quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:56 schreef Vliegbaard het volgende:
Vanochtend ook afgeluisterd. Bizar verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Blues het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren de eerste aflevering beluisterd. Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:45 schreef Urquhart het volgende:
Op zoek naar Marlotte geluisterd, wat een verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde hem net komen tippen hier. Ik ben bijna op het eind van aflevering twee. Ik moest heel erg denken aan sommige bizarre verhalen die zich hier in de loop der jaren op FOK! ontvouwd en afgespeeld hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:45 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteren de eerste aflevering beluisterd. Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken.Luister (verder) en huiver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt je antwoorden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke bingewaardige podcast iig!
Die is ook erg goed inderdaad, net als Op zoek naar Marlotte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit dus een heerlijke podcast om naar te luisteren, moet hier zo vaak hardop om lachen. Ook leuk om een versie van Maxim te horen die wat meer dimensies heeft dan het gecultiveerde relschopper imago dat de meeste mensen kennen. En ik had nog nooit van Willem Treur gehoord, maar ik vind het een leuke combi.quote:Op zondag 28 september 2025 14:22 schreef manny het volgende:
Wat een Week.
Guilty Pleasure maar Treur en Hartman zijn inmiddels echt goed op elkaar ingespeeld. En de humor en gedachtekronkels zijn soms onnavolgbaar.
Deze aflevering met Nico Dijkshoorn is echt goud. Meermaals hardop gelachen.quote:Op zondag 28 september 2025 14:22 schreef manny het volgende:
Wat een Week.
Guilty Pleasure maar Treur en Hartman zijn inmiddels echt goed op elkaar ingespeeld. En de humor en gedachtekronkels zijn soms onnavolgbaar.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:20 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Die is ook erg goed inderdaad, net als Op zoek naar Marlotte.Ik ben niet zo van de crimiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Ik zei alleen maar dat het geen crimi was.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry dan ga ik even kijken wat het wel is.
bedankt voor de tip!quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:45 schreef Urquhart het volgende:
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik moest er ook een paar keer aan denken ja, dit verhaal had hier niet misstaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:21 schreef BE het volgende:
[..]
Ik wilde hem net komen tippen hier. Ik ben bijna op het eind van aflevering twee. Ik moest heel erg denken aan sommige bizarre verhalen die zich hier in de loop der jaren op FOK! ontvouwd en afgespeeld hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
er is uiteindelijk wel aangifte gedaan tegen haar (zodat ze gedwongen hulp kan krijgen). Dus toch een beetje crimi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanaf dat moment krijgt de podcast deels een andere richting. Begrijpelijk, maar beter had Pollux daar een aparte podcast over gemaakt.
quote:Hier stond een muur
In een restaurant aan de Grote Markt in Haarlem wordt tijdens een verbouwing een verborgen ruimte ontdekt. Wanneer daar ook documenten uit de Tweede Wereldoorlog opduiken, groeit de nieuwsgierigheid: was dit misschien een Haarlems Achterhuis? Journalist Anne Nieuwpoort besluit het uit te zoeken en maakt er de vierdelige podcast Hier stond een muur over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |