Uit zijn lijden verlossen heet dat.quote:Op maandag 22 september 2025 17:15 schreef timmmmm het volgende:
Dus je steekt iemand 16 keer en wanneer hij creperend op de grond ligt, rij je er nog een paar keer overheen?
Kinkt als zelfverdediging ja...
Ik leef in een verzorgde omgeving, ik heb geen vliegen om te elektrocuteren.quote:Op maandag 22 september 2025 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uit zijn lijden verlossen heet dat.
Met een vlieg die half dood op de grond ligt na een schok van je vliegenmepper zou je hetzelfde doen.
Ik geloof best dat je in dat moment denkt "klaar nu, ik ga toch wel de bak in"quote:Op maandag 22 september 2025 17:15 schreef timmmmm het volgende:
Dus je steekt iemand 16 keer en wanneer hij creperend op de grond ligt, rij je er nog een paar keer overheen?
Kinkt als zelfverdediging ja...
Dat geloof ik ook. Maar dan moet je vervolgens niet zeggen dat het noodweer was. Gewoon op de blaren zitten als je dat besluit neemt en ook daadwerkelijk de bak in aub als je dat besluit neemtquote:Op maandag 22 september 2025 17:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je in dat moment denkt "klaar nu, ik ga toch wel de bak in"
Hoezo was die bijna dood? Bij noodweer kun je ook noodweer-exces hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 17:20 schreef Hexagon het volgende:
Noodweer![]()
Ja heel erg uit nood om iemand die al bijna dood op de grond ligt ook nog even met een auto te overrijden
Wat een gelul.quote:Voor het OM is dit een cruciaal element: het toont volgens hen aan dat er sprake was van een bewuste poging om het slachtoffer te doden.
Misschien lees ik erover heen, maar ik zie niet zo snel dat betreffende ex ook de vader van het kind is.quote:Op maandag 22 september 2025 17:50 schreef tesssssssss het volgende:
"Daarbij zou hij een mes aangereikt hebben gekregen door zijn 13-jarige stiefdochter, waarmee hij het slachtoffer meerdere keren stak."
Dus de dochter heeft het mes aangegeven waarmee haar vader vermoord is?
quote:Op maandag 22 september 2025 17:50 schreef tesssssssss het volgende:
"Daarbij zou hij een mes aangereikt hebben gekregen door zijn 13-jarige stiefdochter, waarmee hij het slachtoffer meerdere keren stak."
Dus de dochter heeft het mes aangegeven waarmee haar vader vermoord is?
Bericht van het OM, dat iemand anders hierboven al plaatste is inderdaad wat vollediger dan de tekst in de OP:quote:Op maandag 22 september 2025 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien lees ik erover heen, maar ik zie niet zo snel dat betreffende ex ook de vader van het kind is.
Dit artikel mist best veel info...quote:
Stalker_Vader en Stalker_Zoon stonden dus aan de deur te bonken bij de Ex. De nieuwe vriend stak Stalker_vader in zijn nek, diens zoon probeerde vervolgens dus met de auto die messentrekker plat te rijden. Dat mislukte. En toen stapte die messentrekker vriend in de auto van stalkers zoon en reedt over de stalker heen.quote:*gefingeerde namen
Rond half vier wordt de buurt opgeschrikt door rumoer bij de Schoener. Vader Jan blijkt samen met zijn zoon voor het huis van zijn ex te staan. ,,Mensen werden er wakker van en hoorden ze tekeer gaan. Er was heel veel geschreeuw over en weer’’, getuigen meerdere bewoners.
Mark komt uit het huis lopen en heeft zijn twee honden bij zich. Hij is ziedend. Jan en Mark raken in gevecht en Mark krijgt een mes aangereikt om zich te kunnen verdedigen. Door een harde trap van Mark raakt Jan uit balans en valt. Mark steekt zeker negen keer op hem in en raakt Jan voornamelijk in de nek en de buikstreek. Zwaar gewond ligt Jan midden op straat.
De zoon van Jan wil z’n vader ontzetten en rijdt met zijn auto Mark aan, waarna hij de wagen achterlaat met draaiende motor. Mark blijft ongedeerd. Als hij ziet dat Jan probeert op te staan, stapt Mark in deze auto en rijdt Jan omver. Tot afgrijzen van buurtbewoners geeft hij opnieuw gas en rijdt over Jan heen. Dan stapt hij uit en loopt weg.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-hem-heen~a1a6649d/
Het er even achteraan lopen met een zojuist aangereikt mes.. OK, dat valt nog wel onder de omschrijving. Maar daarna op zoek gaan naar je autosleutels, bewust aanrijden van een liggend persoon en een tijdje later nog luidkeels verkondigen dat je hoopt dat ie dood is klinkt niet geheel meer als in 'the heat of the moment'.quote:Op maandag 22 september 2025 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo was die bijna dood? Bij noodweer kun je ook noodweer-exces hebben.
[..]
Nou, om daar iets over te kunnen zeggen zou ik graag eerst een rapportje van de reclassering of zo willen lezen.quote:Wat een gelul.
10 jaar en TBS? Hij had een psychische stoornis die maakte dat hij de stalker confronteerde? Het OM is aan een grote schoonmaak toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |