dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 22 september 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
denk ik ook en nu kan het nog met alle in goeie gezondheid. dat speelde beetje mee ook wel.
maar vind het vooral gewoon leuk. ik denk dat het hartstikke gezellig gaat worden met ons drieën. en de rest
Plopsaquote:
Dat is Hongarije toch?quote:Op maandag 22 september 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
dat is het belangrijkste.
jullie zijn er samen even helemaal uit, helemaal heel ergens anders.
in de bergen, het land van goulash enzo
nee joh dat kan niet. Maar ik had beetje discussie met mijn manager, we waren het gewoon niet eens over bepaalde dingen. Allemaal niks ernstigs want ging gemoedelijk uiteindelijk. Maar we hadden wat onvrede met elkaar.quote:Op maandag 22 september 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
wordt je vakantie anders ingetrokken?
staat ook nog op m'n lijstjequote:Op maandag 22 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
o oeps, dat ligt iets verder weg inderdaad
Ook leukquote:Op maandag 22 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe is het met je Koen?quote:
Het is tegenwoordig binnen kouder dan buiten.quote:Op maandag 22 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
's avonds pasquote:Op maandag 22 september 2025 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig binnen kouder dan buiten.
Ja dat snap ik. Doe maar rustig aan indien mogelijkquote:
Ik ga even zoeken.quote:Op maandag 22 september 2025 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
's avonds pas
kan jij mijn tegeltje nog terugvinden?
ik las vrij zware hikes. LOL. nu is mijn conditie 0 natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop dat @:kree z'n trip niet ook na 4 dagen voorbij is
hahaha ja he ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |