quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En een compleet volk maar uit roeien oke vinden je niet subjectief...
Moet je dan geen percentage hebben dat zich misbruikt met ern formule over hoeveel procent zich misdraagt om te berekenen wanneer je "ze allemaal" doodt?
En welke partij mag dat besluit nemen? Want objectief gezien kun je geen enkele groep boven de ander plaatsen.
En daar ga je weer en ik verdoe mijn tijd hiermee, Jezusquote:En een compleet volk maar uit roeien oke vinden je niet subjectief...
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Edit; ik laat die discussie zitten
Ja jij ook, als we zouden daten zou het wel vuurwerk wordenquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je gaat lekker op man zeg...
De lach emotie. Oke, was njet sjiekquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja jij ook, als we zouden daten zou het wel vuurwerk worden
Oke, Ik weet niet of je hiermee je verontschuldigingen biedt of dat ik juist aan de slechte kant was..quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De lach emotie. Oke, was njet sjiek
Maar de andere reacties zie ik geen probleem in
Maar goed...
Zoals zei, niet sjiek en die emoticon had ik moeten latenquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, Ik weet niet of je hiermee je verontschuldigingen biedt of dat ik juist aan de slechte kant was..
Het topic zelf heb ik geopend met het idee dat Hitler slecht bezig is geweest en Israël nu net zo slecht bezig is en we dat niet hoeven te verdedigen.. En ja ik begreep hoeveel lashback dat kon geven.. (extremisten maakt het niet uit of iets waarheid is of niet, alleen maar hun eigen mening maakt uit). Maar ik vind niet dat we iets slechts maar moeten toestaan vanuit angst voor de publieke (of extremistische) opinie.. Ik weet niet of dit echt antwoord geeft op je vraag maar ik denk wel een beetje..quote:Op dinsdag 23 september 2025 02:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoals zei, niet sjiek en die emoticon had ik moeten laten
De vraag over welke formule is gewoon gewoon een hypothetische vraag, ethisch. Ik nam aan dat je ook met een dergelijke gedachte dit topic geopend hebt.
En daarom noem je je topic: "Hitler had gelijk?" en betoog je dat antisemitisme best ok is?quote:Op dinsdag 23 september 2025 02:05 schreef Masberum het volgende:
Ik vind het slecht dat Israëlische militairen kinderen doden die naar voedselpunten gaan. Dat was de kern en het begin van wat ik in ieder geval wou zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |