SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hatsjie Hatsjie hatsjoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ook een kutdag?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet dus ik zal eens wat pijnstillers pakken![]()
Maar om het weer even positief te zien, ik mag zo weer gaan eten bij mams. Hoef ik lekker niet zelf te koken.![]()
Dat is ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:19 schreef KoningWouter het volgende:
Maar om het weer even positief te zien, ik mag zo weer gaan eten bij mams. Hoef ik lekker niet zelf te koken.![]()
Bah.quote:
Bietjes net spek
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Of Snert.quote:
Met flinke stukken rookworst erin.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Woohooquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Schuif maar aan er is genoeg.![]()
![]()
Jammer dan. Ik ga over m'n nek van boerenkool.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ook weleens van een worst?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik ga over m'n nek van boerenkool.![]()
Dat heb ik met hutspot.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik ga over m'n nek van boerenkool.![]()
Boerenkoolquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik ga over m'n nek van boerenkool.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of Snert.
Met flinke stukken rookworst erin.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hutspot, ook prima.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: