SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Sinds kort mogen ze zelfs trouwenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:56 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Is seks met hetzelfde geslacht al toegestaan of duurt dat ook nog eventjes?
nee. nu zit je er aan vastquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende: Doet me denken aan de grote verrader @:dud0r
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
@:budapestenaar ik zit nog op verdere uitleg over de koffiefilterchips te wachten
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Chocolade pepernoten genot.
De witte zijn het lekkerste.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Chocolade pepernoten genot.
Wie is ons?quote:
I knowquote:
Ik, kwiwi, essnhills, Luctor.et.Emergo, Citizen.Erased, Haags, Budapestenaar en meer.quote:
je hebt er wel een trauma van opgelopen he... dud0r weg en jij bent van de legquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik, kwiwi, essnhills, Luctor.et.Emergo, Citizen.Erased, Haags, Budapestenaar en meer.
Ik was vanmiddag nog hier om Luctor wat te vragenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik, kwiwi, essnhills, Luctor.et.Emergo, Citizen.Erased, Haags, Budapestenaar en meer.
Vroeger kwam je hier voor de gezelligheid en de slowchat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog hier om Luctor wat te vragen
Vroeger was het ook nog gezellig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger kwam je hier voor de gezelligheid en de slowchat.
Vroeger had je geen drempelsquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu met vlagen ook nog wel eens. Misschien moet dat ook maar gepland worden in het grote Schema van Orde "gezelligheids half uurtje".quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was het ook nog gezellig.
Dan moeten we wel wat op gaan geven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu met vlagen ook nog wel eens. Misschien moet dat ook maar gepland worden in het grote Schema van Orde "gezelligheids half uurtje".
Kan wel tijdens één van de "thuis"werken blokken denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moeten we wel wat op gaan geven.
Zullen we een tuinier-uurtje inplannen voor ons?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel tijdens één van de "thuis"werken blokken denk ik
Ja goed ideequote:Op dinsdag 23 september 2025 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we een tuinier-uurtje inplannen voor ons?
Volgend jaar ga ik eens met dahlia's beginnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed ideeDoet me eraan denken dat ik dit weekend nog even aan de slag moet in de tuin.
Ohh mooiquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik eens met dahlia's beginnen.
Dahlia'squote:Op dinsdag 23 september 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik eens met dahlia's beginnen.
Lekken?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:35 schreef essnhills het volgende:
In het kader van gezelli mozzarelli
Mijn zoutsteen begon te lekken, dus ik moest kaarsjes aansteken
[ afbeelding ]
tena was volquote:
Is die er ook al voor zoutsteen?quote:
succes met de speurtochtquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Laat ik mijn pakketje eens zoeken. Ik neem aan bij de buren aan de overkant.
ik hoop het wel anders moet ess vaak schoonmaken met een lekkende zoutsteenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is die er ook al voor zoutsteen?
Vroegah had ik tantoeveel tijd tijdens werk. Dat heb ik al twee jaar niet meer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoutsteen neemt vocht uit de lucht op. Maar als ie helemaal vol zit dan kan ie op een gegeven moment weer wat van dat vocht loslaten.quote:
Overal doorlekvlekkenquote:
Ja, op zich niet onlogisch, gewoon nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoutsteen neemt vocht uit de lucht op. Maar als ie helemaal vol zit dan kan ie op een gegeven moment weer wat van dat vocht loslaten.
Daarom zet je (echte) zoutsteen nooit direct op je meubels. Want dat zoute water kan dan erin trekken en lelijke vlekken geven.
Als je de steen verwarmt dan verdampt er weer een hoop vocht uit de steen en dan stopt ie weer met lekken
Gebeurt meestal ergens in het najaar hier.
Je moet dat ook maar net een keertje ergens gehoord hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, op zich niet onlogisch, gewoon nooit over nagedacht.
Die ligt ergens een antieke kast te vernaggelenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
ik heb geen idee waar mijn zoutsteen ooit gebleven is die uit een of andere zoutmijn kwam een jaar of 35 geleden.
die is volgens mij niet meegekomen naar dit huis
vast... gelukkig hebben mijn ouders geen antieke kasten dus dan is hij verkocht als hij wel in een antieke kast ligtquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ligt ergens een antieke kast te vernaggelen
Fwoosh.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
Maar vind het ook wel gezelli, kaarsjes aan
heerlijk avondje is gekomenquote:
quote:
Aan de kruidnootjes?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heerlijk avondje is gekomen
met de kaarsjes aan
Ja, last van hoesten. Verder gaat het wel.quote:
Aan dequote:Op dinsdag 23 september 2025 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, last van hoesten. Verder gaat het wel.
Hoe is het daar?
volgens mij was stig zn neef die aan het knagenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Even mezelf een schop onder m'n hol geven en richting sportschool.
Zijn al op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij was stig zn neef die aan het knagen
op de slaapkamer gaan zitten met de slaapkamerdeur dicht... en als je dan geluid hoort moet je je verstoppen onder de deken, dan zien ze je niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ben alleen thuis. Dan vind ik het huis 's avonds altijd te groot. Een appartement op de 4e verdieping met maar 1 ingang was dan toch fijner.
Goeie moet deze zak ook even opmaken zodat ik kaarsjes kan halen die langer aanblijven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heerlijk avondje is gekomen
met de kaarsjes aan
zet ons keihard aan in elke kamerquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ben alleen thuis. Dan vind ik het huis 's avonds altijd te groot. Een appartement op de 4e verdieping met maar 1 ingang was dan toch fijner.
*motor start*quote:
Nee dan moet je juist zoveel mogelijk licht aan doen en geluid makenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de slaapkamer gaan zitten met de slaapkamerdeur dicht... en als je dan geluid hoort moet je je verstoppen onder de deken, dan zien ze je niet.
Stationair is heel rustgevend.quote:
wel een raampje open zettenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stationair is heel rustgevend.
Vroeger als baby kon ik blijkbaar alleen maar slapen met de stofzuiger aan (?!)quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stationair is heel rustgevend.
Ik sliep als baby het beste op de kaartavonden van mijn vader.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vroeger als baby kon ik blijkbaar alleen maar slapen met de stofzuiger aan (?!)Dus misschien werkt het wel ja.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sliep als baby het beste op de kaartavonden van mijn vader.
Dat was met een paar buurmannen. Ik er direct naast in de wieg en dan sliep ik als een blok.
Blijkbaar vond baby essie het primaquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]dat is wel heel apart. Stofzuiger is nog een eentonig geluid, een kaartavond denk ik niet
Van die Japanners die staand in de spits in de metro slapenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:26 schreef STING het volgende:
Ik kan alleen slapen met absolute stilte, ik benijd mensen die bij wijze van spreken overal en altijd in slaap kunnen vallen.
Ik heb dat ook met lampjes.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:26 schreef STING het volgende:
Ik kan alleen slapen met absolute stilte, ik benijd mensen die bij wijze van spreken overal en altijd in slaap kunnen vallen.
Meestal wel ja, deels ook vanwege gewenning.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die Japanners die staand in de spits in de metro slapen![]()
Ik kan op zich wel met geluid in slaap vallen, maar het moet niet een bas zijn die overal doorheen dreunt o.i.d.
Slaap je dan ook met oordopjes?
Mja daar ben ik ook bang voor als ik teveel met oordopjes ga slapen. Want op zich slaap ik dan wel wat beter.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:31 schreef STING het volgende:
[..]
Meestal wel ja, deels ook vanwege gewenning.
Ehhquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik slaap eigenlijk vrijwel overal wel
Bed, bank, stoel, trein, wc...
Alleen vliegtuig ietwat matig
Ik ook. Maar andere keren is alles dat niet mijn eigen bed is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:33 schreef Koen66 het volgende:
Dat je wakker wordt omdat je telefoon uit je klauwen valt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:33 schreef Koen66 het volgende:
dat kan een voordeel zijn als je BOB bent.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trein, bus, vliegtuig, bank, bed. Auto lukt me dan weer niet.
Ja, wel zo handig inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan een voordeel zijn als je BOB bent.
Heb ooit mijn lekkerste dutje ooit op de achterbank van m'n auto gedaan, op een shady parkeerplaats ergens in Duitslandquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trein, bus, vliegtuig, bank, bed. Auto lukt me dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |