SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nicequote:Op dinsdag 23 september 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
Zo, vlucht geboekt voor Zuid-Afrika.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Pillen halen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
Zo, vlucht geboekt voor Zuid-Afrika.![]()
Oh dat is wel een vette tip, thxquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
Net die project x haren docu gekeken op netflix. 3 kwartiertjes, dikke prima![]()
Nog niet!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Yep tijd voor normaalquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen.![]()
Hoe gaat het? Weer aan het werk las ik.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Rob.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rutger en de uitkeringstrekkers.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja mag ze wel een keer met pensioenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou ze nog weten dat ze jette heet?quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:43 schreef devzero het volgende:
Oma, wat heeft u nu eigenlijk gedaan met uw leven?
Nou, ik heb 35 jaar in GTST gespeeld!♡♡♡♡![]()
de helft van haar levenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:43 schreef devzero het volgende:
Oma, wat heeft u nu eigenlijk gedaan met uw leven?
Nou, ik heb 35 jaar in GTST gespeeld!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou ze nog weten dat ze jette heet?![]()
![]()
Deze vrouw kan rekenenquote:Als je zolang een rol hebt gespeeld, dan ga je waarschijnlijk wel trekjes overnemen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou ze nog weten dat ze jette heet?![]()
Toch mooi 35 jaar 5 dagen van de week op televisie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
35 jaar gratis naar de kapper, kleding van de zaak .... etc ....quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch mooi 35 jaar 5 dagen van de week op televisie.![]()
Worstkaas scenarioquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
Hm wat als ik al mijn halve leven op dts slijt♡♡♡♡![]()
Wanneer heb jij al je halve leven op fok?quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vrouw kan rekenen
[..]
Als je zolang een rol hebt gespeeld, dan ga je waarschijnlijk wel trekjes overnemen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ze nemen natuurlijk niet maar 1 uitzending per dag op. Waarschijnlijk gewoon iedere maand 5 dagen hard aanpotenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch mooi 35 jaar 5 dagen van de week op televisie.![]()
Ik ben 12. Dus lang geledenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer heb jij al je halve leven op fok?![]()
maakt niet uit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze nemen natuurlijk niet maar 1 uitzending per dag op. Waarschijnlijk gewoon iedere maand 5 dagen hard aanpoten
ze is toch 5 dagen per week op tv![]()
![]()
Ja genoeg geld gemaakt met de jaren.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
35 jaar gratis naar de kapper, kleding van de zaak .... etc ....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ze zingt ook niet onverdienstelijkquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja genoeg geld gemaakt met de jaren.![]()
Verdienen ze zoveel met die soap?quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja genoeg geld gemaakt met de jaren.![]()
Genoeg om goed van te leven gok ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan gerust.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
Hm wat als ik al mijn halve leven op dts slijt![]()
ja nou ja, als ze daar op de set zat hoefde ze thuis niet te stoken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Genoeg om goed van te leven gok ik.![]()
![]()
Anders zouden ze het niet doen. Maar voldoende om flink rijk te worden? Ze bleef tenslotte werken tot haar 70stequote:Op dinsdag 23 september 2025 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Genoeg om goed van te leven gok ik.![]()
1Dame Shii.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.mediacourant.(...)0per%20maand%20haalt.quote:Het is een publiek geheim dat acteren bij Goede Tijden Slechte Tijden niet bepaald een vetpot is. Als soapster mag je al blij zijn als je de 2.500 euro per maand haalt.![]()
ze hadden nog geen eindscenario voor haar geschrevenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Anders zouden ze het niet doen. Maar voldoende om flink rijk te worden? Ze bleef tenslotte werken tot haar 70ste![]()
![]()
Of juist omdat t nodig wasquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Anders zouden ze het niet doen. Maar voldoende om flink rijk te worden? Ze bleef tenslotte werken tot haar 70ste♡♡♡♡![]()
Aan de andere kant, je kan je bekendheid wel gebruiken om geld te verdienen met andere klussenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)0per%20maand%20haalt.Uw ADH vitamine Worst
maarja, dan ben je wel BN-erquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)0per%20maand%20haalt.
kijk eens hoeveel mensen begonnen zijn bij GTST ..... Linda Roos en Jessica bijvoorbeeld .....![]()
alsof zij op de kermis wou staan (haar eigen woorden)quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kan je bekendheid wel gebruiken om geld te verdienen met andere klussen![]()
Ja, ze zullen de meeste inkomen uit reclame en zo zullen halenquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kan je bekendheid wel gebruiken om geld te verdienen met andere klussen![]()
Ferry Doedens bijv.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kan je bekendheid wel gebruiken om geld te verdienen met andere klussen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
soap.openai.comquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
ze hadden nog geen eindscenario voor haar geschreven![]()
quote:
Dankjequote:Op woensdag 24 september 2025 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
Is het ook ......
sterkte dan maar♡♡♡♡![]()
Zo'n Emma Wortelboer pakt 70k p/j als presentatrice op BNNVARAUw ADH vitamine Worst
Zou presentatrice niet veel meer verdienen dan soapie?quote:Op woensdag 24 september 2025 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n Emma Wortelboer pakt 70k p/j als presentatrice op BNNVARA♡♡♡♡![]()
Doe ik haar niet na.quote:Op woensdag 24 september 2025 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n Emma Wortelboer pakt 70k p/j als presentatrice op BNNVARA“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja zo ben je hot en zo not. Net als die overgewaardeerde mannen van VI. Zo ben je populair en vervolgens kotst iedereen je weer uit.quote:Op woensdag 24 september 2025 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n Emma Wortelboer pakt 70k p/j als presentatrice op BNNVARA![]()
Wellichtquote:Op woensdag 24 september 2025 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou presentatrice niet veel meer verdienen dan soapie?Uw ADH vitamine Worst
Dus ze waren ooit populair?quote:Op woensdag 24 september 2025 00:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja zo ben je hot en zo not. Net als die overgewaardeerde mannen van VI. Zo ben je populair en vervolgens kotst iedereen je weer uit.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
Maar de bami goreng ala dev is klaar, dus nu eten![]()
Smakelijk.![]()
![]()
smakelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
Maar de bami goreng ala dev is klaar, dus nu eten![]()
![]()
请享用quote:Op woensdag 24 september 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
Maar de bami goreng ala dev is klaar, dus nu eten
Qǐng xiǎngyòng“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eetzequote:Op woensdag 24 september 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
Maar de bami goreng ala dev is klaar, dus nu eten♡♡♡♡![]()
Jij eet Bastognes voor de cam?quote:Op woensdag 24 september 2025 00:25 schreef StevenHyde het volgende:
Zo tijd voor bed. Het klaar met mijn onlyfans kanaal uitzending![]()
![]()
Fijnquote:Op woensdag 24 september 2025 00:25 schreef StevenHyde het volgende:
Zo tijd voor bed. Het klaar met mijn onlyfans kanaal uitzending♡♡♡♡![]()
WowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben onder de indruk van die 35 jaar gtst aflevering.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik volg dat al jaren niet meer ...quote:Op woensdag 24 september 2025 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben onder de indruk van die 35 jaar gtst aflevering.![]()
Ik dacht dat ik gtst volgde, maar bleek dts te zijnquote:Op woensdag 24 september 2025 01:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik volg dat al jaren niet meer ...Uw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik snap de verwarring. DTS is soms ook een soap.quote:Op woensdag 24 september 2025 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gtst volgde, maar bleek dts te zijn![]()
En toch mooi gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MerdeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Internet eriitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja, @mario390 voelde zich eenzaamquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
hou opquote:Op woensdag 24 september 2025 02:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, @:mario390 voelde zich eenzaam![]()
Grapje moet kunnen schatquote:
Ach wat zielig.. Dan kom ik maar even geschelschap houden..quote:Op woensdag 24 september 2025 02:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, @:mario390 voelde zich eenzaam![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6482 / +405 / +0 / 9436 / 10391 / 0.62
2. Dotteke / 1624 / +18 / +0 / 3093 / 3747 / 0.43
3. KillemWieft / 1040 / +17 / +0 / 617 / 917 / 1.13
4. KoningWouter / 796 / +139 / +0 / 953 / 1231 / 0.65
5. FreshFruit / 694 / +12 / +0 / 833 / 1143 / 0.61
6. kree / 659 / +16 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 479 / +8 / +0 / 444 / 621 / 0.77
8. hemarookworst / 422 / +22 / +8 / 761 / 1069 / 0.39
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. _UserName_ / 329 / +31 / +0 / 343 / 496 / 0.66
11. mario390 / 321 / +20 / +9 / 168 / 303 / 1.06
12. Dr.Mikey / 288 / +45 / +21 / 184 / 304 / 0.95
13. DJMO / 286 / +11 / +0 / 639 / 878 / 0.33
14. Masberum / 283 / +3 / +0 / 387 / 493 / 0.57
15. Pinnenmutske / 274 / +10 / +0 / 646 / 858 / 0.32
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 256 / +0 / +0 / 1592 / 1835 / 0.14
18. MooieTop6 / 225 / +20 / +0 / 1868 / 2164 / 0.1
19. StevenHyde / 221 / +7 / +34 / 537 / 701 / 0.32
20. gebrokenglas / 210 / +20 / +0 / 1113 / 1437 / 0.15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jammer dat we geen goede schrijver hebben kunnen vinden voor de rol van kreequote:Op woensdag 24 september 2025 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gtst volgde, maar bleek dts te zijn![]()
![]()
5gThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat moet er geschreven worden? Taal is zeg maar echt mijn dingquote:Op woensdag 24 september 2025 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat we geen goede schrijver hebben kunnen vinden voor de rol van kreeIk heb er één en ik ben er trots op
Als DTS een soap is, dan hebben we allemaal een verhaallijn nodig.quote:Op woensdag 24 september 2025 02:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat moet er geschreven worden? Taal is zeg maar echt mijn ding![]()
Internet doet het weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ooit in een grijs verleden, toen @static nog leefde, een paar afleveringen geschreven vaan een soap die zich in een hotel afspeelde. Werd me niet in dank afgenomenquote:Op woensdag 24 september 2025 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als DTS een soap is, dan hebben we allemaal een verhaallijn nodig.
Werkzaamheden kpnquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kopje warme bouillon. Kijken of het helpt om terug moe te worden en verder te slapen
![]()
Lekker tegenstrijdig
Een opkikker om te kunnen slapen
Kennelijk zit er een bepaald aminozuur, glycine, in wat het zenuwstelsel kan kalmerenquote:Op woensdag 24 september 2025 02:58 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker tegenstrijdig
Een opkikker om te kunnen slapen![]()
Slaap ze![]()
![]()
Geen wonder dat ik het zo lekker vind. Heb je ook nog zo'n weetje over cola drinken 's nachts?quote:Op woensdag 24 september 2025 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk zit er een bepaald aminozuur, glycine, in wat het zenuwstelsel kan kalmeren![]()
Slaap zeIk heb er één en ik ben er trots op
Ja! Cola is vies. 's nachts en overdagquote:Op woensdag 24 september 2025 03:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik het zo lekker vind. Heb je ook nog zo'n weetje over cola drinken 's nachts?![]()
![]()
Cola (Coca-Cola wel te verstaan, is hartstikke lekker gek. Kan ik ook liters van verslindenquote:Op woensdag 24 september 2025 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! Cola is vies. 's nachts en overdagIk heb er één en ik ben er trots op
Ieder zijn eigen smaak. Ik heb het echt al heeel lang niet meer gedronkenquote:Op woensdag 24 september 2025 03:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Cola (Coca-Cola wel te verstaan, is hartstikke lekker gek. Kan ik ook liters van verslinden![]()
Gewoon Xannies slikken.quote:Op woensdag 24 september 2025 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk zit er een bepaald aminozuur, glycine, in wat het zenuwstelsel kan kalmeren![]()
Slaap zeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij drinkt natuurlijk Mountain Dew!quote:Op woensdag 24 september 2025 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak. Ik heb het echt al heeel lang niet meer gedronkenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben kree nietquote:Op woensdag 24 september 2025 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij drinkt natuurlijk Mountain Dew!![]()
Ja, welterusten
Zo'n piano wil ik ook wel. Zou dat zijn moeder zijn?quote:Op woensdag 24 september 2025 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou nou nou! Wees een beetje lief voor onze muzikant!
[ afbeelding ]![]()
Zeg, hou jij je eens in, Casanova!quote:Op woensdag 24 september 2025 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo'n piano wil ik ook wel. Zou dat zijn moeder zijn?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moeders met een drankorgel? Laat maar komen (hihi)quote:Op woensdag 24 september 2025 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
Zelfs moeders zijn niet meer veilig.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
Geen koffie gvd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ook weer vroeg erbij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat op de vroege morgen.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Qua weer? 16 graden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee, qua alles wel. Arbeidsdeskundige bellen dat ik een baan heb, vrouwlief werken dus papadag, verder lekker rustig aan doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hello UN
😄Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eerste werkdagen staan geplant, krijg gelijk al een vuurdoop met Duitse feestdag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heerlijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
nee, qua alles wel. Arbeidsdeskundige bellen dat ik een baan heb, vrouwlief werken dus papadag, verder lekker rustig aan doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk voor GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello GGquote:
Whut? Gelijk al?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat zegt de man die 9 van de 10x binnen komt met Bolk of dotbolk 😁quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat ik dat gelijk maar inschenken dan....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas kuchtquote:Op woensdag 24 september 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat zegt de man die 9 van de 10x binnen komt met Bolk of dotbolk 😁
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker. Thnx.quote:Op woensdag 24 september 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat ik dat gelijk maar inschenken dan....
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat het u mag smaken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gaat vast lukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dtffe kutkop zag niet een dat het water 8n de nespresso bijna op
![]()
Ware het puntjes? OXIk heb er één en ik ben er trots op
Sinds wanneer ben jij voor de puntjes hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 24 september 2025 07:08 schreef Dotteke het
volgende:
Sinds wanneer ben jij voor de puntjes hier?Ik heb er één en ik ben er trots op
Een lege quote?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk maar in de lijst, dan snap je het wel.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Sinds wanneer ben jij voor de puntjes hier?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zal straks kijkenquote:Op woensdag 24 september 2025 07:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kijk maar in de lijst, dan snap je het wel.
![]()
En ik Jussiequote:dus bolk ik iedereen de moeder zoals Rabbit zou zeggen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6482 / +405 / +0 / 9436 / 10391 / 0.62
2. Dotteke / 1642 / +18 / +18 / 3099 / 3761 / 0.44
3. KillemWieft / 1064 / +17 / +24 / 625 / 929 / 1.15
4. KoningWouter / 796 / +139 / +0 / 953 / 1231 / 0.65
5. FreshFruit / 694 / +12 / +0 / 833 / 1143 / 0.61
6. kree / 659 / +16 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 526 / +8 / +47 / 447 / 634 / 0.83
8. hemarookworst / 422 / +22 / +8 / 761 / 1069 / 0.39
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. _UserName_ / 357 / +31 / +28 / 351 / 507 / 0.7
11. mario390 / 335 / +20 / +23 / 178 / 323 / 1.04
12. DJMO / 312 / +11 / +26 / 643 / 892 / 0.35
13. Pinnenmutske / 300 / +10 / +26 / 646 / 859 / 0.35
14. Dr.Mikey / 289 / +45 / +22 / 185 / 307 / 0.94
15. Masberum / 283 / +3 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 256 / +0 / +0 / 1592 / 1835 / 0.14
18. MooieTop6 / 225 / +20 / +0 / 1868 / 2164 / 0.1
19. gebrokenglas / 224 / +20 / +14 / 1119 / 1449 / 0.15
20. StevenHyde / 221 / +7 / +34 / 537 / 701 / 0.32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Mario kan, maar degene die ik voorquote:
Bij wilde ben ik al gepasseerdIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffiequote:Op woensdag 24 september 2025 07:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Zeldzaam maar ik drink wel eens koffie.![]()
En goedemorgen
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Jij bent meer een thee mutskequote:Op woensdag 24 september 2025 07:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Zeldzaam maar ik drink wel eens koffie.
Wat drink je dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:
Koffie maar mijn blaas heeft het dan best lastigquote:
En Red BullWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Weet niet. Jij hebt een bounty op mij gezet haha.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar was die bounty eigenlijk voor?![]()
Red Bull. Dat vind ik echt zo troepquote:Op woensdag 24 september 2025 07:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Koffie maar mijn blaas heeft het dan best lastig
En Red BullWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KW
quote:Op woensdag 24 september 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet. Jij hebt een bounty op mij gezet haha.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Durf je welquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: