quote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iedereen bedankt voor de fijne berichten, ben niet veel online momenteel wat kut geregel allemaalMaar dank jullie wel...
En kut TT!
ach LYLT tochquote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iedereen bedankt voor de fijne berichten, ben niet veel online momenteel wat kut geregel allemaalMaar dank jullie wel...
En kut TT!
concentreer je eerst maar eens op die vakantie, met je familiequote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef kree het volgende:
tis uiteindelijk blijf je familie he. ondanks zoveel haat. dat probeer ik die meid te zeggen, maarja er moet ook wat van jezelf komen denk ik, dat snapt ze (nog) niet
We hadden een aantal kut TT's speciaal voor jou manquote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
En kut TT!
Sterkte man. Komt idd echt veel op je af. Hoop dat er voor de uitvaart een dag zit dat je ook even rust hebt. Maar hoe dan ook wordt je geleefd. Een mooie waardevolle uitvaart toegewenst iig.quote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
En kut TT!
Ik speel een goed robbertje bridge hoor.quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
volgende keer BOLK roepen, kijken of FF reageert
Top, geniet ervan. Best mooie plekjes daarquote:Op maandag 22 september 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
dat laatste vooral, want denk echt helpt ff de band weer wat meer met elkaar, nu deden we wel weekendjes met familie weer, Dus zeg maar alle ellende die ik veroorzaakte ook bij hun is wel hersteld. Maar oke anders hadden ze dit niet gevraagd of ik mee wilde he?>. want dit kwam van mijn zusje en ma meer. En vind dat onwijs lief.
Das mij een bridge too farquote:Op maandag 22 september 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik speel een goed robbertje bridge hoor.
quote:Op maandag 22 september 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik speel een goed robbertje bridge hoor.
KUTBRUGquote:
Neem je tijd, als er wat is weet je ons te vinden.quote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef kree het volgende:
tis uiteindelijk blijf je familie he. ondanks zoveel haat. dat probeer ik die meid te zeggen, maarja er moet ook wat van jezelf komen denk ik, dat snapt ze (nog) niet
ja idd je hebt gelijkquote:Op maandag 22 september 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
concentreer je eerst maar eens op die vakantie, met je familie
Die kut TT opmerkingen blijf je toch wel krijgen. Maar het is een opluchting uiteindelijk. En klaar nu. Geen woord meer over spreken. Als familie blij dat het klaar is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
We hadden een aantal kut TT's speciaal voor jou man
En heel veel sterkte natuurlijk broeder
Wanneer ga je?quote:
tuurlijk heb mijn lief en leed hier allang al gedeeld en snap dat dat verveeld soms weer dat gezeik.quote:Op maandag 22 september 2025 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem je tijd, als er wat is weet je ons te vinden.
Op naar de toekomstquote:Op maandag 22 september 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die kut TT opmerkingen blijf je toch wel krijgen. Maar het is een opluchting uiteindelijk. En klaar nu. Geen woord meer over spreken. Als familie blij dat het klaar is.
voorruit kijken is altijd wel goed idee iddquote:
Het is mooi geweest, en vond alle opmerkingen super lief. Maar ga er niet meer op in. Wel iedereen bedanktquote:
goed toch?quote:Op maandag 22 september 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is mooi geweest, en vond alle opmerkingen super lief. Maar ga er niet meer op in. Wel iedereen bedanktMeen ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |