Toch best kut hoor. De meeste van die hooligans zijn ZZPer met vage baantjes zoals stucadoor, das toch een ruime week geen inkomstenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
60 uurtjes schoffelen nou die kijken voortaan wel uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die keuze hebben ze zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Toch best kut hoor. De meeste van die hooligans zijn ZZPer met vage baantjes zoals stucadoor, das toch een ruime week geen inkomsten
1 week inkomsten missen schrikt niet afquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Toch best kut hoor. De meeste van die hooligans zijn ZZPer met vage baantjes zoals stucadoor, das toch een ruime week geen inkomsten
Tuurlijk heb er ook totaal geen medelijden mee, maar als er hooguit een jaar cel tegen je wordt geëist als je een meisje van 4 misbruikt, dan kijk ik hier niet echt van opquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die keuze hebben ze zelf gemaakt.
@tong80quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Zou je bij zo’n taakstraf ook baco mogen meenemen?
die is helaas klaar met fokjequote:
Had m al een tijd niet meer gezien. Gewoon er klaar mee dus? Niet iets met z’n gezondheid?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die is helaas klaar met fokje
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die is helaas klaar met fokje
In vergelijking tot demonstrerende beroepswerklozen toch een vorm van rechtsongelijkheid.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Een weggelopen kat vindt ook altijd weer de weg terug naar huis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
@:wereldgozer
@:ggmm
@:onlogisch
@:dombohetolifantje1
@:drizzt
@:oriente
@:tweedeklum
@:vrijgevochten
@:coco
@:tjacka
@:zipportal
@:3rr0r
@:chevycaprice
@:caland
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
quote:Doe tong80 een premium account (abo) kado
Goh, dat gebeurt ook nooit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
Beste voor iedereenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
kan niet voor hem spreken over zijn gezondheid maar hij post elders nog welquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Had m al een tijd niet meer gezien. Gewoon er klaar mee dus? Niet iets met z’n gezondheid?
De fine fleur der natie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
Een collage
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een duidelijk gebrek aan 'diversiteit'.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
Een collage
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Valt mee, deze ‘Dave’ heeft wel een acceptabele haargrensquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een duidelijk gebrek aan 'diversiteit'.
die lijkt verdacht veel op mijn collegaquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee, deze ‘Dave’ heeft wel een acceptabele haargrens
[ afbeelding ]
Zag vanmiddag hier voorbij komen dat die Tiktokkie een Marokkaan is nota benequote:Op dinsdag 23 september 2025 22:49 schreef Momo het volgende:
Is dat groepje dat hele tijd Sieg Heil aan het schreeuwen was nog aangepakt? Vooral die ene gek op Tiktok?
Ja die bedoel ik ook, maar die was met een heel groepje die dat aan het roepen waren, ook op andere filmpjes. Die andere gasten in dat groepje waren volgens geen allochtonen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag vanmiddag hier voorbij komen dat die Tiktokkie een Marokkaan is nota bene
Of ik ben in de war met een andere streamer, maar er was iig 1 Marokkaanse streamer die Sieg Heil liep te roepen
En dan durven mensen nog te zeggen dat de integratie mislukt is. Marokkaanse neonazi's en een halve Indo uit Brabant die wil dat alle asielzoekers ophoepelen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag vanmiddag hier voorbij komen dat die Tiktokkie een Marokkaan is nota bene
Of ik ben in de war met een andere streamer, maar er was iig 1 Marokkaanse streamer die Sieg Heil liep te roepen
Ja ze zijn bij de PVV en FvD natuurlijk ook weer niet zo dom. Kans was vrij groot dat dit uit de hand ging lopen en dan sta je er als partij mooi op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ondertussen wordt Els helemaal KAPOT gemaakt door de partijen waar zij zo voor gestreden heeft. Is er al een suicide watch @:paul ?
Bij de FVD zal dit niet zoveel uitmaken, dit soort evenementen kunnen juist weer gebruikt worden voor samenzweringstheoriën.quote:Op woensdag 24 september 2025 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
Beter gewoon mensen via de reguliere methoden ophitsen en de plausible deniability-act opvo
Toch een agent half verkeerd aankijken!quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
60 uurtjes schoffelen nou die kijken voortaan wel uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://x.com/geertwilderspvv/status/1969380033425809758quote:Op woensdag 24 september 2025 08:59 schreef Chadi het volgende:
Wat een hoop neonazi's bij elkaar. Van Hitler groet tot joden haat. Onze blonde tijger hebben we niet gehoord.
Lekker geloofwaardig weer.quote:
Het is gebleven bij een generiek tweetje terwijl bij veel kleinere rellen een week lang werd opgeroepen tot het inzetten van het leger, uitzettingen en kamervragen.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:11 schreef DefKu het volgende:
[..]
https://x.com/geertwilderspvv/status/1969380033425809758
Ik had graag gezien dat hij het beestje bij de naam noemde. Dat gaat hij normaal gesproken prat op. Tuig? Wat voor tuig?quote:Op woensdag 24 september 2025 10:11 schreef DefKu het volgende:
[..]
In Pauw & De Wit zei de man van politie dat de focus nu vooral ligt op tuig die de politie/journalisten aanvielen. De spreukdelict (als ik dat goed quoot?) worden later opgepakt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:49 schreef Momo het volgende:
Is dat groepje dat hele tijd Sieg Heil aan het schreeuwen was nog aangepakt? Vooral die ene gek op Tiktok?
Nu zie ik femke halsema ook niet oproepen van het leger om de veeboeren te beschermen....quote:Op woensdag 24 september 2025 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gebleven bij een generiek tweetje terwijl bij veel kleinere rellen een week lang werd opgeroepen tot het inzetten van het leger, uitzettingen en kamervragen.
Vreemd.
Benoem etniciteit en de cultuur idd. Daar is hij normaal zo goed in.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik had graag gezien dat hij het beestje bij de naam noemde. Dat gaat hij normaal gesproken prat op. Tuig? Wat voor tuig?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee, deze ‘Dave’ heeft wel een acceptabele haargrens
[ afbeelding ]
Het waren geen asielzoekers of migranten en dan weet Geertje het niet meerquote:Op woensdag 24 september 2025 10:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik had graag gezien dat hij het beestje bij de naam noemde. Dat gaat hij normaal gesproken prat op. Tuig? Wat voor tuig?
Inderdaad wat een bloedhond was dat met zijn Hitler groet en dan kanker joden roepen. Als die vrijuit gaat, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Pauw & De Wit zei de man van politie dat de focus nu vooral ligt op tuig die de politie/journalisten aanvielen. De spreukdelict (als ik dat goed quoot?) worden later opgepakt.
Wat denk je dat dat tuig stemt Geert?quote:Op woensdag 24 september 2025 10:11 schreef DefKu het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |