SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
feat. kree ?quote:Op maandag 22 september 2025 22:29 schreef maily het volgende:
The Balkan Boys![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
wie weet, zou mij leuk lijken.... kijk wat ik zei en onze band is niet allemaal zo goed geweest aantal jaren terug. laatste jaren wel beter geworden. Dus ik denk, weet je we vinden het allemaal leuk enzo. En nu zijn we in mijn familie van verleden is verleden. en denk ook echt dat dat wel goed uitgepraat is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Als jullie terug zijn gaan jullie meteen iets boeken voor volgend jaar
En tja nu kan me ma dit nog, maar die is ook op leeftijd he? Ik zie het als kans iig en als het nog een keer lukt volgend jaar als dit leuk is. Ik ben er alleen maar voor.Do what you love, love what you do!![]()
Dat wordt een mooie reis. Ik zie wel flinke wandeltochten. eentje van 3 uur, een van 4 uur, en iets met 461 traptreden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nou je hebt één vrije dag dus kan je een nachtje fokkenquote:Op maandag 22 september 2025 22:22 schreef kree het volgende:
check. dit is het plan
https://www.sawadee.nl/gr(...)tgebreide-reisroute/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je hebt één vrije dag dus kan je een nachtje fokken![]()
![]()
![]()
haha iig iets goeds om te weten, nu ken ik beetje half Russischs paar woorden nog van werk. Maar al met al. ook zonder de taal te kennen ik kom er redelijk uit met handgebaren enzo en wijzen welquote:. niet zo zorgen daarom.
bovendien denk ik dat ze wel wat woorden engels kennen daar
Do what you love, love what you do!![]()
ja super woon nu in een leuk bejaardentehuis, elke dag bingo en advocaat, met jou dan??!!quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh nice! Ja ik zit de hele dag een beetje achter de geraniums naar buiten te kijken en te bolken.quote:Op maandag 22 september 2025 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja super woon nu in een leuk bejaardentehuis, elke dag bingo en advocaat, met jou dan??!!![]()
whah is hotel altijd ik denk dat ik wel ff de tijd kan vinden om elke dag kort verslagje te doen, vind dat ook leuk he gewoon om ff te typen, wat iedereen eraan heeft moet ie zelf weten.quote:Op maandag 22 september 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je hebt één vrije dag dus kan je een nachtje fokken
Maar gewoon ter idee, zeg maar als vervolg op Kree is verslaafd en kree heeft weer werk, naja dan nu Kree heeft vakantie
Do what you love, love what you do!![]()
ik denk niet dat het slim is om in het Russisch te beginnen ..... ((ook niet in het Duits trouwens))quote:Op maandag 22 september 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
haha iig iets goeds om te weten, nu ken ik beetje half Russischs paar woorden nog van werk. Maar al met al. ook zonder de taal te kennen ik kom er redelijk uit met handgebaren enzo en wijzen wel. niet zo zorgen daarom.
bovendien denk ik dat ze wel wat woorden engels kennen daar![]()
ik ben de grappenmaker van de bingoclub, laatst riep ik bingo maar ik had helemaal geen bingo, nou iedereen lag in de deukquote:Op maandag 22 september 2025 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nice! Ja ik zit de hele dag een beetje achter de geraniums naar buiten te kijken en te bolken.Uw ADH vitamine Worst
volgende keer BOLK roepen, kijken of FF reageertquote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben de grappenmaker van de bingoclub, laatst riep ik bingo maar ik had helemaal geen bingo, nou iedereen lag in de deuk![]()
![]()
Zeker doen, ik ben benieuwd. Niks voor mij dat vooraf geplande gedoe. Maar met je moeder en zus gaan is best leuk.quote:Op maandag 22 september 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
whah is hotel altijd ik denk dat ik wel ff de tijd kan vinden om elke dag kort verslagje te doen, vind dat ook leuk he gewoon om ff te typen, wat iedereen eraan heeft moet ie zelf weten.
Maar gewoon ter idee, zeg maar als vervolg op Kree is verslaafd en kree heeft weer werk, naja dan nu Kree heeft vakantie
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
tja ach zie ik wel hoe dat gaat. maargoed daarvoor gaan we in het reisverslagje wel typenquote:Op maandag 22 september 2025 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk niet dat het slim is om in het Russisch te beginnen ..... ((ook niet in het Duits trouwens))
Zal ff start maken er wel mee in een topic, want mss moet ff de aanleiding ook duidelijk zijn.
Ga ik van het weekend over denken.Do what you love, love what you do!![]()
zit FF ook in een bejaardenbingoclub?quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
volgende keer BOLK roepen, kijken of FF reageert
Uw ADH vitamine Worst
Whahaha mallerd!!quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben de grappenmaker van de bingoclub, laatst riep ik bingo maar ik had helemaal geen bingo, nou iedereen lag in de deuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat laatste vooral, want denk echt helpt ff de band weer wat meer met elkaar, nu deden we wel weekendjes met familie weer, Dus zeg maar alle ellende die ik veroorzaakte ook bij hun is wel hersteld. Maar oke anders hadden ze dit niet gevraagd of ik mee wilde he?>. want dit kwam van mijn zusje en ma meer. En vind dat onwijs lief.quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker doen, ik ben benieuwd. Niks voor mij dat vooraf geplande gedoe. Maar het je moeder en zus gaan is best leuk.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: