Van harte beterschap gewenst.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef blomke het volgende:
Heb sinds eergisteren griep: verga van de koppijn, buikpijn, koorts heb een strot als schuurpapier en al m'n gewrichten doen zeer. Ik lig als een slappe dweil in bed, de AEX te volgen en te handelen.
Ik loop allerlei leuke dingen buitenshuis mis, kan niet sporten, niet naar evenementen, niet naar m'n werk. Ik kan ook geen erectie meer krijgen (hoort dat bij griep?). Meestal kreeg ik een griepprik voordat de griepgolf begon.
Klacht: griep krijgen voor dat je de griepprik krijgt.
Berenburg en lekker uitzwetenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef blomke het volgende:
Heb sinds eergisteren griep: verga van de koppijn, buikpijn, koorts heb een strot als schuurpapier en al m'n gewrichten doen zeer. Ik lig als een slappe dweil in bed, de AEX te volgen en te handelen.
Ik loop allerlei leuke dingen buitenshuis mis, kan niet sporten, niet naar evenementen, niet naar m'n werk. Ik kan ook geen erectie meer krijgen (hoort dat bij griep?). Meestal kreeg ik een griepprik voordat de griepgolf begon.
Slappe flikkerquote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef blomke het volgende:
Doe allesbehalve ditquote:Op woensdag 24 september 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je er trouwens vanaf wilt mijn recept. (Al was dit wel 15 jaar geleden)
Neem 2 paracetamol en 2 bruistabletten vit C 1000mg, na 2 uur nog 2 paracetamol.
Dan slapen zonder wekker zo’n 12 uur.
Douchen en rustige training doen maar flink zweten. Dan als je moe bent liggen met paracetamol.
Dan moringa extract 2 capsules, 2 keer daags.
Na 1 of 2 dagen ben je er helemaal weer
Gebeft. Zou je het daarvan kunnen krijgen?quote:Op donderdag 25 september 2025 02:19 schreef Invisibli het volgende:
Heb jij ook met @:Rozevla getongd?
Alcohol dood de bacteriën, goed bezig!quote:Op woensdag 24 september 2025 22:29 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon even een fles Jagermeister achterover tikken.
Vaak bi-J te bangequote:Op donderdag 25 september 2025 11:52 schreef blomke het volgende:
Ik drink geen C2H5OH, denk dat @:Lospedrosa het beste advies geeft, Wat was het bezwaar van @:Lenny77 daartegen?
4 paracetamol in 2u tijd...quote:Op donderdag 25 september 2025 11:52 schreef blomke het volgende:
Ik drink geen C2H5OH, denk dat @:Lospedrosa het beste advies geeft, Wat was het bezwaar van @:Lenny77 daartegen?
Okay dan niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
4 paracetamol in 2u tijd...
Das niet ok.
Sport met griep is al helemaal niet ok. Kan op je hart slaan.
LOL idd, niet naar m'n werk kunnen is wel het laatste wat ik erg zou vindenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:25 schreef Evangelion het volgende:
AEX volgen en werk missen. Klinkt alsof je een relaxte hobby moet zoeken (naast actieve hobby's zoals sporten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |