quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat doet een jochie op de busbaan dan?
Het bedrijf waar jij graag wil werkenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Welk bedrijf houdt hun kerstfeest nou weer op een zaterdag
*kijkt naar waterpolokalender
*Ziet wedstrijd op de bewuste zaterdag
Nou, jammer joh.
Ja dit had ik toch ook niet kunnen weten voorafquote:Op woensdag 24 september 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bedrijf waar jij graag wil werken
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit had ik toch ook niet kunnen weten vooraf
Het is mei 2032. Nattekat solliciteert bij een nieuwe werkgever. Alles lijkt rond, maar er wordt nog één vraag gesteld: 'wanneer is het kerstfeest?'quote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.
Ach ja werk bestaat maar voor een klein gedeelte uit zuipen en feestjes, dat zou ik ook niet te groot maken als ik zou solliciterenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja werk bestaat maar voor een klein gedeelte uit zuipen en feestjes, dat zou ik ook niet te groot maken als ik zou solliciteren
Oh, ik had het Leidsch Dagblad gescand vanmorgen. Daar stond dat het OM hem niet op vrije voeten wil. Lees nu aandachtig en zie dat hij in afwachten op vrije voeten is.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit nieuwsbericht zegt toch echt het tegenovergestelde.
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)voeten/92517319.html
Wat zou het dan zeggenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.
Dat je liever wat anders doet dan wat extra energie in je collega's en daarmee je bedrijf te steken.quote:
Ligt niet aan jou, ik heb ook beide titels voorbij zien komenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik had het Leidsch Dagblad gescand vanmorgen. Daar stond dat het OM hem niet op vrije voeten wil. Lees nu aandachtig en zie dat hij in afwachten op vrije voeten is.
Mea culpa
quote:De verdachte werd ter plaatse aangehouden. De rechter-commissaris heeft maandag besloten om de voorlopige hechtenis van de man te schorsen, wat betekent dat hij in afwachting van het onderzoek onder voorwaarden op vrije voeten wordt gesteld. Het OM kan zich niet vinden in dit besluit en stelt hoger beroep in.
Tsja maar over die werkgever zegt het dan weer dat die te gierig is om een feest te plannen onder werktijdquote:Op woensdag 24 september 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je liever wat anders doet dan wat extra energie in je collega's en daarmee je bedrijf te steken.
Het staat duidelijk beschreven dat die voorlopig op vrije voeten is gesteld.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik heb ook beide titels voorbij zien komen
[..]
Kan ik toch mooi meteen duidelijk maken waar waterpolo bij mij komt op de lijst der prioriteiten. Ben zelfs al eens een dag eerder naar huis gegaan van een meerdaags uitje bij m'n huidige werkquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.
Ja is wel logisch, 'jongetje" suggereert een beduidend lagere leeftijd.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij jongetje dacht ik echt aan een kind van onder de 15 en niet aan iemand van 17
Ik ook toen ik dat zeiquote:Op woensdag 24 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij jongetje dacht ik echt aan een kind van onder de 15 en niet aan iemand van 17
Okee,duidelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook toen ik dat zei
Zijn twee dodelijke ongelukken in korte tijd gebeurd hier, de ander was 14 en ik haalde ze door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |