Hij lijkt wel verstandelijk beperkt.quote:Op maandag 22 september 2025 21:40 schreef RipCity het volgende:
Die zoon is echt ongeschikt voor deze job. Elke week weer bang.
COO*quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:50 schreef leolinedance het volgende:
Dit was wel een matige aflevering.
- slachtoffer van loterijfraude. CEO van Facebook![]()
- zoon van Kees
- geen resultaat
Looks very secretive but it isn't.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:10 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
COO*
Dat uitlegmoment van Kees naar die drie gasten die werden gebeld door "de dikke vriend" en de driedubbele boks erna![]()
Classic Kees van der Spek moment.
Welkequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:28 schreef RipCity het volgende:
haha die post op kees vd spek z'n insta. Hoe toevallig
Dat was een ander moment.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Looks very secretive but it isn't.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, Danny ging toch ook nooit mee naar het buitenland?quote:Op maandag 22 september 2025 21:40 schreef RipCity het volgende:
Die zoon is echt ongeschikt voor deze job. Elke week weer bang.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die kiest Kees zelf uit (net als dat hij zelf de afleveringen monteert).quote:Op woensdag 24 september 2025 13:20 schreef LatteMasijato het volgende:
En de muziek in de afleveringen is elke week spot on
Het zijn 12 reizen per jaar, 1 per maand. 1 week research, 1 week filmen, 2 weken monteren.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die kiest Kees zelf uit (net als dat hij zelf de afleveringen monteert).
10/10 tv maker.
Meestal bereikt Kees maar weinig:quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:17 schreef Dutch_view het volgende:
Mooie aflevering ondanks dat het weinig heeft opgeleverd.
Wat? De aarde is toch plat en we worden toch aangestuurd door reptielen?quote:Blijft bijzonder hoe goedgelovig sommige mensen kunnen zijn.
Zou mij niets verbazen dat die schoonvader ook gelooft dat de aarde plat is en de wereld wordt aangestuurd door reptielen.
Elke keer wacht ik op het jaren-tachtig nummer.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:20 schreef LatteMasijato het volgende:
Geweldig programma. Ik hou van Kees.
En de muziek in de afleveringen is elke week spot on
Maar ¤ 500.000 voor zo'n visser, wat een bedrag om te verliezen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:17 schreef Dutch_view het volgende:
Mooie aflevering ondanks dat het weinig heeft opgeleverd.
Blijft bijzonder hoe goedgelovig sommige mensen kunnen zijn.
Zou mij niets verbazen dat die schoonvader ook gelooft dat de aarde plat is en de wereld wordt aangestuurd door reptielen.
Tuurlijk zijn die mensen er. Maar de slachtoffers luisteren daar gewoon niet naar, bijvoorbeeld in de vorige aflevering met die visser.quote:Op maandag 29 september 2025 20:22 schreef W00fer het volgende:
Dat is hetzelfde als je in Verslaafd die mensen ziet die 1 ton kwijt zijn aan coke, of 2 ton aan gokverslaving. Dan vraag ik me altijd af: hoe kom je aan dat geld (anders dan bij anderen lenen of 3 hypotheken) en 2, is er dan nooit iemand in je omgeving die zegt hey let ff op?
Als dat laatste niet zo is dan zijn we als maatschappij echt triest gezonken dat we niet meer naar elkaar omkijken.
Ik denk dat er bij mij nog iets anders meespeelt (en waarschijnlijk genoeg andere NL'ers) ik ben te gierig om onbekenden die via internet geld vragen dat daadwerkelijk te sturen/lenen 😂quote:Op maandag 29 september 2025 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kees zegt altijd vrolijk dat iedereen dit kan overkomen, maar de realiteit is dat alleen domme, naïve mensen dit overkomt. Je maakt niet zomaar tonnen over naar iemand die je niet/amper kent tenzij je echt een eerste klas idioot bent.
Nou, deze vrouw specifiek nu. Je krijgt wel de indruk dat als hij nu opeens heel lief tegen haar zou doen voor een paar weken, ze zo weer achter hem aan hobbelt.quote:
Ja eens. Dit overkomt zéker niet iedereen en al helemaal niet als men een heel klein beetje oplet op wat er in de wereld zoal gebeurt qua oplichting.quote:Op maandag 29 september 2025 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die mensen er. Maar de slachtoffers luisteren daar gewoon niet naar, bijvoorbeeld in de vorige aflevering met die visser.
Kees zegt altijd vrolijk dat iedereen dit kan overkomen, maar de realiteit is dat alleen domme, naïve mensen dit overkomt. Je maakt niet zomaar tonnen over naar iemand die je niet/amper kent tenzij je echt een eerste klas idioot bent.
Denk dat ze dat ook nog wel gaat doen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, deze vrouw specifiek nu. Je krijgt wel de indruk dat als hij nu opeens heel lief tegen haar zou doen voor een paar weken, ze zo weer achter hem aan hobbelt.
dat zou zomaar kunnen… Ongelooflijkquote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook nog wel gaat doen.
En dat ze de aangifte uiteindelijk ook intrektquote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook nog wel gaat doen.
Iemand moet het woord doen als Danny z'n kop inmiddels te groot is om nog op het scherm te passen he!quote:Op maandag 29 september 2025 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Downie Joep gaat weer strijken met het werk van Dannygod.
Met de huidige grootte van televisies kan Danny gerust nog een meter in de breedte doorgroeien.quote:Op maandag 29 september 2025 22:36 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Iemand moet het woord doen als Danny z'n kop inmiddels te groot is om nog op het scherm te passen he!
Ze vind het (nog steeds) een knappe kerel. Als hij lief tegen haar was geweest was ze er gewoon weer voor gevallen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:55 schreef Mrmime het volgende:
Creepy kerel.
En waarom wil zij perse nog een op een met die mafklapper praten?
?quote:Op dinsdag 30 september 2025 05:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die meid is net de stem in mijn hoofd, die wil het ook maar echt niet begrijpen.
Hey Leo, hoe gaat het met die dikke wagen van je?quote:
Een 4 jaar oude VW dik noemenquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hey Leo, hoe gaat het met die dikke wagen van je?
Serieus zo oud al? Tijd om in te ruilen voor een nieuwer model maat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een 4 jaar oude VW dik noemen
Uiteindelijk dus ook helemaal niet op haar bekkie gevallen en ging Kees nog even aanwijzingen en suggesties gevenquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:13 schreef StephanL het volgende:
Ellen wilde avontuur. Nu die heeft ze gehad
Misschien dat ze hem alleen in een plek waar hij niet kan vluchten en zonder al teveel pottenkijkers willen hebben? En het maakt het wat spannender c.q. vulling. Tenminste, dat zijn mijn suggesties.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:45 schreef W00fer het volgende:
Wat ik niet begrijp zijn die domme achtervolgingen. Kees kan toch gewoon meteen naar zijn huis of werk?
TV maken heet datquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:45 schreef W00fer het volgende:
Wat ik niet begrijp zijn die domme achtervolgingen. Kees kan toch gewoon meteen naar zijn huis of werk?
Ze wilden hem ook even een op een spreken... als hij had gewild was ze na alles nog wel met de benen wijd gegaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:06 schreef DjVero het volgende:
Wat een dom naïef blondje zeg. Iemand die je eigenlijk niet kent een gok-account laten beheren met jouw gegevens erin![]()
Maarja, wij hebben weer vermakelijke televisie
Dat heeft iedereen..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:22 schreef DefKu het volgende:
Op de een of andere manier werkt dat zoontje van hem me enorm op de zenuwen.
quote:
Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoorquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe de fuck geloof je dit allemaal? Echt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dit is wel niveau Brad Pitt stuurde me een dm dat hij in het ziekenhuis ligt en geld nodig heeft hoor
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dit ja, wat een humor eigenlijk dat je zo sneu bent dat je op zulke vage sites uit komt. Welke gekke shit wilde je dan doen met die hoertjes....quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is ook wel weer van het niveau fucking dom trouwens. Als je naar de hoeren wil dan kan dat gewoon he. Is helemaal legaal in Nederland en er zijn talloze websites en plaatsen waar je gewoon terecht kan om echte hoertjes te neuken. Als je het dan voor elkaar krijgt om op een schimmige website uit te komen en opgelicht te worden dan doe je het ook gewoon zelf
En waren die hoertjes dan wel meerderjarig?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:48 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dit ja, wat een humor eigenlijk dat je zo sneu bent dat je op zulke vage sites uit komt. Welke gekke shit wilde je dan doen met die hoertjes....
Iets zegt mij van nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En waren die hoertjes dan wel meerderjarig?
Yup, dat vermoeden heb ik ook, ik heb niet het idee dat die gozert het hele verhaal vertelt.quote:
Dat was een mooie onliner ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
"He lost everything and you got new boobs"
![]()
Dit is er wel één voor de eeuwigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |