nouja km of 10 lukt me dan nog wel, weet alleen niet in bergen enzo, schijnt toch ff wat lastiger te zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk ook dat je inderdaad moet gaan proeflopen, als het zulke afstanden gaan worden.
quote:Op maandag 22 september 2025 22:11 schreef kree het volgende:
heb wel wandelschoenen besteld, bij mijn ma zijn ze bezorgd, heb helemaal woudlopers outfit besteld, daar zal t niet aan liggen
Rondje lopen met een rugzak met een paar liter water (haha) voor extra gewicht, om alvast aan zwaar lopen te wennen.quote:
Amputatie mesquote:Op maandag 22 september 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
blarenpleisters etc mee in je rugzak
In TRV kan je reisverhalen kwijt. Is een topic voor reisverslagen van usersquote:Op maandag 22 september 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat gaat niet meer lukken, maargoed hoop dat het niet te heftig is dat ik daar last van krijg.
LOL beetje last-minute was dit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb best goeie outfit besteld, maargoed dat is leuk voor een nieuw topic denk ik.quote:
Rambo knife.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]Komt wel goed nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, een paar procent stijging merk je echt wel, dat valt vies tegen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja km of 10 lukt me dan nog wel, weet alleen niet in bergen enzo, schijnt toch ff wat lastiger te zijn.
Besef me dat wel. Maar oke zie wel hoever ik kom
oja?quote:
daarom lijkt me betere plaats want is het ook natuurlijk dit.quote:Op maandag 22 september 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In TRV kan je reisverhalen kwijt. Is een topic voor reisverslagen van users
ja dat zou me niks verbazen dus, ik hijgend erachteraan.quote:Op maandag 22 september 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn die oudjes allang boven in het restaurant aan de koffie, en kree komt als laatste vermoeid en uitgeput boven.
komt hij binnen; gaan ze meteen vertrekken naar de volgende activiteit want ze hadden op hem gewachtquote:Op maandag 22 september 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn die oudjes allang boven in het restaurant aan de koffie, en kree komt als laatste vermoeid en uitgeput boven.
quote:Op maandag 22 september 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
komt hij binnen; gaan ze meteen vertrekken naar de volgende activiteit want ze hadden op hem gewacht
Jeu de boules.quote:Op maandag 22 september 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
komt hij binnen; gaan ze meteen vertrekken naar de volgende activiteit want ze hadden op hem gewacht
ik begreep dat je via reisleider ook met busje terug kon. LOLquote:Op maandag 22 september 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie jou al als kree; hijgend en kwijlend want EINDELIJK KOFFIE (met appeltaart) maar nee, hop in de bus.....quote:
Ohnee toch nietquote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
oja?
sta jij op zijn noodlijst voor als het mis gaat?
contactpersoon voor de reddingsdiensten?
weet je zijn bloedgroep?
ik quote dit evenquote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik begreep dat je via reisleider ook met busje terug kon. LOL. naja ga ik daar niet voor.
hahahaha nouja ik ook wel, want maak me bijna beetje zorgen, maar al met al moet het te doen zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie jou al als kree; hijgend en kwijlend want EINDELIJK KOFFIE (met appeltaart) maar nee, hop in de bus.....
maar er gaan ook 70+ mensen mee?quote:Op maandag 22 september 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha nouja ik ook wel, want maak me bijna beetje zorgen, maar al met al moet het te doen zijn.
Maar las in de reviews van die reis dat het vrij zwaar was.
o jee .....quote:Op maandag 22 september 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha nouja ik ook wel, want maak me bijna beetje zorgen, maar al met al moet het te doen zijn.
Maar las in de reviews van die reis dat het vrij zwaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |