Ik zag dat ook. Toen deed ik gewoon m'n ogen dicht een dacht ik aan het moment dat de zon niet meer naar binnen zou schijnen zo rond 14:30, en toen was alles opgelostquote:Op woensdag 24 september 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
Een nadeel aan de zon in huis is toch wel dat je ineens ziet dat je wat beter had kunnen afstoffen.
Ik probeer het te negeren maar het schijnt recht op de TV nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag dat ook. Toen deed ik gewoon m'n ogen dicht een dacht ik aan het moment dat de zon niet meer naar binnen zou schijnen zo rond 14:30, en toen was alles opgelost
En als het goed is heeft Hedwig geen weet van Dierendagquote:Op woensdag 24 september 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
Ohja binnenkort ook dierendag. Nou mijn kat is al verwend genoeg. Deze maand genoeg geld aan uitgegeven dus ik vind het wel best zo (voor dit jaar iig).
Daaromquote:Op woensdag 24 september 2025 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als het goed is heeft Hedwig geen weet van Dierendag
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:43 schreef Koen66 het volgende:
Ah, Israël bestookt door Jemen, als ik daar zou wonen zou ik vast gaan schuilen
Mjah, Achmed op de hoek uit Jemen kan ook weinig doen aan de acties vanuit dat landquote:Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Even snel vlaggen van Jemen inslaan. Die gaan straks als warme broodjes over de toonbank.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.
Ist verbotenquote:Op woensdag 24 september 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
@:kwiwi staat er iets in de Foqueville wet over pizza in de magnetron?
gas of hout?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ist verbotenZal een pizzaoven in het dorp bouwen
En de Nederlandse vlaggen worden verboden.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even snel vlaggen van Jemen inslaan. Die gaan straks als warme broodjes over de toonbank.
quote:Op woensdag 24 september 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Foqueville beleid wordt ook steeds strenger
Huh?quote:
Ik blijf gewoon. Geen asiel nodigquote:Op woensdag 24 september 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om in Foqueville te mogen blijven.
Tot agent @essnhills je plots uit komt zetten.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon. Geen asiel nodig
De brug staat dan ook best vaak openquote:Op woensdag 24 september 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Foqueville beleid wordt ook steeds strenger
Essie is heul lief voor mijquote:Op woensdag 24 september 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot agent @:essnhills je plots uit komt zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |