niet zoals nu (met weliswaar veel en veel beter materiaal toen)quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Werd Jol er ook niet uitgetieft terwijl het zo slecht nog niet ging?
Ik hoop dat ze gewoon het voorbeeld van Leverkusen volgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
IK denk dat men nog langer gaat wachten, er zijn te veel beleidsbepalers die zeg maar skin in the game hebben bij de keuze voor deze twee eerder te licht bevonden trainers.
Je mag jezelf gelukkig prijzen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Niks van gezien ivm een verjaardag, maar als we zo gezwijnd hebben mag je toch hopen dat het een keer klaar is met John
Dat is zeer ongebruikelijk, zeker als het gaat om een trainer met 'Ajax-dna'.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon het voorbeeld van Leverkusen volgen.
Het kan dat je een verkeerde trainer aanstelt (al blijf ik de keuze voor Heitinga bizar vinden) maar je moet het wel tijdig corrigeren. Anders is de ellende veel groter en wordt het opbouwen op de lange termijn ook weer lastig gemaakt. Ajax moet gewoon weer top 2 eindigen dit seizoen.
De woorden van Klaassen zijn wel echt heel duidelijk, dat moet je als Beuker/Kroes toch ook wel horen.quote:Ook aanvoerder Davy Klaassen vond het een "heel matige" wedstrijd. "Ik denk dat vooral in de eerste helft de structuur ontbrak. Dan speel je niet vanuit je vastigheden. Er waren veel te veel misverstanden. Dat zag er heel lullig uit denk ik."
Klaassen denkt niet dat de structuur ontbrak vanwege een gebrek aan discipline. "Discipline van spelers is niet het probleem. Iedereen werkt hard. Daar moeten we het niet in zoeken. Teams als NAC, met alle respect, die wil je meer onder controle houden."
In het geval van Heitinga is dat een extra chromosoom.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is zeer ongebruikelijk, zeker als het gaat om een trainer met 'Ajax-dna'.
Wie beslist eigenlijk over het ontslag van Sjon? Is dat alleen Kroes? Beuker niet toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De woorden van Klaassen zijn wel echt heel duidelijk, dat moet je als Beuker/Kroes toch ook wel horen.
Te druk met zichzelf. Faken until you make it kost immers veel energie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Kroes heeft in ieder geval Van Praag overwonnen, nu nog de ledenraad zo.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Te druk met zichzelf. Faken until you make it kost immers veel energie.
Oef.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De woorden van Klaassen zijn wel echt heel duidelijk, dat moet je als Beuker/Kroes toch ook wel horen.
Johnny won toch ook??quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen is FarioliGOD ongeslagen en pas 1 tegendoelpunt (en 15 voor in 6 wedstrijden).
Ja, maar hij en zijn ambities voor Ajax, dat was het echte probleem.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen is FarioliGOD ongeslagen en pas 1 tegendoelpunt (en 15 voor in 6 wedstrijden).
We worden kampioen!!!!quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
NOG NIET VERLOREN IN DE EREDIVISIE
geen attractieve coach ook natuurlijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:03 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ja, maar hij en zijn ambities voor Ajax, dat was het echte probleem.
Daar kijken we in Rotterdam anders tegenaan. Ik zou zeggen, openbreken dat contract!quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:06 schreef papert het volgende:
Laten we hopen dat na het onvermijdelijke uiteindelijke ontslag van Heitinga de club geleerd heeft van de fouten die het gemaakt heeft bij het aanstellen van Heitinga.
Wat dat betreft is het ook weer gevaarlijk als Heitinga te snel ontslagen wordt, dan blijven er stromingen binnen Ajax ontevreden over het ontslag, en vinden dat Heitinga meer tijd had moeten krijgen. Die willen het dan misschien weer met een oude bekende proberen.
Voor mij als supporter heb ik het liefst zo snel mogelijk een nieuwe trainer.
John heeft iets teveel Ajax-dna ja, een heel chromosoom teveelquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is zeer ongebruikelijk, zeker als het gaat om een trainer met 'Ajax-dna'.
Die twee seizoenen zijn al bijna voorbij. Een jaar jong Ajax. Een half jaar interim en nu bijna een half jaar op eigen benen. Conclusie, het is niet wat en het wordt niet wat.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar kijken we in Rotterdam anders tegenaan. Ik zou zeggen, openbreken dat contract!![]()
Pas over een seizoen of twee kun je pas echt zien of hij een goede trainer is of niet.
Dat denk ik inmiddels ook wel. Niet gezegd dat het dan gebeurt, maar dan kan je gewoon meedoen voor de titel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met een capabele trainer gewoon kampioen worden
Wie had je in gedachten?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met een capabele trainer gewoon kampioen worden
Weet ik niet. Hij begint de kleedkamer te verliezen. Dan kan het snel gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die 2-2 tegen PSV en dat ‘leuke meevoetballen’ tegen Inter gaan gewoon betekenen dat Heitinga de komende tijd blijft zitten.
Klopt ook wel, het was ook een grapje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die twee seizoenen zijn al bijna voorbij. Een jaar jong Ajax. Een half jaar interim en nu bijna een half jaar op eigen benen. Conclusie, het is niet wat en het wordt niet wat.
Sjonnie out.
Beuker had volgens mij diverse buitenlandse trainers op de korrel, hopelijk kan dat nu de RvC leeg is gelopenquote:
Zijn die dan ook beschikbaar tijdens een seizoen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beuker had volgens mij diverse buitenlandse trainers op de korrel, hopelijk kan dat nu de RvC leeg is gelopen
Geen idee, maar beroerder kan nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zijn die dan ook beschikbaar tijdens een seizoen?
Heitinga is de slechtste trainer in de Eredivisie dus we kunnen er alleen maar op vooruit gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zijn die dan ook beschikbaar tijdens een seizoen?
Graham Potter is dus beschikbaar..quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heitinga is de slechtste trainer in de Eredivisie dus we kunnen er alleen maar op vooruit gaan.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Niks van gezien ivm een verjaardag, maar als we zo gezwijnd hebben mag je toch hopen dat het een keer klaar is met John
Tegen domheid is niets opgewassen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
Ik denk dat Heitinga de volgende wedstrijd zijn tactiek iets aanpast. Harder werken wordt mouwen opstropen. Het heilige vuur wordt een tandje bij zetten. Zoeken naar de juiste balans wordt we moeten die duels ingaan.
Benieuwd of de tegenstander daar tactisch een tegenplan op kan bedenken.
Helaas niet.quote:
Van 't Schip staat klaar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marcel Keizer was een half seizoen hoofdtrainer bij Ajax in 2017 en werd in 2025 aangesteld als assistent-trainer onder hoofdtrainer John Heitinga. Keizer werd in juni 2017 hoofdtrainer na het vertrek van Peter Bosz, maar werd in december van datzelfde jaar ontslagen en is daarmee de kortstzittende hoofdtrainer van Ajax sinds 1988
6 maanden dus , John jij kan dat record verbeteren![]()
![]()
![]()
En neem keizer mee want die heeft geen lef om weer hoofdtrainer te worden
![]()
![]()
![]()
Allebei zsm
quote:
Uiteraard zal men snel denken aan Ten Hag, maar de kans bestaat dat het de tweede keer niet gaat werken. Begint toch een beetje Frank de Boer te worden.quote:
Nee ik zou ook niet direct weten wie het wel moet worden, maar alles is beter dan die klapjosti die nu de opstelling maakt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Uiteraard zal men snel denken aan Ten Hag, maar de kans bestaat dat het de tweede keer niet gaat werken. Begint toch een beetje Frank de Boer te worden.
Maakt ook wel domme keuzes qua clubs maar de verhalen dat hij een pure autist is die absoluut geen goede sfeer kan creëren schrikken zou je wel moeten afschrikken inderdaad.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Uiteraard zal men snel denken aan Ten Hag, maar de kans bestaat dat het de tweede keer niet gaat werken. Begint toch een beetje Frank de Boer te worden.
Steijn heeft dat record toch allang verbrokenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marcel Keizer was een half seizoen hoofdtrainer bij Ajax in 2017 en werd in 2025 aangesteld als assistent-trainer onder hoofdtrainer John Heitinga. Keizer werd in juni 2017 hoofdtrainer na het vertrek van Peter Bosz, maar werd in december van datzelfde jaar ontslagen en is daarmee de kortstzittende hoofdtrainer van Ajax sinds 1988
6 maanden dus , John jij kan dat record verbeteren![]()
![]()
![]()
En neem keizer mee want die heeft geen lef om weer hoofdtrainer te worden
![]()
![]()
![]()
Allebei zsm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |