SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Sinds kort mogen ze zelfs trouwenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:56 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Is seks met hetzelfde geslacht al toegestaan of duurt dat ook nog eventjes?
nee. nu zit je er aan vastquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende: Doet me denken aan de grote verrader @:dud0r
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
@:budapestenaar ik zit nog op verdere uitleg over de koffiefilterchips te wachten
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Chocolade pepernoten genot.
De witte zijn het lekkerste.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Chocolade pepernoten genot.
Wie is ons?quote:
I knowquote:
Ik, kwiwi, essnhills, Luctor.et.Emergo, Citizen.Erased, Haags, Budapestenaar en meer.quote:
je hebt er wel een trauma van opgelopen he... dud0r weg en jij bent van de legquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik, kwiwi, essnhills, Luctor.et.Emergo, Citizen.Erased, Haags, Budapestenaar en meer.
Ik was vanmiddag nog hier om Luctor wat te vragenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik, kwiwi, essnhills, Luctor.et.Emergo, Citizen.Erased, Haags, Budapestenaar en meer.
Vroeger kwam je hier voor de gezelligheid en de slowchat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog hier om Luctor wat te vragen
Vroeger was het ook nog gezellig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger kwam je hier voor de gezelligheid en de slowchat.
Vroeger had je geen drempelsquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu met vlagen ook nog wel eens. Misschien moet dat ook maar gepland worden in het grote Schema van Orde "gezelligheids half uurtje".quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was het ook nog gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |