"in discussie", betekende in zijn geval vooral: je stokpaardjes verdedigen aan ongetrainde debaters en dan enkel de stukjes waar jezelf goed uitkomt achter elkaar geknipt op je kanalen delen. Z'n rare ideeën nog even daargelaten.quote:Op zondag 21 december 2025 17:35 schreef Since2003 het volgende:
Mensen uitsluiten door met ze in discussie durven te gaan.
Wat bedoel je hiermee? Echt niemand in de rest van de wereld wist wie deze man was voor de aanslag.quote:
Dat wist ik toch meer dan jij.quote:Op zondag 21 december 2025 19:45 schreef PlayerUnknowne het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Echt niemand in de rest van de wereld wist wie deze man was voor de aanslag.
Dat valt wel mee. Maar als je in december dat nog moet vragen heb je 3 maanden in coma gelegen of je wil gewoon even grappig trollen op zijn FOK!squote:Op zondag 21 december 2025 19:45 schreef PlayerUnknowne het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Echt niemand in de rest van de wereld wist wie deze man was voor de aanslag.
Ik vind heel deze topic gewoon heel erg nutteloos. Zoveel heeft deze man niet voor de mensheid betekent dat we er al 30 delen mee bezig zijn. Echt niemand wist van het bestaan van deze man in Nederland. Nu hij haat zaaide net als wilders en een paar anderen in nederland doen wordt hij hier opgehemeld door voornamelijk de extreem rechtse hoek op dit forumquote:Op zondag 21 december 2025 19:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar als je in december dat nog moet vragen heb je 3 maanden in coma gelegen of je wil gewoon even grappig trollen op zijn FOK!s
Ook nog zonder een spot van ironiequote:Op zondag 21 december 2025 19:52 schreef PlayerUnknowne het volgende:
[..]
Ik vind heel deze topic gewoon heel erg nutteloos. Zoveel heeft deze man niet voor de mensheid betekent dat we er al 30 delen mee bezig zijn. Echt niemand wist van het bestaan van deze man in Nederland. Nu hij haat zaaide net als wilders en een paar anderen in nederland doen wordt hij hier opgehemeld door voornamelijk de extreem rechtse hoek op dit forum
Heel deze topic? het geld dat jouw ouders hebben besteed aan jouw studie is volledig weggegooid geld geweest, besef je dat?quote:Op zondag 21 december 2025 19:52 schreef PlayerUnknowne het volgende:
[..]
Ik vind heel deze topic gewoon heel erg nutteloos. Zoveel heeft deze man niet voor de mensheid betekent dat we er al 30 delen mee bezig zijn. Echt niemand wist van het bestaan van deze man in Nederland. Nu hij haat zaaide net als wilders en een paar anderen in nederland doen wordt hij hier opgehemeld door voornamelijk de extreem rechtse hoek op dit forum
Waarom zou er? Er staat niets wat niet waar is.quote:Op zondag 21 december 2025 20:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ook nog zonder een spot van ironie
noem eens wat van zijn extreemrechtse standpuntenquote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom zou er? Er staat niets wat niet waar is.
Niemand kent hem en iedereen weet dat hij een racist is. Klinkt allemaal logisch.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom zou er? Er staat niets wat niet waar is.
Wat is daar extreem-rechts aan?quote:Op zondag 21 december 2025 21:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hangt wat af van hoe wijd je dat definieert denk ik. Hij hielp Trump met zijn verkiezingsleugens in 2020 en het organiseren van het Stop the steal protest van 6 januari. Ik zou dat niet normaal conservatief of oer conservatief noemen.
Ik snap je argument niet. Een dicator is niet per definitie extreem-rechts, want je hebt ook extreem-linkse dictators. Het is hoe dan ook extremistisch in mijn ogen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is daar extreem-rechts aan?
Waren de verkiezing-frauderende Hongaren, Polen, Tsjechoslowaken, Joegoslaven, Roemenen dat ook toen ze Stalin in het zadel hielpen?
Kom nu eens met voorbeeld van dat extreem-rechtse.
Aha, maar dus niet extreem-RECHTS.quote:Op zondag 21 december 2025 21:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap je argument niet. Een dicator is niet per definitie extreem-rechts, want je hebt ook extreem-linkse dictators. Het is hoe dan ook extremistisch in mijn ogen.
Ik wist niet dat Trump en Stalin dezelfde politieke kleur hadden?quote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is daar extreem-rechts aan?
Waren de verkiezing-frauderende Hongaren, Polen, Tsjechoslowaken, Joegoslaven, Roemenen dat ook toen ze Stalin in het zadel hielpen?
Kom nu eens met voorbeelden van dat extreem-rechtse.
Jeweetwel: het racistische, het antisemitische, het eugeniticisme...
..quote:Op zondag 21 december 2025 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Trump en Stalin dezelfde politieke kleur hadden?
Ik denk dat rechts-extremist hier op zijn plaats is, gezien het feit dat hij een Christen-nationalist was en het dus een incrowd vs outcrowd cultureel ding betreft.quote:Op zondag 21 december 2025 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aha, maar dus niet extreem-RECHTS.
Christen-nationalisme is extreem rechts?quote:Op zondag 21 december 2025 22:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk dat rechts-extremist hier op zijn plaats is, gezien het feit dat hij een Christen-nationalist was en het dus een incrowd vs outcrowd cultureel ding betreft.
Je mag van mij ook een ander label erop plakken als je denkt dat het beter past. We zijn het klaarblijkelijk eens dat hij dus een politiek extremist was. Welk label van extremist vind je beter passen?
Wellicht had hij je goedkeuring weg kunnen dragen als 'ie een kleurtje had gehad en uit de koran reciteerdequote:Op zondag 21 december 2025 22:21 schreef Buitendam het volgende:
De man was een extreme koekenbakker. Niks meer.
Nou, wie zal het zeggen hè? Spannend, hoor!quote:Op zondag 21 december 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht had hij je goedkeuring weg kunnen dragen als 'ie een kleurtje had gehad en uit de koran reciteerde
Goed. Kunnen we dat extreem-rechts dus negerenquote:Op zondag 21 december 2025 22:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het ging om de denkbeelden van Kirk, niet om de denkbeelden van andere aartsconservatieve Christenen. En ja, ook zwarte Christen-nationalisten zouden het label extreem-rechts kunnen krijgen, vanwege precies hetzeflde argument. En nee, niet elke oerconservatieve christen is extreem-rechts, de meesten zijn ook niet Christen-nationalisten he.
Jij, in al je bijdragen.quote:Op zondag 21 december 2025 22:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, wie zal het zeggen hè? Spannend, hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |