Had je hem laten verlopenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
moest ik dus voor het contract nieuwe ID aanvragen, mijne was verlopen. Aanvraag met spoed kost je gewoon ff 137 euro
O dat is dan balen. Ik heb vorige week een nieuwe aangevraagd 78 euroquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
ja, want heb rijbewijs wat ook een identificatiemiddel is, maar niet voor zulke dingen dus. Was afgelopen mei verlopen
normaal wel idd maar spoed is 59 extra, kan m wel vandaag ophale dus dan gelijk door naar nieuwe werk om de boel af te rondenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan balen. Ik heb vorige week een nieuwe aangevraagd 78 euro
Ik kon hem na 4 dagen al.ophalen. Ging lekker snelquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
normaal wel idd maar spoed is 59 extra, kan m wel vandaag ophale dus dan gelijk door naar nieuwe werk om de boel af te ronden
Dat is wel fijn, hier met je tegenwoordig een afspraak maken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
ja meestal is het wel na 5 werkdagen idd. Het is dat ik m vandaag al nodig had dus kon na een uur al terecht bij gemeentehuis, kort dagje vrijwilligerswerk vandaag dus, 13u richting nieuwe baan
Ah ja, zie je. Ik bekeek het per gemeentequote:Op dinsdag 23 september 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
O nee alleen in Winterswijk
Zutphen is de gemeente die zal er wel veel meer hebben.
Maar we kunnen hier lokaal laten prikken dan moet je ook een afspraak maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |