Ik vul dat inderdaad in, hoop dat ze van de toeslagen ook ff meekijken.quote:Op donderdag 25 september 2025 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verzint het ter plekke. Jij weet het niet en niemand weet het hier.
quote:Op donderdag 25 september 2025 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vul dat inderdaad in, hoop dat ze van de toeslagen ook ff meekijken.
Volgens mijquote:
Volgens mij is zn eerste leugen al een feit. De moeder die op Curacao woont die hem benaderd heeft. Ik geloof er geen snars van..quote:
Volgens mij woont ze in Curacao en heeft ze dr kind naar Nederland gestuurd voor een betere toekomst.quote:Op donderdag 25 september 2025 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Triest maar ik denk dat die nooit actief betrokken was bij de opvoeding van zijn zoon.
Edit:
Verwekker, laten we hem zo maar noemen. En moeder? Woont ze überhaupt in Nederland of zit ze gezellig in Curaçao? Met haar nieuwe gezin?
Want?quote:
Yep, dat kennen we van de Bijlmerramp. Officieel weinig doden maar vanuit Curaçao en Suriname veel berichten dat er meer doden waren. Die woonden er illegaal.quote:Op donderdag 25 september 2025 01:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze in Curacao en heeft ze dr kind naar Nederland gestuurd voor een betere toekomst.
quote:Op maandag 22 september 2025 03:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Begint met R en eindigt op oethof?
Hoe hij Jos B goed zat te praten op tv en z'n daden bagatelliseerde op tv is echt niet oke.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo?Oprechte vraag want ik ben niet zo bekend met die advocaten.
Nou hij was aardig op weg dan, jammer dat z'n carrière door een knullig bedrijfsongeval ten einde is gekomen.quote:Op donderdag 25 september 2025 01:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze in Curacao en heeft ze dr kind naar Nederland gestuurd voor een betere toekomst.
Doe normaal man.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:19 schreef matthijst het volgende:
Volgens Roethof „lijkt het er heel sterk op dat het jongetje een fiets gestolen heeft met geweld en dat hij een wapen bij zich had. Is dat gegeven voldoende om als zo’n jongetje in paniek wegrent hem in de rug te schieten”.
Stuk stront. Die Roethof.
En ja. Het is z’n werk. Maar zo’n agent doet ook z’n werk.
Je mag je mening toch wel geven over iemand. Afgaande op de media optredens van die kerel snap ik die mening welquote:
Dat sowieso, maar deze egotripper is wel erg vol van zichzelf.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er zijn. Iedereen heeft recht op verdediging.
Die zit ws ergens in de gevangenisquote:Op donderdag 25 september 2025 00:14 schreef monkyyy het volgende:
Heeft de vader ook een reactie gegeven?
het is wel een probleem, als die advocaten zich onethisch gedragen. de rol van de advocaat zou moeten zijn te controleren dat de verdachte eerlijk behandeld wordt.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:27 schreef Harmankardon het volgende:
De advocaten doen gewoon hun werk, zolang rechters dat ook doen is er geen probleem.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:45 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het is wel een probleem, als die advocaten zich onethisch gedragen. de rol van de advocaat zou moeten zijn te controleren dat de verdachte eerlijk behandeld wordt.
Nee een advocaat moet zich in het beste belang van een client inzetten, en ja daarbij moet hij zich aan de regels houden die voor advocaten gelden.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:45 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het is wel een probleem, als die advocaten zich onethisch gedragen. de rol van de advocaat zou moeten zijn te controleren dat de verdachte eerlijk behandeld wordt.
quote:
Nouja aan dat werk is onverhoopt een einde gekomen. En een vrouw die haar hele leven niet heeft omgekeken naar haar zoon, komt nu pas in actie. dat ze haast heeft is begrijpelijk, alle details die uitlekken zijn niet in haar voordeel.quote:Jerryson (15) werkte in pleeggezin juist aan zijn toekomst: 'Iedereen verdient een kans om vooruit te komen'
Gelukkig was hij niet "verkaast" dat zou pas echt erg zijn.quote:
Ook weer veelzeggend mocht dat kloppen.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze weet waarschijnlijk niet wie dat is.
Maar goed, die rechtszaak is gewoon een poging om haar kop in het zand te steken en weigering haar eigen schuld in deze te erkennen.
Als zijn moeder aanwezig was geweest en jerrycan niet bij zijn oma had hoeven wonen dan had hij misschien niet met een pistool in zijn klauwen rondgelopen.
Mensen die daadwerkelijk aan hun toekomst werken gaan niet met een (nep)wapen op zak een fatbike stelen.quote:Op donderdag 25 september 2025 07:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[..]
Nouja aan dat werk is onverhoopt een einde gekomen. En een vrouw die haar hele leven niet heeft omgekeken naar haar zoon, komt nu pas in actie. dat ze haast heeft is begrijpelijk, alle details die uitlekken zijn niet in haar voordeel.
Dit is echt niet haar eigen idee geweest. Die rat van een Roethof zal haar benaderd hebben en een fikse schadevergoeding hebben voorgehoudenquote:Op donderdag 25 september 2025 08:08 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder verhaal toch wel, moeder is dus structureel afwezig in het leven van haar kind (?), die is vervolgens op het verkeerde pad geraakt en komt om het leven in een confrontatie met de politie, waarbij hij op heterdaad is betrapt van diefstal en ook nog even doodleuk de politie bedreigd met een vuurwapen. Als je dan aangifte gaat doen heb je totaal geen zelfreflectie, helaas iets dat we wel vaker zien bij niet-Westerse migranten.
[..]
Ook weer veelzeggend mocht dat kloppen.
[..]
Mensen die daadwerkelijk aan hun toekomst werken gaan niet met een (nep)wapen op zak een fatbike stelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |