Marseille kan er ook geen fuck van gelukkig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit gaat zo pijnlijk worden tegen Chelsea.
Tegen Marseille ook trouwens.
alsnog gaan die er op en erover.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Marseille kan er ook geen fuck van gelukkig.
dat is het kutte idd. Maar hopen dat je club verliest gaat mij dan weer te verquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon mag weer blijven puur op minimale resultaten. Vandaag weer.
Voor de lange termijn is dat soms beter helaas.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het kutte idd. Maar hopen dat je club verliest gaat mij dan weer te ver
Vandaag onterecht winnen met heel erg slecht spel waardoor Heitinga alsnog het veld moet ruimen is het ideale scenario.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het kutte idd. Maar hopen dat je club verliest gaat mij dan weer te ver
Ja man, afgelopen wedstrijden speelde die als prima Beckenbauer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En itakura afschrijven is ook weer droevig, afgelopen wedstrijden de beste aan onze kant met regelmaat.
ja dat is idd wat ik zegquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, afgelopen wedstrijden speelde die als prima Beckenbauer.
Kun je niet gewoon optyften naar je eigen topic? Er is vast en zeker meer dan genoeg te bespreken daar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, afgelopen wedstrijden speelde die als prima Beckenbauer.
*Prime Beckenbauer bedoelde ik.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:13 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon optyften naar je eigen topic? Er is vast en zeker meer dan genoeg te bespreken daar.
Blij dat Atleti - Real tegelijk was.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:24 schreef Saekerhett het volgende:
Wat doet die fucking Wijndal nou weer voor schijnverdedigen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |