SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
feat. kree ?quote:Op maandag 22 september 2025 22:29 schreef maily het volgende:
The Balkan Boys![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
wie weet, zou mij leuk lijken.... kijk wat ik zei en onze band is niet allemaal zo goed geweest aantal jaren terug. laatste jaren wel beter geworden. Dus ik denk, weet je we vinden het allemaal leuk enzo. En nu zijn we in mijn familie van verleden is verleden. en denk ook echt dat dat wel goed uitgepraat is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Als jullie terug zijn gaan jullie meteen iets boeken voor volgend jaar
En tja nu kan me ma dit nog, maar die is ook op leeftijd he? Ik zie het als kans iig en als het nog een keer lukt volgend jaar als dit leuk is. Ik ben er alleen maar voor.Do what you love, love what you do!![]()
Dat wordt een mooie reis. Ik zie wel flinke wandeltochten. eentje van 3 uur, een van 4 uur, en iets met 461 traptreden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nou je hebt één vrije dag dus kan je een nachtje fokkenquote:Op maandag 22 september 2025 22:22 schreef kree het volgende:
check. dit is het plan
https://www.sawadee.nl/gr(...)tgebreide-reisroute/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je hebt één vrije dag dus kan je een nachtje fokken![]()
![]()
![]()
haha iig iets goeds om te weten, nu ken ik beetje half Russischs paar woorden nog van werk. Maar al met al. ook zonder de taal te kennen ik kom er redelijk uit met handgebaren enzo en wijzen welquote:. niet zo zorgen daarom.
bovendien denk ik dat ze wel wat woorden engels kennen daar
Do what you love, love what you do!![]()
ja super woon nu in een leuk bejaardentehuis, elke dag bingo en advocaat, met jou dan??!!quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh nice! Ja ik zit de hele dag een beetje achter de geraniums naar buiten te kijken en te bolken.quote:Op maandag 22 september 2025 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja super woon nu in een leuk bejaardentehuis, elke dag bingo en advocaat, met jou dan??!!![]()
whah is hotel altijd ik denk dat ik wel ff de tijd kan vinden om elke dag kort verslagje te doen, vind dat ook leuk he gewoon om ff te typen, wat iedereen eraan heeft moet ie zelf weten.quote:Op maandag 22 september 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je hebt één vrije dag dus kan je een nachtje fokken
Maar gewoon ter idee, zeg maar als vervolg op Kree is verslaafd en kree heeft weer werk, naja dan nu Kree heeft vakantie
ik denk niet dat het slim is om in het Russisch te beginnen ..... ((ook niet in het Duits trouwens))quote:Op maandag 22 september 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
haha iig iets goeds om te weten, nu ken ik beetje half Russischs paar woorden nog van werk. Maar al met al. ook zonder de taal te kennen ik kom er redelijk uit met handgebaren enzo en wijzen wel. niet zo zorgen daarom.
bovendien denk ik dat ze wel wat woorden engels kennen daar![]()
ik ben de grappenmaker van de bingoclub, laatst riep ik bingo maar ik had helemaal geen bingo, nou iedereen lag in de deukquote:Op maandag 22 september 2025 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nice! Ja ik zit de hele dag een beetje achter de geraniums naar buiten te kijken en te bolken.Uw ADH vitamine Worst
volgende keer BOLK roepen, kijken of FF reageertquote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben de grappenmaker van de bingoclub, laatst riep ik bingo maar ik had helemaal geen bingo, nou iedereen lag in de deuk![]()
![]()
Zeker doen, ik ben benieuwd. Niks voor mij dat vooraf geplande gedoe. Maar met je moeder en zus gaan is best leuk.quote:Op maandag 22 september 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
whah is hotel altijd ik denk dat ik wel ff de tijd kan vinden om elke dag kort verslagje te doen, vind dat ook leuk he gewoon om ff te typen, wat iedereen eraan heeft moet ie zelf weten.
Maar gewoon ter idee, zeg maar als vervolg op Kree is verslaafd en kree heeft weer werk, naja dan nu Kree heeft vakantie
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
tja ach zie ik wel hoe dat gaat. maargoed daarvoor gaan we in het reisverslagje wel typenquote:Op maandag 22 september 2025 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk niet dat het slim is om in het Russisch te beginnen ..... ((ook niet in het Duits trouwens))
Zal ff start maken er wel mee in een topic, want mss moet ff de aanleiding ook duidelijk zijn.
Ga ik van het weekend over denken.Do what you love, love what you do!![]()
zit FF ook in een bejaardenbingoclub?quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
volgende keer BOLK roepen, kijken of FF reageert
Uw ADH vitamine Worst
Whahaha mallerd!!quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben de grappenmaker van de bingoclub, laatst riep ik bingo maar ik had helemaal geen bingo, nou iedereen lag in de deuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat laatste vooral, want denk echt helpt ff de band weer wat meer met elkaar, nu deden we wel weekendjes met familie weer, Dus zeg maar alle ellende die ik veroorzaakte ook bij hun is wel hersteld. Maar oke anders hadden ze dit niet gevraagd of ik mee wilde he?>. want dit kwam van mijn zusje en ma meer. En vind dat onwijs lief.quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker doen, ik ben benieuwd. Niks voor mij dat vooraf geplande gedoe. Maar het je moeder en zus gaan is best leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen bedankt voor de fijne berichten, ben niet veel online momenteel wat kut geregel allemaalMaar dank jullie wel...
En kut TT!Lach met een schone bips![]()
tis uiteindelijk blijf je familie he. ondanks zoveel haat. dat probeer ik die meid te zeggen, maarja er moet ook wat van jezelf komen denk ik, dat snapt ze (nog) nietDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iedereen bedankt voor de fijne berichten, ben niet veel online momenteel wat kut geregel allemaalMaar dank jullie wel...
En kut TT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach LYLT tochquote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
En kut TT!![]()
![]()
![]()
concentreer je eerst maar eens op die vakantie, met je familiequote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef kree het volgende:
tis uiteindelijk blijf je familie he. ondanks zoveel haat. dat probeer ik die meid te zeggen, maarja er moet ook wat van jezelf komen denk ik, dat snapt ze (nog) niet![]()
![]()
We hadden een aantal kut TT's speciaal voor jou manquote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
En kut TT!
En heel veel sterkte natuurlijk broeder![]()
![]()
Sterkte man. Komt idd echt veel op je af. Hoop dat er voor de uitvaart een dag zit dat je ook even rust hebt. Maar hoe dan ook wordt je geleefd. Een mooie waardevolle uitvaart toegewenst iig.quote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
En kut TT!![]()
Ik speel een goed robbertje bridge hoor.quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
volgende keer BOLK roepen, kijken of FF reageert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top, geniet ervan. Best mooie plekjes daarquote:Op maandag 22 september 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
dat laatste vooral, want denk echt helpt ff de band weer wat meer met elkaar, nu deden we wel weekendjes met familie weer, Dus zeg maar alle ellende die ik veroorzaakte ook bij hun is wel hersteld. Maar oke anders hadden ze dit niet gevraagd of ik mee wilde he?>. want dit kwam van mijn zusje en ma meer. En vind dat onwijs lief.Iedereen is een kutlultrut
Das mij een bridge too farquote:Op maandag 22 september 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik speel een goed robbertje bridge hoor.![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik speel een goed robbertje bridge hoor.KUTBRUGquote:![]()
Neem je tijd, als er wat is weet je ons te vinden.quote:Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef kree het volgende:
tis uiteindelijk blijf je familie he. ondanks zoveel haat. dat probeer ik die meid te zeggen, maarja er moet ook wat van jezelf komen denk ik, dat snapt ze (nog) niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja idd je hebt gelijkquote:Op maandag 22 september 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
concentreer je eerst maar eens op die vakantie, met je familie
Die kut TT opmerkingen blijf je toch wel krijgen. Maar het is een opluchting uiteindelijk. En klaar nu. Geen woord meer over spreken. Als familie blij dat het klaar is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
We hadden een aantal kut TT's speciaal voor jou man
En heel veel sterkte natuurlijk broederLach met een schone bips![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer ga je?quote:Iedereen is een kutlultrut
tuurlijk heb mijn lief en leed hier allang al gedeeld en snap dat dat verveeld soms weer dat gezeik.quote:Op maandag 22 september 2025 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem je tijd, als er wat is weet je ons te vinden.
Maar ik ben altijd wel voorstander om gewoon te zeggen en over te praten. Ook al is het mss op fok of online ofzo..Do what you love, love what you do!![]()
Op naar de toekomstquote:Op maandag 22 september 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die kut TT opmerkingen blijf je toch wel krijgen. Maar het is een opluchting uiteindelijk. En klaar nu. Geen woord meer over spreken. Als familie blij dat het klaar is.![]()
![]()
![]()
voorruit kijken is altijd wel goed idee iddquote:. geleerd door schaam en schande
Het is mooi geweest, en vond alle opmerkingen super lief. Maar ga er niet meer op in. Wel iedereen bedanktquote:Meen ik echt.
Lach met een schone bips![]()
goed toch?quote:Op maandag 22 september 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is mooi geweest, en vond alle opmerkingen super lief. Maar ga er niet meer op in. Wel iedereen bedanktMeen ik echt.
Snap ik man. Het is een vervelende periode geweest. Nu kunnen jullie door.quote:Op maandag 22 september 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die kut TT opmerkingen blijf je toch wel krijgen. Maar het is een opluchting uiteindelijk. En klaar nu. Geen woord meer over spreken. Als familie blij dat het klaar is.![]()
![]()
ik hou van dit soort eerlijkheid he? Gewoon niet zeuren, iedereen. mag er zijn he? jullie ik iedereen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik man. Het is een vervelende periode geweest. Nu kunnen jullie door.
Ondanks met waar we persoonlijk mee zitten.
En hoewel dit topic best nog eens wel kan ontsporen, denk niet dat iedereen het slecht met elkaar voor heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Zo is het kreequote:Op maandag 22 september 2025 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou van dit soort eerlijkheid he? Gewoon niet zeuren, iedereen. mag er zijn he? jullie ik iedereen.
Ondanks met waar we persoonlijk mee zitten.
En hoewel dit topic best nog eens wel kan ontsporen, denk niet dat iedereen het slecht met elkaar voor heeft.![]()
![]()
ik weet niet meer wie dat lijstje bijgehouden heeft eigenlijkquote:Op maandag 22 september 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Meest belangrijke nu is hier, wie heeft wie geneukt de afgelopen maand?![]()
moet ik zeggen. als je hier binnenvalt is het wss niet zo snel zo te volgen he. Maar meen ik echt. Heb een hoop aan jullie gehad toen ik het moeilijk had, ook terwijl meningen soms dan hard zijn wel.
maar achteraf mjah ben er niet slechter op geworden, hou meer van keihard zijn als bs lief doen verhaaltje.Do what you love, love what you do!![]()
Zondequote:Op maandag 22 september 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie dat lijstje bijgehouden heeft eigenlijk
Vanmiddag een beetje lafjes er in gehangen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Meest belangrijke nu is hier, wie heeft wie geneukt de afgelopen maand?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet geneukt al tijden niet, en lig er eigenlijk totaal niet wakker van.Do what you love, love what you do!![]()
Oeh dat is al beter dan niks, hey dopje gedipt is ook gewiptquote:Op maandag 22 september 2025 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanmiddag een beetje lafjes er in gehangen.![]()
Ik vergeet niks hoor.Lach met een schone bips![]()
Bijna goed freon. Dit was de tegel.quote:Op maandag 22 september 2025 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh dat is al beter dan niks, hey dopje gedipt is ook gewipt![]()
Ik vergeet niks hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja.quote:Op maandag 22 september 2025 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna goed freon. Dit was de tegel.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en mijn tegel?![]()
![]()
Heb 3 tegels inmiddelsquote:Op maandag 22 september 2025 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neuken is overrated wel, who cares. ik deed het omdat ik iemand echt lief vond. en zijn gewoon mijn principes he.quote:
En heb dat vaker gezegd toen al in R&P ik neuk gewoon niet zo maar.Do what you love, love what you do!![]()
dat gezegd hebbende had wel veel likes op paiq. maar heb al 2 weken ff niet meer gekeken, zag alleen de mails.Do what you love, love what you do!![]()
op mijn tegel stond iets heel andersquote:Op maandag 22 september 2025 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
neuken is overrated wel, who cares. ik deed het omdat ik iemand echt lief vond. en zijn gewoon mijn principes he.
En heb dat vaker gezegd toen al in R&P ik neuk gewoon niet zo maar.![]()
![]()
Ik ben bezig. Heb er nogal wat, en de zoekfunctie werkt niet echt mee.quote:
Mooie tekst welquote:Op maandag 22 september 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
op mijn tegel stond iets heel anders
Maily gaat niet voor het orgasme meer voor het abnormaily.
Tegel nummer 4Lach met een schone bips![]()
mjah dat is hoe ieder het denkt of je zelf wil he? ik veroordeel niks, zeg alleen maar hoe ik erover denk.quote:Op maandag 22 september 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
op mijn tegel stond iets heel anders
En nee ben toch niet zo makkelijk ofzo om verder te gaan gelijk.
Doe ik wel als ik iemand leuk vind of denk van joh wordt wat maar eigenlijk in eerste instantie niet? Je zal mij wss niet treffen voor ff avondje neuken ofzo voor de lol. Of het moet heel leuk zijn en denk is wat meer als avond. maar verder niet. heel eerlijk ben ik erover wel.Do what you love, love what you do!![]()
zuchtquote:Op maandag 22 september 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
mjah dat is hoe ieder het denkt of je zelf wil he? ik veroordeel niks, zeg alleen maar hoe ik erover denk.
En nee ben toch niet zo makkelijk ofzo om verder te gaan gelijk.
Doe ik wel als ik iemand leuk vind of denk van joh wordt wat maar eigenlijk in eerste instantie niet? Je zal mij wss niet treffen voor ff avondje neuken ofzo voor de lol. Of het moet heel leuk zijn en denk is wat meer als avond. maar verder niet. heel eerlijk ben ik erover wel.
mijn tegel ging daar helemaal niet over![]()
denk ook wel als het klikt dan klit het, maar zoveel had ik dat ook weer niet eigenlijk altijd. maar ligt wss aan mij.Do what you love, love what you do!![]()
lol herhaal tegel?quote:Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
zucht
mijn tegel ging daar helemaal niet over
Sorry, ik ga ervandoor. Op dit moment niet zo'n zin in de Kree show.
![]()
Morgen oven duty enzo.Lach met een schone bips![]()
Sterkte gewenst.quote:Op maandag 22 september 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Morgen oven duty enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet overdrijven he, want dit doen jullie vaak. van kree show, is het niet, ik ben zo weg.quote:Op maandag 22 september 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Morgen oven duty enzo.
Ik volg dit topic mss nou wat is het 12 uur per week. totaal. als het dat al is. ik weet niet wat jullie allemaal posten ertussen en lees t niet terug.. daarom even mijn vraag.
quote:Op maandag 22 september 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Morgen oven duty enzo.![]()
![]()
![]()
bovendien ik lees ook niks verders wat boeiends van de rest waar ik op in kan gaan. of wat over vragen.
Dus jullie laten het gebeuren, en oke alleen bolk bolk bolk negeer ik wel beetje. wees blij dat er mensen nog posten met wat anders anders was dit allang al dood, maarja dit heb ik vaker gezegd.
voor ik ga slapen, geen antwoord op je vraag.quote:Op maandag 22 september 2025 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven he, want dit doen jullie vaak. van kree show, is het niet, ik ben zo weg.
Ik volg dit topic mss nou wat is het 12 uur per week. totaal. als het dat al is. ik weet niet wat jullie allemaal posten ertussen en lees t niet terug.. daarom even mijn vraag.
Mag ik hier even iets over zeggen?quote:Op maandag 22 september 2025 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven he, want dit doen jullie vaak. van kree show, is het niet, ik ben zo weg.
tuurlijk ff snel want ga zo slapenquote:Op maandag 22 september 2025 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik hier even iets over zeggen?
Ik vroeg je wat maar je negeert me.quote:Op maandag 22 september 2025 23:15 schreef kree het volgende:
bovendien ik lees ook niks verders wat boeiends van de rest waar ik op in kan gaan. of wat over vragen.
Dus jullie laten het gebeuren, en oke alleen bolk bolk bolk negeer ik wel beetje. wees blij dat er mensen nog posten met wat anders anders was dit allang al dood, maarja dit heb ik vaker gezegd.
quote:Op maandag 22 september 2025 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
![]()
"wanneer ga je"?quote:Op maandag 22 september 2025 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat maar je negeert me.
was al lang terug lezen eigenlijk maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
Bedankt voor je antwoordquote:Op maandag 22 september 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
"wanneer ga je"?
was al lang terug lezen eigenlijk maar oke.
zonder jouw bijdragen komt het topic ook wel vol hoorquote:Op maandag 22 september 2025 23:15 schreef kree het volgende:
Dus jullie laten het gebeuren, en oke alleen bolk bolk bolk negeer ik wel beetje. wees blij dat er mensen nog posten met wat anders anders was dit allang al dood, maarja dit heb ik vaker gezegd.![]()
![]()
Euhm maar @Soury Euhm niet as zaterdag maar die erna,. dus wat is het 4 oktober dus op zaterdag.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie je binnen een halfuur reageren op 2 posts die niet jou betreffen alsof het wel over jou zou gaan. Zo maak je er wel de kree show van. En dan kom je met smoesjes aan dat je het niet weet omdat je maar 12 uur post ?quote:
Meestal haal je 24 uur in 1 sessie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh vast wel hoor daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 22 september 2025 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
zonder jouw bijdragen komt het topic ook wel vol hoor
Tja naja vertel maar beetje enzo wat ik meemaak en doe. of mensen dat leuk vinden, tja geen idee.
hoop het.Do what you love, love what you do!![]()
Ah ok veel plezierquote:Op maandag 22 september 2025 23:19 schreef kree het volgende:
Euhm maar @:Soury Euhm niet as zaterdag maar die erna,. dus wat is het 4 oktober dus op zaterdag.
gemiddeld soms wel, maarja wie maakt dat onwijs uit dan? hoe en wanneer ik post?quote:Op maandag 22 september 2025 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie je binnen een halfuur reageren op 2 posts die niet jou betreffen alsof het wel over jou zou gaan. Zo maak je er wel de kree show van. En dan kom je met smoesjes aan dat je het niet weet omdat je maar 12 uur post ?
Meestal haal je 24 uur in 1 sessie.
Heb geen idee waarom het nut heeft om te gaan analyseren van wie en wanneer wat post?
Want dan kan ik er ook over aantal beginnen?
Who fucking cares? Ik niet iig?Do what you love, love what you do!![]()
Huh? wat is dat dan.quote:Op maandag 22 september 2025 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik kom dit tegen in het tegeltjestopic:
#ANONIEM in LIT / Tegeltjestopic!Iedereen is een kutlultrut
naja laat gaan, dat moet iedereen zelf maar weten ook. Ik ga denk ff mooi reisverslagje maken en zie wel in hoeverre ik het bij kan houden.
Maar lijkt me altijd mooi verhaal weer voor mensen om ff te lezen, niet hier dan. maar in TRV ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dan kom ik niet verder, misschien omdat diegene anoniem is?quote:Op maandag 22 september 2025 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
even terugklikken in de conversatie.
geen idee waar het over gaat verder.
Oh gevonden Sodeknetters in LIT / Tegeltjestopic!Iedereen is een kutlultrut
Nee toch gevonden!quote:Op maandag 22 september 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan kom ik niet verder, misschien omdat diegene anoniem is?![]()
![]()
ik heb dit ooit gezegd trouwens dat wel, voor werk ja met turbo prop vanaf Schiphol.quote:
Maar nog meen ik dat, t was wel het meest heftige ooit. en ja ik had die stewardess op me schoot toen met haar karretje naast dr nog die zeg maar rest door rolde.
Niet overdreven verhaal dit.Do what you love, love what you do!![]()
Post aangepast al gevondenquote:Op maandag 22 september 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan .... ik weet het verder ook niet ....
Hoop niet dat je er wakker van gaat liggen
altijd weer knap mensen die zoveel onthouden he? van wat ik hier jaren terug zei. LOL
Maarja goed ik zal het mss beetje overdreven hebben soms. maar al met al wat ik allemaal zei hier dat is toch echt gewoon waarheid..
En pin me niet vast op kleine details, want soms vergeet ik ze ook. Maarja mag toch hopen dat jullie onderhand wel weten dat ik hier geen onwijs onzin verhaal vertel?Do what you love, love what you do!![]()
Ze schoot op je ?quote:Op maandag 22 september 2025 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dit ooit gezegd trouwens dat wel, voor werk ja met turbo prop vanaf Schiphol.
Maar nog meen ik dat, t was wel het meest heftige ooit. en ja ik had die stewardess op me schoot toen met haar karretje naast dr nog die zeg maar rest door rolde.
Niet overdreven verhaal dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee ik had het niet onthouden van zoveel jaar geleden.quote:Op maandag 22 september 2025 23:33 schreef kree het volgende:
altijd weer knap mensen die zoveel onthouden he? van wat ik hier jaren terug zei. LOL
Maarja goed ik zal het mss beetje overdreven hebben soms. maar al met al wat ik allemaal zei hier dat is toch echt gewoon waarheid..
En pin me niet vast op kleine details, want soms vergeet ik ze ook. Maarja mag toch hopen dat jullie onderhand wel weten dat ik hier geen onwijs onzin verhaal vertel?
ik was op zoek naar een ander tegeltje en kwam dit van jou tegen. toevallig.![]()
ze zat op me schoot terwijl haar karretje door het gangpad van de turboprop naar achteren reed op zich zelf.quote:
de meest heftige turbulentie die ik ooit heb gehad in een vliegtuig dat. maarja het was ook de goedkoopste die mijn werkgever kon vinden toen. GVD zeg.Do what you love, love what you do!![]()
nou een gouwe ouwe dan welquote:Op maandag 22 september 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
nee ik had het niet onthouden van zoveel jaar geleden.
ik was op zoek naar een ander tegeltje en kwam dit van jou tegen. toevallig.
en nog waarheid
Het is niet zo dat je meer betaald geen turbulentie hebt.quote:Op maandag 22 september 2025 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
ze zat op me schoot terwijl haar karretje door het gangpad van de turboprop naar achteren reed op zich zelf.
de meest heftige turbulentie die ik ooit heb gehad in een vliegtuig dat. maarja het was ook de goedkoopste die mijn werkgever kon vinden toen. GVD zeg.Iedereen is een kutlultrut
eerst naar de Balkan.quote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien de zee op gaan en niet alleen in de kleine vijver blijven hangen.![]()
Er hebben hier wel goeie ervaringen mee iddquote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien de zee op gaan en niet alleen in de kleine vijver blijven hangen.Kost wat maar dan heb je ook wat (of niet)
neuh maarja dat was niet het enige. bagage niet te vinden op Hamburg omdat het een soort van charter was of weet ik veel. iets goedkoops, rest van AMS kwam gewoon op de band maar dat was met een normaal vliegtuigquote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je meer betaald geen turbulentie hebt.
LOL wist ik veel ik geen idee, nu moet ik zeggen ik vond t wel mooi zo'n turbo prop te hebben hoor, want ook nooit meegemaakt. maargoed wat ik zei. was echt heftig en eigenlijk hoorde ik gillen al rest van de cabine. Nu weet ik wel is niet zo'n punt. maarja dat ging helemaal fout met de koffie en dat karretje enzo natuurlijk. vandaar stewardess op me schoot.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben wel beetje fan van vliegtuigen en vliegen he? tis dat t zo duur is om vliegles te nemen. maar overweeg dat nog steeds.Do what you love, love what you do!![]()
misschien kun je over twee weken een kijkje in de cabine krijgenquote:Op maandag 22 september 2025 23:40 schreef kree het volgende:
ik ben wel beetje fan van vliegtuigen en vliegen he? tis dat t zo duur is om vliegles te nemen. maar overweeg dat nog steeds.![]()
no shit. echt zou willen dat ik er foto van had, maar heb ik niet van die.
wel van veel eerder toen zeg maar beademing dingen en panelen uit plafond vielen toen we veeeeeeeel eerder naar Dominicaanse republiek gingen.Do what you love, love what you do!![]()
Turbulentie is kut, ik ben er ook wel eens groen uitgekomen. Maar ik vlieg nooit meer dat weet ik wel.quote:Op maandag 22 september 2025 23:42 schreef kree het volgende:
no shit. echt zou willen dat ik er foto van had, maar heb ik niet van die.
wel van veel eerder toen zeg maar beademing dingen en panelen uit plafond vielen toen we veeeeeeeel eerder naar Dominicaanse republiek gingen.Iedereen is een kutlultrut
Dit weet ik, maar zweefvliegen kan ook.quote:Op maandag 22 september 2025 23:40 schreef kree het volgende:
ik ben wel beetje fan van vliegtuigen en vliegen he? tis dat t zo duur is om vliegles te nemen. maar overweeg dat nog steeds.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeuk op mijn rug, kan er net niet bij.
Ik denk dat kree het maar bij zweven moet houden idd.quote:Op maandag 22 september 2025 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit weet ik, maar zweefvliegen kan ook.Iedereen is een kutlultrut
Heb je niet wat spinnen ofzo over die je los kan laten?quote:Op maandag 22 september 2025 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
Jeuk op mijn rug, kan er net niet bij.Iedereen is een kutlultrut
lekker tegen een boom schurenquote:Op maandag 22 september 2025 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
Jeuk op mijn rug, kan er net niet bij.![]()
![]()
nou ik weet dat het wss meestal niet zo ernstig is als het lijkt.quote:Op maandag 22 september 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Turbulentie is kut, ik ben er ook wel eens groen uitgekomen. Maar ik vlieg nooit meer dat weet ik wel.
Maarja voor cabine personeel die bakjes koffie aan het schenken is wel. daarom stoppen ze dat zo ook. een vliegtuig valt niet zo uit de lucht weet ik, als dat gebeurt.Do what you love, love what you do!![]()
is dat leuk btw en doe jij dat? zou graag eens willen doen nl?quote:Op maandag 22 september 2025 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit weet ik, maar zweefvliegen kan ook.Do what you love, love what you do!![]()
Dat verhaal is aardig over. Gelukkig.quote:Op maandag 22 september 2025 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je niet wat spinnen ofzo over die je los kan laten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
er is verschil tussen beetje en heel erg. en dat was het toen wel bij mij.quote:Op maandag 22 september 2025 23:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Turbulentie begon steeds als ik op de wc zat.
LOL. naja ging allemaal goed hoor en veilig geland ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ze vallen maar één keer, dat kloptquote:Op maandag 22 september 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik weet dat het wss meestal niet zo ernstig is als het lijkt.
Maarja voor cabine personeel die bakjes koffie aan het schenken is wel. daarom stoppen ze dat zo ook. een vliegtuig valt niet zo uit de lucht weet ik, als dat gebeurt.Maar ik bedank
Dwars door een onweer. April 2025.quote:Op maandag 22 september 2025 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
er is verschil tussen beetje en heel erg. en dat was het toen wel bij mij.
LOL. naja ging allemaal goed hoor en veilig geland ook.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
met commerciële vlucht?quote:Op maandag 22 september 2025 23:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dwars door een onweer. April 2025.Do what you love, love what you do!![]()
Al moest ik in mijn broek pissen maar met geen tien paarden wilde ik dat hok in, en ja het moest soms welquote:Op maandag 22 september 2025 23:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Turbulentie begon steeds als ik op de wc zat.
al met al he, zeker niet op cruise hoogte dat het gelijk een probleem dan is.Do what you love, love what you do!![]()
normaal vliegen ze er niet doorheen, maar begrijp was heftig dan ja?quote:Do what you love, love what you do!![]()
TonannoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Staat er weer een nieuwe afl. ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee net pas aflevering 2 gezien weet het nog niet veel klopt niet maar het kijkt weg en wil het niet gelijk afschieten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat Mikey post, het kijkt leuk weg.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:02 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
die dus,,, na niet overtuigd door de trailer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben een beetje mocromaffia serie zat enzo, tis allemaal hetzelfde.
ben ik toch meer van de meer buitenlandse AAA die gemaakt worden, helaas.
laatste van Nederlandse bodem wat ik goed vond is soldaat van oranje enzo.Do what you love, love what you do!![]()
mss geef ik het een kans. maar illegaal want geen zin om nog een extra abo te nemenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat Mikey post, het kijkt leuk weg.
Eerste twee staan op videolandquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:02 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
die dus,,, na niet overtuigd door de trailer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wacht ff ik heb ff wat jullie moeten kijken en denk de waarheid isDo what you love, love what you do!![]()
De derde nu ook.quote:
kijk dat en denk is de harde waarheid, ik ga ook maar over naar privacy.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dit was toch al bekend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook er zijn teveel streamingdiensten en dan ook nog vieze dingen uithalen zoals reclame tussendoor tenzij je een nog duurdere abonnement variant afsluit bij oa prime.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb mijn piraten hoedje al lang weer afgestoft. Prime begint met reclame toedeledokiequote:Plus alles wat ik wil zien is wel te downloaden. Ik heb wel videoland voor evt. streams
Precies ik ga dat niet sponserenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook er zijn teveel streamingdiensten en dan ook nog vieze dingen uithalen zoals reclame tussendoor tenzij je een nog duurdere abonnement variant afsluit bij oa prime.
Ik zou daarvoor eerst weer een laptop/computer moeten aanschaffen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je die nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou daarvoor eerst weer een laptop/computer moeten aanschaffen.Iedereen is een kutlultrut
nou ik dacht doe het legaal om te betalen gewoon eerlijk, maar eigenlijk vind ik dat ze er teveel proberen uit te trekken,.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn piraten hoedje al lang weer afgestoft. Prime begint met reclame toedeledokiePlus alles wat ik wil zien is wel te downloaden. Ik heb wel videoland voor evt. streams
Tijd om ze weer een lesje te leren. ik ga wel weer terug naar 4 euro p/m en alles van elke dienst te krijgen, oke het Ius wat meer gedoe. Maargoed alleen al maar om hun te laten zien dat dit niet de manier is.
ik ga weer illegaal.Do what you love, love what you do!![]()
Eén oudje uit 2015 eigenlijk een miskoop geweest.quote:
Heel traag met opstarten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Boefje jij.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik dacht doe het legaal om te betalen gewoon eerlijk, maar eigenlijk vind ik dat ze er teveel proberen uit te trekken,.
Tijd om ze weer een lesje te leren. ik ga wel weer terug naar 4 euro p/m en alles van elke dienst te krijgen, oke het Ius wat meer gedoe. Maargoed alleen al maar om hun te laten zien dat dit niet de manier is.
ik ga weer illegaal.
Je (internet) en fokt op de telefoon dus, ik zou er gek van wordenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eén oudje uit 2015 eigenlijk een miskoop geweest.
Heel traag met opstarten.Iedereen is een kutlultrut
precies dat ja. en wil gewoon legaal betalen, maar nu naaien ze ons enzo.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ja die streamingdiensten zijn hun eigen graf aan t graven
en ja daar gaat ome kree niet in mee he? dan maar illegaal. tis iets meer moeite maar niet zo veel.Do what you love, love what you do!![]()
Nu ook weer dat Canal+ dat had ik los voor voetballen te kijken. Komen ze met een nieuw sateliet abonnement om espn te kunnen blijven kijken heb het opgezegd en bij kpn espn pakket genomen voor hetzelfde geld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HBO is wel een toffe (tot nu toe) Prime was sowieso vaak kut, vind je iets wat je graag wil zien moet je ook extra betalenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ja die streamingdiensten zijn hun eigen graf aan t gravenIedereen is een kutlultrut
ik weet ook daar zijn er dingen voor. maar die weet ik neit precies met IPTV enzo. wat ik doe is meer van soort sharing sites waar je 3 euro pm voor betaald en dan kun je het met kodi en plugins zonder problemen binnen halen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu ook weer dat Canal+ dat had ik los voor voetballen te kijken. Komen ze met een nieuw sateliet abonnement om espn te kunnen blijven kijken heb het opgezegd en bij kpn espn pakket genomen voor hetzelfde geld.Do what you love, love what you do!![]()
Van hbo ben ik blij dat ik erbij was met die actie uit het begin anders had ik het al opgezegd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dat allemaal wat ingewikkeld, ik download wel. Plus haal ik er ook spellen en boeken. Al voel ik me ook wel eens schuldig hoor.quote:
nou ik vind het niet te duur opzich, maarja als je van alles wat wil zien? dan dok je nu 60 euro p/m en dat is precies wat dat filmpje zegt wat ik net post. ze verpesten het voor zichzelf. wil wel legaal, maar nu wordt t makkelijker om illegaal te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van hbo ben ik blij dat ik erbij was met die actie uit het begin anders had ik het al opgezegd.Do what you love, love what you do!![]()
Waar betaal je in godsnaam 60 per maand?quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vind het niet te duur opzich, maarja als je van alles wat wil zien? dan dok je nu 60 euro p/m en dat is precies wat dat filmpje zegt wat ik net post. ze verpesten het voor zichzelf. wil wel legaal, maar nu wordt t makkelijker om illegaal te doen.Iedereen is een kutlultrut
ik stream het, let op legaal zit hier verschil inquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wat ingewikkeld, ik download wel. Plus haal ik er ook spellen en boeken. Al voel ik me ook wel eens schuldig hoor.
nee doe ik niet. maar als je alles wil zien enzo dan heb je neit genoeg aan 1 dienst. vandaar dus mijn somquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar betaal je in godsnaam 60 per maand?
HBO+Netflix+Amazon+ andere etc etc
als er eentje was die alles had, be my guest voor 20 euro pm. zou doen.Do what you love, love what you do!![]()
Toen ze begonnen was warnerbros goeie films er gelijk aan het opzetten 2 maanden na bioscoop release, disney+ ook inmiddels moet je meer als halfjaar wachten tot na de bioscoop release.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vind het niet te duur opzich, maarja als je van alles wat wil zien? dan dok je nu 60 euro p/m en dat is precies wat dat filmpje zegt wat ik net post. ze verpesten het voor zichzelf. wil wel legaal, maar nu wordt t makkelijker om illegaal te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HBO heeft wel kwaliteit te bieden. En geen addertjes onder het gras met "ja we hebben het wel maar het kost je extra"quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van hbo ben ik blij dat ik erbij was met die actie uit het begin anders had ik het al opgezegd.Iedereen is een kutlultrut
iillegaal heb je alles zodra het in bios komt. en een week nadat op de eerste illegale site. in full HD.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ze begonnen was warnerbros goeie films er gelijk aan het opzetten 2 maanden na bioscoop release, disney+ ook inmiddels moet je meer als halfjaar wachten tot na de bioscoop release.
Goed wie is er dan gek he?Do what you love, love what you do!![]()
Zijn er ook subs bij?quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:26 schreef kree het volgende:
i
[..]
illegaal heb je alles zodra het in bios komt. en een week nadat op de eerste illegale site. in full HD.
Goed wie is er dan gek he?Iedereen is een kutlultrut
ik ga al mijn abo opzeggen bij alles wat ik heb en weer terug naar illegaal streaming, dan maar ff wat meer moeite ervoor doen. vindt ze veels te duur ook voor wat t is.Do what you love, love what you do!![]()
Suga op Prime vond ik wel te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
HBO is wel een toffe (tot nu toe) Prime was sowieso vaak kut, vind je iets wat je graag wil zien moet je ook extra betalen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is lastig soms, maar meestal ook niet, met plug-in makkelijk erbij te krijgen.quote:
moet zeggen dat irriteert me wel, dat je ff moet zoeken naar de juiste.Do what you love, love what you do!![]()
In de oude basis abonnement hebben ze de beeldkwaliteit expres omlaag geschroefd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
HBO heeft wel kwaliteit te bieden. En geen addertjes onder het gras met "ja we hebben het wel maar het kost je extra"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat was het meest boeiende van HBO dan? ben eens tis wel goed.
Maargoed na die schimmel serie niet veel nieuws meer daar.
en vervolg wachten we nog op.Do what you love, love what you do!![]()
Sopranos .quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:29 schreef kree het volgende:
wat was het meest boeiende van HBO dan? ben eens tis wel goed.
Maargoed na die schimmel serie niet veel nieuws meer daar.
en vervolg wachten we nog op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bv dit dus.......quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de oude basis abonnement hebben ze de beeldkwaliteit expres omlaag geschroefd.Do what you love, love what you do!![]()
ja die is toch ook al zo oud als hell? naja nooit die gevolgd dus weet neit.quote:
maar als ik eens kijk toen ik het nog had HBO, en scroll die lijst door, naja niet zoveel boeiends.
sowieso vind ik niet dat er veel nieuws goed gemaakt is laatste jaar.Do what you love, love what you do!![]()
Daar begin ik dus al niet aan, ik kijk ook graag niet engelstalige films of series.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
dat is lastig soms, maar meestal ook niet, met plug-in makkelijk erbij te krijgen.
moet zeggen dat irriteert me wel, dat je ff moet zoeken naar de juiste.Iedereen is een kutlultrut
dat filmpje van mij zegt precies hoe het is. en ben het er helemaal mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
nouja meeste heb ik ook geen ondertiteling nodig, dat is vooral het lastige als je het illegaal doet nl. de streams en helemaal full HD krijg je wel. Die ondertiteling synchroon is vaak lastig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar begin ik dus al niet aan, ik kijk ook graag niet engelstalige films of series.
Naja pech voor hun dat ik het net zo goe Din engels kan volgen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja die heb ik voor de tweede keer gezien, en six feet under (ook HBO) en poeh....quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik kijk nu een show gehost door Dennis van Der Geest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker als je een Italiaanse of Koreaanse film kijktquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja meeste heb ik ook geen ondertiteling nodig, dat is vooral het lastige als je het illegaal doet nl. de streams en helemaal full HD krijg je wel. Die ondertiteling synchroon is vaak lastig.
Naja pech voor hun dat ik het net zo goe Din engels kan volgen.
Wat host die dooie lul nou weer?quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu een show gehost door Dennis van Der Geest.Iedereen is een kutlultrut
nouja dan werkt het dus niet, want wel ondertiteling nodig, maarja die kijk ik zo goed als nooit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker als je een Italiaanse of Koreaanse film kijkt
ik denk illegaal handiger nu.Do what you love, love what you do!![]()
Miljoen dollar island.quote:
Leuk concept maar matige finale.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja ik heb al moeite met als het Engels slang is hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan werkt het dus niet, want wel ondertiteling nodig, maarja die kijk ik zo goed als nooit.
ik denk illegaal handiger nu.Iedereen is een kutlultrut
Oh ken ik niet, heb wat teveel tv gedoe nu wat ik volgquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miljoen dollar island.
Leuk concept maar matige finale.Is net B&B afgelopen is er weer een berg andere programma's
jaja boomerquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ken ik niet, heb wat teveel tv gedoe nu wat ik volgIs net B&B afgelopen is er weer een berg andere programma's
. gehehehe. mijn ma kijkt t ook hoor geen zorgen
Half Nederland keekquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
jaja boomer. gehehehe. mijn ma kijkt t ook hoor geen zorgen
weet dat je door de commerciële wel genaaid wordt in een gescript programma. dar wil ik wel zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Je bedoeld gescript en ja boeiequote:Op dinsdag 23 september 2025 01:06 schreef kree het volgende:
weet dat je door de commerciële wel genaaid wordt in een gestript programma. dar wil ik wel zeggen.Iedereen is een kutlultrut
ja dat. en nee maakt niet uit, want zo zijn alle series wss. maar dat je niet denkt dat het waarheid is?quote:
zelfde met rijdende rechter enzo, het is aardig gemaakt enzo wel. en goed denk dat meeste dat begrijpen. Maar weet dat je niet naar eerlijk beeld aan kijkt van hoe mensen zijn he?
Ik geloof er nl echt niet in, ook niet als je later hun verhalen hoort, tis in scene gezet veel meer als wat ons opvalt als we het als eerste zien.Do what you love, love what you do!![]()
zeker met commerciële, neem het met korrel zout, want. tis voor de kijkcijfers meer als eerlijk beeld neerzetten.
Kijk dan Zembla of nieuwsuur enzo, die geven wel eerlijk beeld.Do what you love, love what you do!![]()
Nein stiefelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker wat maak jeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6077 / +376 / +0 / 9106 / 9984 / 0.61
2. Dotteke / 1606 / +12 / +0 / 3045 / 3677 / 0.44
3. KillemWieft / 1023 / +26 / +0 / 613 / 903 / 1.13
4. KoningWouter / 701 / +28 / +44 / 919 / 1177 / 0.6
5. FreshFruit / 690 / +33 / +8 / 805 / 1109 / 0.62
6. kree / 659 / +29 / +16 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 471 / +0 / +0 / 420 / 591 / 0.8
8. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
9. hemarookworst / 392 / +31 / +0 / 721 / 1012 / 0.39
10. mario390 / 301 / +71 / +9 / 159 / 280 / 1.08
11. _UserName_ / 298 / +22 / +0 / 326 / 470 / 0.63
12. Masberum / 283 / +51 / +3 / 387 / 493 / 0.57
13. DJMO / 275 / +35 / +0 / 592 / 819 / 0.34
14. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
15. Pinnenmutske / 265 / +20 / +1 / 628 / 830 / 0.32
16. ToT / 256 / +5 / +0 / 1592 / 1835 / 0.14
17. Dr.Mikey / 243 / +6 / +21 / 172 / 275 / 0.88
18. MooieTop6 / 205 / +30 / +0 / 1808 / 2087 / 0.1
19. greysbones / 204 / +0 / +0 / 1586 / 1747 / 0.12
20. marc0871 / 191 / +1 / +0 / 909 / 1158 / 0.16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker man wel vreemd tijdstip.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op de groente na had ik hetzelfde ik had Broccoli met gebakken aardappeltjes en een gehaktbal,
Vanavond andijviestamppot maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en makkelijk te maken te ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nein du nichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was het wel spicy genoeg?quote:Op dinsdag 23 september 2025 03:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup! Net ook een hapje gegeten, de dag kan beginnen!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Was met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 04:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee niet spicy dit keer maar wel lekker.
Je bent laat voor jouw doen.
Mag ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was met andere dingen bezig.![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 23 september 2025 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En als het niet mocht zou ik het ook gewoon doen.![]()
Hij is er bijna nooit, maar wil wel punten pakken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 04:38 schreef KoningWouter het volgende:
Komop @:Mario390 een beetje je best doen!
Geen punten maar wel boosquote:Op dinsdag 23 september 2025 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij is er bijna nooit, maar wil wel punten pakken.![]()
Straks begint hij nog WW3quote:Op dinsdag 23 september 2025 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Boze Oostenrijkers nooit onderschatten.![]()
![]()
ben al de halfe nacht, en gisteren over 70 pquote:Op dinsdag 23 september 2025 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij is er bijna nooit, maar wil wel punten pakken.
zeker ben ik hoor![]()
Ga je een paar moffen mollen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 04:53 schreef KoningWouter het volgende:
Over een half uurtje naar Duitsland fietsenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een paar moffen sloffen halen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 04:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je een paar moffen mollen?![]()
Smokkelwaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 04:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een paar moffen sloffen halen.
Half uurtje? Zelfs bij jullie is het dan nog vroegquote:Op dinsdag 23 september 2025 04:53 schreef KoningWouter het volgende:
Over een half uurtje naar Duitsland fietsenVeel plezier (en koop wat oktoberfest plushies)
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 23-09-2025 05:07:00 ]![]()
70 puntenquote:Op dinsdag 23 september 2025 04:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben al de halfe nacht, en gisteren over 70 p
zeker ben ik hoor![]()
![]()
Ja tankstation gaat 6 uur open. Ben aan het vapen maar dat werkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 23 september 2025 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Half uurtje? Zelfs bij jullie is het dan nog vroegVeel plezier (en koop wat oktoberfet plushies)
Die bounty van je moet nog steeds geclaimed worden trouwens![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: