En waarom laat zij zich beïnvloeden door mensen die vinden dat ze niet ziek is? Als het echt zo zou zijn dan zou ze daar toch geen energie voor hebben en niets bij voelen?quote:Op woensdag 24 september 2025 10:55 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom voelt Debbie de behoeft om zich te verantwoorden? De wil om de ander te overtuigen... En klikklakklik is weer volop aanwezig. DIT is precies waarom ik haar niet geloof. En bloedtesten vervalsen? Haar b12 was prima, zij vond zelf van niet 🤣 Deze meid is een sprookje ansich!
Die bloedtesten kan ze niet vervalsen, maar hoe zij de uitslag interpreteert en opdringt aan verschillende artsen wel. Maar dat verteld ze er natuurlijk niet bij!quote:Op woensdag 24 september 2025 10:55 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom voelt Debbie de behoeft om zich te verantwoorden? De wil om de ander te overtuigen... En klikklakklik is weer volop aanwezig. DIT is precies waarom ik haar niet geloof. En bloedtesten vervalsen? Haar b12 was prima, zij vond zelf van niet 🤣 Deze meid is een sprookje ansich!
Precies, als ik haar niet zou volgen en op zo'n groep zou zien dan zou ik haar ook supporten.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En waarom laat zij zich beïnvloeden door mensen die vinden dat ze niet ziek is? Als het echt zo zou zijn dan zou ze daar toch geen energie voor hebben en niets bij voelen?
Die mensen op die Facebookpagina steunen haar. Die hebben vast gemist wat ze allemaal wel kan voor haarzelf en wanneer ze precies niets kan.
Dat verteld ze er daar natuurlijk niet bij. Die meid zou gewoon geexposed moeten worden daarquote:Op woensdag 24 september 2025 11:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En waarom laat zij zich beïnvloeden door mensen die vinden dat ze niet ziek is? Als het echt zo zou zijn dan zou ze daar toch geen energie voor hebben en niets bij voelen?
Die mensen op die Facebookpagina steunen haar. Die hebben vast gemist wat ze allemaal wel kan voor haarzelf en wanneer ze precies niets kan.
Nee dat zegt ze zelf ook nooit. Dat wordt alleen hier gedacht vanwege haar boodschappenkeuzes 🤣.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:51 schreef Clavis het volgende:
Sanneke lekker weer twee nachtjes weg? Zo slecht hebben ze het daar dus niet dan.
Dan is het toch een boekje ‘boven’ zijn niveau? Volgens mij leren ze ook nog helemaal geen leestekens.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:52 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die leren ze idd niet. Het is kip sip wip en dat soort rijtjes.
Dat wordt door haar wel gevoed door zielig te doen en te zeuren over inkomsten en dure aankopen waar ze dan tikkies voor opent.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee dat zegt ze zelf ook nooit. Dat wordt alleen hier gedacht vanwege haar boodschappenkeuzes 🤣.
Blij toe dat ik privilisjed ben... Eigenlijk zouden we haar moeten negeren. Laat dat accountje maar klappen en aan zichzelf en nog belangrijker haar kids werken. Ook dat ze zegt welke aanpassingen IK MOET doen volgens mij is het juist aanpassingen die jij wil doen zodat je je belastbaarheid niet opbouwt... Het is een rare....quote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Nieve het volgende:
Eerder was Debbie haar stokpaardje juist dat wij als kritische medezieken jaloers zouden zijn op wat zij wel kan en wij eventueel niet, maar nu zijn 'we' ineens privileged met goede gezondheid. Ok.
Ze zullen er wel aan toe zijn. Zwaar leven natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:51 schreef Clavis het volgende:
Sanneke lekker weer twee nachtjes weg? Zo slecht hebben ze het daar dus niet dan.
Bedankt voor deze uitleg. Ik had zó geen zin om dat praatje te horen. Ik vind haar meestal zo gemaakt vertellen. En wat een geld joh!quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder kreeg zooooveel vragen over het screen aan hun muur.
Het blijkt reclame. Natuurlijk. Echt gadverdamme hoe je bespeeld wordt.
En ze vertelt het alsof ze een verhaaltje opleest. Maar vergeet te vermelden dat dat ding 500 euro plus 5 euro per maand kost.
Ze waren elkaar beetje kwijt geraakt. Dat wordt nu goed gemaakt in koffietentjes en lunchadresjes. Wel gratis parkeren alsjeblieftquote:Op woensdag 24 september 2025 11:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zullen er wel aan toe zijn. Zwaar leven natuurlijk.
En géén dierentuin.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze waren elkaar beetje kwijt geraakt. Dat wordt nu goed gemaakt in koffietentjes en lunchadresjes. Wel gratis parkeren alsjeblieft
Dat klopt, maar hij is natuurlijk heeeeel erg slim😉quote:Op woensdag 24 september 2025 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan is het toch een boekje ‘boven’ zijn niveau? Volgens mij leren ze ook nog helemaal geen leestekens.
En graag nog even zeggen waar ze kan winkelen, eten en drinken. Misschien kan iemand een dagprogramma voor haar maken. Ik zou bij haar sowieso geen tips durven geven want het is niet snel goed.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:35 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat alweer weg, want ze leefde de laatste tijd langs elkaar heen. Hoe dan? Dion werkt 4-5 dagen in de week en verder is zij altijd thuis. Mag hij ook gewoon een leven buiten de deur hebben, jeetje. En dan nu midden in Arnhem een hotel boeken en dan gaan vragen naar tips over parkeren? Je kiest toch zelf een hotel uit, midden in het centrum, zonder parkeermogelijkheid. Nu moet iemand anders gaan vertellen waar ze goedkoop/ gratis kan parkeren, wat een luiheid ook weer.
We zouden een fluflu-bingo moeten maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder kreeg zooooveel vragen over het screen aan hun muur.
Het blijkt reclame. Natuurlijk. Echt gadverdamme hoe je bespeeld wordt.
En ze vertelt het alsof ze een verhaaltje opleest. Maar vergeet te vermelden dat dat ding 500 euro plus 5 euro per maand kost.
Hij moet straks stoppen met werken omdat Sanneke autisme heeft 🤣quote:Op woensdag 24 september 2025 11:35 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat alweer weg, want ze leefde de laatste tijd langs elkaar heen. Hoe dan? Dion werkt 4-5 dagen in de week en verder is zij altijd thuis. Mag hij ook gewoon een leven buiten de deur hebben, jeetje. En dan nu midden in Arnhem een hotel boeken en dan gaan vragen naar tips over parkeren? Je kiest toch zelf een hotel uit, midden in het centrum, zonder parkeermogelijkheid. Nu moet iemand anders gaan vertellen waar ze goedkoop/ gratis kan parkeren, wat een luiheid ook weer.
ja lekker 2-3 dagen de winkels en restaurants in en uit met een baby. Dierentuinen en musea is al niet goed. Nee, Sanneke heeft de hele dag de tijd om te googelen, ze bedenkt het zelf maar lekker.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef Clavis het volgende:
[..]
En graag nog even zeggen waar ze kan winkelen, eten en drinken. Misschien kan iemand een dagprogramma voor haar maken. Ik zou bij haar sowieso geen tips durven geven want het is niet snel goed.
Ze zijn ook nog amper terug van hun weekje weg 🤦♀quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke zegt dat Peppie en zij elkaar een beetje waren kwijtgeraakt. Ik doe de aanname dat ze bedoelt sinds hij weer aan het werk is. Dat is wat? Enkele weken nog maar? Ik ben heel benieuwd of hij er net zo over dacht of dat dit is wat ze zelf heeft bedacht omdat ze veel te veel tijd heeft om alles te overdenken.
- De ontzettend fijne spullen, waar je niet zonder kan, worden na een paar weken verkocht op Vinted/Marktplaats.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
We zouden een fluflu-bingo moeten maken.
• "Ik kreeg zoveel vragen over..."
• Fluflu 'vergeet' erbij te vertellen dat het gesponsord is
• Fluflu spreekt zichzelf tegen
• Linkjes, linkjes, linkjes
• Fluflu gebruikt ineens ding (blijkt later sponsoring)
• Weer een weekendje weg!
• Exposen van kritische volgers
• Kind afgeplakt met bloemetje
• ...
Als ik zou leven zoals Sanneke doet was mijn partner al vertrokken. Dus elkaar een beetje kwijt zijn vind ik nog meevallen🤣quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Sanneke zegt dat Peppie en zij elkaar een beetje waren kwijtgeraakt. Ik doe de aanname dat ze bedoelt sinds hij weer aan het werk is. Dat is wat? Enkele weken nog maar? Ik ben heel benieuwd of hij er net zo over dacht of dat dit is wat ze zelf heeft bedacht omdat ze veel te veel tijd heeft om alles te overdenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |