SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wat een heftige Bolk dit 301 berichten langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 24 september 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Wat een heftige Bolk dit 301 berichten lang
ToTGodquote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
Wat lief! Twee half opgevroten muizen in de woonkamer vanmorgen als cadeautje![]()
Zo heb ik ook diverse keren met mijn blote voeten op een dooie mus of ander beest gestapt toen ik op de kat van een huisgenoot moest passen in mijn studententijd.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
Wat lief! Twee half opgevroten muizen in de woonkamer vanmorgen als cadeautje
Het beest had echt nooit wat voor hem meegenomen , maar voor mij wist hij niet hoe vaak hij dode vogeltjes enzo moest aanslepen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo heb ik ook diverse keren met mijn blote voeten op een dooie mus of ander beest gestapt toen ik op de kat van een huisgenoot moest passen in mijn studententijd.
Het beest had echt nooit wat voor hem meegenomen , maar voor mij wist hij niet hoe vaak hij dode vogeltjes enzo moest aanslepen!![]()
![]()
Een vriendin van me vroeger had een konijn "voor mij" gekocht als verjaardagscadeau....zij wilde er namelijk zelf eentje hebben.quote:
Beest had gelijk een gruwelijke hekel aan haar en wilde alleen bij mij zijn.
Toen de relatie uit ging gaf ik het konijn aan haar mee omdat ze zo gehecht er aan was.
Het beest werd steeds agressiever tegen haar waarna hij in een apathische fase kwam, en in een half jaar later was-ie dood.![]()
![]()
Lief dagboek. Ik ga eens nuttig doen en een kast boven opruimen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, heb je nu ook huisdieren?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vriendin van me vroeger had een konijn "voor mij" gekocht als verjaardagscadeau....zij wilde er namelijk zelf eentje hebben.
Beest had gelijk een gruwelijke hekel aan haar en wilde alleen bij mij zijn.
Toen de relatie uit ging gaf ik het konijn aan haar mee omdat ze zo gehecht er aan was.
Het beest werd steeds agressiever tegen haar waarna hij in een apathische fase kwam, en in een half jaar later was-ie dood.![]()
Mini-ToT heeft 2 cavia's; eentje die ongelooflijk chill is en die niks ook maar ene neuk kan schelen, en 1 complete fucking neuroot!quote:Op woensdag 24 september 2025 08:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha, heb je nu ook huisdieren?![]()
![]()
Bolk die caviaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MOOOOOOOOOOOOON
JUSSIEquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ook wel lekker geslapenquote:Op woensdag 24 september 2025 08:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heerlijk geslapenjij ook? Nog moe?
Btje moe nog
![]()
![]()
Arme Jussiequote:Op woensdag 24 september 2025 08:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ook wel lekker geslapenBtje moe nog
![]()
![]()
niet specifiek maar misschien zat het in de war benefits update?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:14 schreef MooieTop6 het volgende:
@:loveislikeakiss heb jij een payout gekregen van die OC van gisteren?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: