Toch best kut hoor. De meeste van die hooligans zijn ZZPer met vage baantjes zoals stucadoor, das toch een ruime week geen inkomstenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
60 uurtjes schoffelen nou die kijken voortaan wel uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die keuze hebben ze zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Toch best kut hoor. De meeste van die hooligans zijn ZZPer met vage baantjes zoals stucadoor, das toch een ruime week geen inkomsten
1 week inkomsten missen schrikt niet afquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Toch best kut hoor. De meeste van die hooligans zijn ZZPer met vage baantjes zoals stucadoor, das toch een ruime week geen inkomsten
Tuurlijk heb er ook totaal geen medelijden mee, maar als er hooguit een jaar cel tegen je wordt geλist als je een meisje van 4 misbruikt, dan kijk ik hier niet echt van opquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die keuze hebben ze zelf gemaakt.
@tong80quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Zou je bij zo’n taakstraf ook baco mogen meenemen?
die is helaas klaar met fokjequote:
Had m al een tijd niet meer gezien. Gewoon er klaar mee dus? Niet iets met z’n gezondheid?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die is helaas klaar met fokje
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die is helaas klaar met fokje
In vergelijking tot demonstrerende beroepswerklozen toch een vorm van rechtsongelijkheid.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Een weggelopen kat vindt ook altijd weer de weg terug naar huis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
@:wereldgozer
@:ggmm
@:onlogisch
@:dombohetolifantje1
@:drizzt
@:oriente
@:tweedeklum
@:vrijgevochten
@:coco
@:tjacka
@:zipportal
@:3rr0r
@:chevycaprice
@:caland
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
quote:Doe tong80 een premium account (abo) kado
Goh, dat gebeurt ook nooit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
Beste voor iedereenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
kan niet voor hem spreken over zijn gezondheid maar hij post elders nog welquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Had m al een tijd niet meer gezien. Gewoon er klaar mee dus? Niet iets met z’n gezondheid?
De fine fleur der natie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
Een collage
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een duidelijk gebrek aan 'diversiteit'.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
Een collage
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Valt mee, deze ‘Dave’ heeft wel een acceptabele haargrensquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een duidelijk gebrek aan 'diversiteit'.
die lijkt verdacht veel op mijn collegaquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee, deze ‘Dave’ heeft wel een acceptabele haargrens
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |