Die ligt ergens een antieke kast te vernaggelenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
ik heb geen idee waar mijn zoutsteen ooit gebleven is die uit een of andere zoutmijn kwam een jaar of 35 geleden.
die is volgens mij niet meegekomen naar dit huis
vast... gelukkig hebben mijn ouders geen antieke kasten dus dan is hij verkocht als hij wel in een antieke kast ligtquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ligt ergens een antieke kast te vernaggelen
Fwoosh.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
Maar vind het ook wel gezelli, kaarsjes aan
heerlijk avondje is gekomenquote:
quote:
Aan de kruidnootjes?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heerlijk avondje is gekomen
met de kaarsjes aan
Ja, last van hoesten. Verder gaat het wel.quote:
Aan dequote:Op dinsdag 23 september 2025 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, last van hoesten. Verder gaat het wel.
Hoe is het daar?
volgens mij was stig zn neef die aan het knagenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Even mezelf een schop onder m'n hol geven en richting sportschool.
Zijn al op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij was stig zn neef die aan het knagen
op de slaapkamer gaan zitten met de slaapkamerdeur dicht... en als je dan geluid hoort moet je je verstoppen onder de deken, dan zien ze je niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ben alleen thuis. Dan vind ik het huis 's avonds altijd te groot. Een appartement op de 4e verdieping met maar 1 ingang was dan toch fijner.
Goeie moet deze zak ook even opmaken zodat ik kaarsjes kan halen die langer aanblijven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heerlijk avondje is gekomen
met de kaarsjes aan
zet ons keihard aan in elke kamerquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ben alleen thuis. Dan vind ik het huis 's avonds altijd te groot. Een appartement op de 4e verdieping met maar 1 ingang was dan toch fijner.
*motor start*quote:
Nee dan moet je juist zoveel mogelijk licht aan doen en geluid makenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de slaapkamer gaan zitten met de slaapkamerdeur dicht... en als je dan geluid hoort moet je je verstoppen onder de deken, dan zien ze je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |